Bosch WTU87692NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WTU87692NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Tanja 01-05-2021

Prettig gebruik

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Apparaat werkt erg makkelijk, maakt ook weinig geluid.
Mooi design, zeker in combinatie met de bijpassende wasmachine

Pluspunten

• Makkelijk
  • Mooi

Bosch serie 6 warmtepompd 23-04-2021

Snel, stil en superdroog!

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voldoet aan mijn verwachtingen en met weinig db is dit een prima warmtepompdroger.

Een tevrede gebruiker. 30-03-2021

Prima wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wasdroger bevalt uitstekend en er zijn veel mogelijkheden om de was te drogen.

Bosch wasdroger warmtepomp 24-03-2021

Bosch Wasdroger warmtepomp

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Een goede en overzichtelijke machine.
Makkelijk in de bediening van de machine.
Zeer zuinig in gebruik, en vrij stil.
Zeker een aanrader

Pluspunten

• Zuinig
  • Gebruiksvriendelijk

Koken 04-02-2021

Prima product

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Het vocht uit de was gaat nu niet meer de ruimte in, maar het riool
Maakt minder lawaai en moet zuiniger zijn.

Pluspunten

• ecnomischer

Barend van Santvoort 30-01-2021

Fijne Warmtepomp Droger

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Tot nu toe gebruiksvriendelijk , stil , en zeer zuinig past goed bij onze bosch wasmachine die wij al jaren tevreden in gebruik hebben.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Minpunten

• nog niet gevonden

Ineke 29-01-2021

Prima wasdroger.

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Onze wasdroger was aan vervanging toe. Je gaat dan zoeken naar een moderne wasdroger die voldoet aan de eisen van deze tijd. Uiteindelijk kwamen wij op de warmtepompdroger van Bosch terecht. Tot op heden hebben we de juiste keuze hebben gemaakt. het is een fantastiche wasdroger. Hij is t.o.v. de vorige fluisterstil en de was komt droog uit de machine. in het begin is het evenuitproberen wat de beste instellingen zijn en daarna volgt het vanzelf. Wij zijn er blij mee!

Erik 20-01-2021

Goede wasdroger

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Makkelijke bediening, goedkoper in gebruik dan onze oude droger, na 15 jaar gekozen voor deze machine, mooi grote trommel met verlichting.

S. Tijdhof 14-01-2021

makkelijk in onderhoud, bediening duidelijk in 1 overzicht

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

bedieningsgemak van de wasdroger is perfect.
het design is modern.
erg gemakkelijk is de LED verlichting in de trommel.
voldoet 100% naar verwachting

Pluspunten

• zuinig
  • bedieningsgemak

Minpunten

• prijzig

C Groenewoud 10-01-2021

Snel droog en super stil!

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

We hadden besloten om onze nog werkende droger te vervangen door deze Bosch droger. We hadden behoefte aan droger die sneller en stiller de grote hoeveelheid was van ons gezin kon wegwerken. Dat is precies wat deze droger doet! Daarnaast ook nog energiezuinig en gemakkelijk in gebruik. Met name het zelfreinigende condensorfilter en de dubbele pluizenfilter zijn erg gemakkelijk. Voor ons was het de investering dubbel en dwars waard!

Pluspunten

• Snel droog
  • Erg stil
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Eenvoudig te bedienen met touchscreen
  • Wollen truien en schoenen drogen met inzetstuk

Anoniem 10-01-2021

Gesmolten

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Huh gesmolten.....jazeker en dan bedoel ik niet dat het apparaat gesmolten is maar dat ik helemaal smolt toe ik mijn pas geïnstalleerde apparaat bewonderde .wat is hij mooi....dat is het eerste waar wij vrouwen naar kijken...hij werkt daarbij fantastisch wat een ers hij met mijn oude apparaat fluisterstil en goed droog het pluizenfilter is heel makkelijk te reinigen en wat een genot dat het water via de afvoer weg kan ...een top apparaat ben er heel blij mee!!!

P. de Koning 08-01-2021

fijne grote deuropening

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Fijne droger met heel veel opties, je kunt er werkelijk alles in drogen, zelfs schoenen, daar is een speciaal rek voor om de schoenen in te zetten en speciale rekken voor truien of andere kleding dat niet mag kreuken, de meeste apparaten die we hebben zijn al van Bosch

Pluspunten

• speciaal truienrek
  • speciaal schoenenrek

Katinka 07-01-2021

Uitstraling

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Na wat informatie over wasdrogers te hebben gelezen op internet, navraag gedaan bij andere gebruikers en advies van de verkoper, heb ik bewust voor een Bosch wasdroger gekozen. Omdat ik milieu, maar ook droogresultaat en uitgebreide programmakeuze belangrijk vind heb ik gekozen voor een warmtepompdroger met o.a. Sportprogramma. (Veel sportwasjes)
De eerste ervaringen met deze wasdroger zijn erg goed. Duidelijke bediening, ruime instellingskeuze, uitstekend resultaat, ook met verschillende textielsoorten. Alles keurig kastdroog.
De aanschafprijs is wat hoger, maar je krijgt dan wel een ruime keuze aan programma instellingen en een A+++ energielabel.

Anoniem 07-01-2021

Te gek

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Toen de monteurs mijn apparaat neergezet hadden had ik op mijn gemak tijd om te bewonderen....wij vrouwen vallen toch ook op uiterlijk van apparatuur we zijn technisch minder onderlegd ..wat is hij mooi ...en nu komt het..hij werkt fantastisch hij is stil droogt goed en is heel makkelijk in bediening en ook belangrijk in schoonmaak van filters e.d. kortom superblij met mijn nieuwe Bosch droger

Anoniem 31-12-2020

Onze eerste droger

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vandaag voor de eerste keer een was gedroogd in de Bosch warmtepompdroger. Wat een makkelijk te bedienen apparaat. Is ook ontzettend stil. Handdoeken gedroogd met het speciale droogprogramma voor handdoeken. Geweldig, we kunnen de handdoeken gelijk weer gebruiken. Bakje met pluizen geleegd. Eigenlijk allemaal maar positief. Toch nog een klein dingetje: slang naar het condensbakje is weg heel lastig te verwijderen. Wat zit die slang vast zeg. Maat het is natuurlijk veel makkelijker om het condenswater gelijk via de afvoer af te voeren. Het is gelukt, maar wel met hulp.

Jeroen 30-12-2020

Een prachtig apparaat met een en al kwaliteit

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Voor het eerst over gegaan op een Bosch-wasdroger -warmtepomp. Uiterlijk ziet er fantastisch. Een overzichtelijk groot digitale display. Duidelijke keuze programma's en het geluid is minimaal. Met het resultaat ben ik meer dan tevreden. Energie verbruik is zuinig. Een echte aanwinst deze Bosch wasdroger A+++

Pluspunten

• Laag energie verbruik
  • Groot digitale display
  • Geluids niveau laag
  • Ruime keuzes aan programma's
  • Geweldig droog resultaat

Marcel 26-12-2020

Grote trommel, mooi design en stil

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Goed advies gekregen van Wout van Vlerken. De punten die zij aan hebben gedragen kloppen. Daarom hebben we gekozen voor de "Exclusiv" line. Super tevreden over de wasmachine en droger.

• Grote trommel

Minpunten

• Tot nu toe nog geen één

Jan 24-12-2020

Droogt tot bijna de vezels in je lijf

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Dit apparaat droogt alle vezels 'superdry'.
Direct je kleren aan, je bed in of jezelf lekker afdrogen met een droge handdoek.
Topproduct!

Pluspunten

• Droogtegraad
  • Gebruikersgemak

een familie 24-12-2020

Stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

In een gezin staat de droger 2 x per dag aan. De iets hogere investering is er zo uit. Lekker stil. Kan die ook 's avonds aan.

• makkelijk in bediening
  • geen gedoe met afvoerslangen
  • minder sijtage aan was

Minpunten

• nog geen ontdekt

JWSpijk 21-12-2020

Topmachine, grote trommel en superzuinig

Geschreven voor: Bosch WTU87692NL

Mijn Miele had er na 14 jaar geen zin meer in. Ik had al een Miele Serie 6 wasmachine aangeschaft. De keuze voor deze superzuinige Bosch warmtepompdroger was niet zo moeilijk. Met name de 8 kg trommel is top. Lakens en handdoeken kunnen nu 1 op 1 door van de wasmachine naar de droger. De bediening gaat makkelijk en is zeer intuïtief. Groot voordeel is dat ik mijn overhemden eigenlijk niet meer hoef te strijken.

Pluspunten

• Zeer zuinig
  • Grote trommel
  • Nooit meer strijken!

Minpunten

• Wolkorf vind ik niet nodig.