Samsung DV90T8240SE - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung DV90T8240SE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

p*******@g******** 30-12-2022

topkeuze

Geschreven voor: Samsung DV90T8240SE

Samsung is voor ons een prima merk, goede ervaring met meerdere producten.
Wasdroger is top eenvoudig te bedienen en mooie keuzeprogramma's en geruisloos,

e***@c******** 20-11-2022

Aanrader

Geschreven voor: Samsung DV90T8240SE

Werkt zoals verwacht. Prijs is zelfs geweldig nu met € 200,- cash back promo. TOP!

b******@c******** 18-11-2022
Geschreven voor: Samsung DV90T8240SE

Energie zuing, lange garantie, uitstraling op afstand bedienbaar en condensafvoer via riool

Pluspunten

• Stil
  • Veel programma's

Minpunten

• Nog niet gevonden

Wijzijnblij 28-02-2022

Erg mooi design, zou hem bijna in m'n woonkamer plaatsen

Geschreven voor: Samsung DV90T8240SE

Heel mooi apparaat om te zien, connectie met telefoon was een heel gedoe maar uiteindelijk gelukt.
tip, de bijgeleverde handleiding is waardeloos dus adviseer je om hem direct even van de Samsung site te halen.
kwa gebruik heb ik hem slecht 1 keer aangehad en draait nu de 2e ronde dus ervaring ontbreekt nog om een goede review te schrijven, echter kan ik wel zeggen dat het apparaat zeer stil is in gebruik en dan is er ook nog een stille modus aanwezig...
tot nu toe erg tevreden, de installatie is erg makkelijk
Zal over een half jaar opnieuw een review plaatsen en zal dan uitgebreid mijn mening geven over de droog resultaten/ programma's / tijdsduur en niet te vergeten het gebruik van smart things.
al met al is en blijft het een dure aanschaf dus verwacht er ook zeker een beetje kwaliteit en gebruikersgemak voor terug, de reden van aanschaf is bij ons wel de energiezuinigheid dus hoop dat Samsung dit waar kan maken wat me opviel in de App van smart things is dat hij het energieverbruik bijhoud erg grappig dus aangezien de stijgende energieprijzen.

Pluspunten

• 9KG
  • Energie label A+++
  • App control
  • Verlichting in de trommel
  • Zeer stil