De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG T9DENS87 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

De AEG T9DENS87 is door de Consumentenbond uitgeroepen tot Beste uit de Test. En het is niet moeilijk te zien waarom. De wasdroger is namelijk uitgerust met FibrePro-technologie, waarmee vochtigheid zowel aan de buiten- als aan de binnenkant van kleding gemeten wordt. Dat betekent dat zelfs dikke gelaagde kleding mooi blijft. Een andere bijzonder technologie is het AbsoluteCare-systeem. Deze technologie zorgt ervoor dat de temperatuur en trommelbewegingen voor elk type stof aangepast wordt, zodat je kleding nooit meer krimpt en zijn vorm behoudt. Daarbij wordt je kleding dankzij de SensiDry-technologie sowieso nooit aan onnodige hitte blootgesteld.

IP 07-08-2022

Topapparaat

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben sinds een aantal weken de T9DENS87 gekocht. Dit was de beste aanschaf tot nu toe! Wat een top droger! Je hoort hem praktisch niet en het was goed komt er droog, zacht en nagenoeg kreukvrij uit! Ik kan het iedereen aanbevelen!!

marinda_t 05-08-2022

Super droger!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben de droger nu een paar weken in huis en zijn er echt super blij mee. Onze wasmachine & droger staan op een kleiner halletje, en normaal gesproken werd die echt super heet als de oude droger aan stond, dit is nu echt niet meer het geval. Het wordt uiteraard wel een beetje warmer, maar het is echt heel erg verbeterd.
De trommel is ook lekker groot, en de resterende tijd indicatie is ook erg handig.

Al met al, het is een wat duurdere droger, maar je krijgt er ook erg veel voor terug. Wij zijn zeker tevreden!

José 02-08-2022

Geweldige machine

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Geweldig design met mooie verlichting in de trommel, zeer stil en de was komt er perfect uit. Een goede aanschaf!

j**l@g**l.com 29-07-2022

AEG T9DENS87 Warmtepompdroger: fijn apparaat

Geschreven voor: AEG T9DENS87

De wasdroger is een comfortabel apparaat dat zijn werk goed doet. De bediening is intuïtief en eenvoudig. Het display geeft duidelijke info.
Prima apparaat met een laag elektriciteitsverbruik (700W t.o.v. 2500W bij een vergelijkbare condensdroger).

Pluspunten

• Ruim / 8kg
  • Zuinig / 700W
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

AH 22-07-2022

Roll’s Royce onder de drogers

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Design is prachtig, fijn dat er verlichting in zit, makkelijke bediening als je je er even in verdiept. Nog niet alles uitgeprobeerd, maar tot nu toe werkt hij prima. Maakt veel minder lawaai dan onze vorige droger. Fijne bijkomstigheid is dat het ook veel minder warm wordt. De warmtepompdroger gebruikt warme lucht uit de omgeving en dat scheelt enorm in temperatuur op de plaats waar hij staat.

Alexander 18-07-2022

Fijne stille wasdroger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 18 jaar met de eerste AEG warmtepomp droger te hebben gewerkt, valt de gewelddadige innovatie op die er sindsdien heeft plaatsgevonden bij AEG! De droger is erg stil en doet zijn werk snel en zuinig. Ook de bediening is super makkelijk, geen overbodige toeters en bellen. Kortom: een geweldig apparaat voor een keurige prijs!

LaLa 16-07-2022

Drogen zonder zorgen

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze warmtepomp droger heb ik een aantal weken naar volle tevredenheid in gebruik. De droogtijd valt reuze mee ook met de optie anti-kreuk. Katoen en mix van synthetische stoffen komen goed droog zonder al te veel kreukels uit de droger. Ik heb nog lang niet alle opties gebruikt, het feit dat ook wol en handwas in de droger kan is een grote pluspunt.

Jb 14-07-2022

Top apparaat

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In een paar woorden samengevat
Wauw en fantastisch!
Een droger die goed je was droogt zonder dat deze in elkaar draait, ook de vele programma keuzes en instellingen zijn fijn zoals strijkdroog voor als ik me was nog ga strijken is meer dan een pluspunt.
Een vorbeterpuntje is dat het jammer is dat de deur van plastic is wat de machine een iets of wat goedkoper aanvoelt.

Edith 05-07-2022

Zuinige droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Deze droger maakt de was goed droog en verbruikt weinig stroom. Droger aanbevolen aan vriendin die heeft deze ook gekocht.

Lengt001 03-07-2022

Prima warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Na meer dan 10 jaar prima gebruik gemaakt te hebben van een ander merk condensdroger, gaf deze mer een steek vlam en rook het op. Omdat ook onze keukenapparatuur van AEG ons prima bevalt, is er gekozen om deze AEG warmtepompdroger aan te schaffen. De 1e was reeds op de eco-stand in de droger gedaan en komt er droog uit. Veel keuze in programma's en apparaat doet wat er van verwacht mag worden.

kristel 03-07-2022

Zachter werkkleding

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Belen als droger het begeeft ondanks dat deze nog niet zo oud was. Maar niet getreurd... ons oog viel een AEG warmtepompdroger. Wat doen we? Geen ervaring mee en wat als het niet bevalt, het is toch een best bedrag. Nu paar weken in gebruik: Super tevreden!!!! Nu nog een dezelfde wasmachine, dan staat alles weer in eenheid in de bijkeuken

Geralda 26-06-2022

Super droger!

Geschreven voor: AEG T9DENS87

De vervanging van mijn 17 jaar oude droger, en mijn eerste warmtepomp droger. Fijne grote deur, lampje in de trommel, stil apparaat, veel verschillende programma's en mogelijkheden, en de droogtijd is korter dan ik gewend was. En niet onbelangrijk....veel zuiniger in stroom! Mijn wasmachine is nu jaloers, die wil ook zo een mooie deur.

Paul 12-06-2022

Waanzinnige warmtepompdroger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Zeer fijne warmtepompdroger. Stil en zeer zuinig in gebruik. Erg mooi design en past perfect op onze AEG Wasmachine. De bijgeleverde afvoerslang geeft ook een hoop gemak. Geen afvoerbakje wat steeds geleegd hoeft te worden. Geen minpunten te ontdekken.

Danielle 02-06-2022

Super blij mee

Geschreven voor: AEG T9DENS87

De droger ziet er super mooi uit en werkt echt perfect. Droogtijd voor een hele volle droger is net iets meer dan 2 uur. Dit duurde bij de vorige warmtepompdroger die in had meer dan 4 uur. En alles komt er goed droog en praktisch kreukvrij uit. Het pluizenfilter werkt ook perfect, blijven geen pluisjes op liggen en is ook makkelijk schoon te maken. De knoppen zijn makkelijk te bedienen en ook heel duidelijk. Ik hoefde eigenlijk niet eens de gebruiksaanwijzing te lezen. Ook prettig dat je ervoor kan kiezen of je de waterbak wilt legen of dat je wilt aansluiten of de slang. Ik gebruik nu tijdelijk even voor de waterbak. Was eerst een beetje huiverig voor AEG maar ik ben er nu echt superblij mee.

Jan 24-05-2022

AEG voor ons al 25 jaar de goede keuze

Geschreven voor: AEG T9DENS87

wij zijn zeer tevreden over AEG nooit klachten gehad doen daarom al 25 jaar trouwe dienst met onze eerste wasmachine
19 gedaan

Pinar 17-05-2022

Gewoon kopen, niet verder zoeken.

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Dit apparaat is echt een aanrader. Hij is in vormgeving heel erg mooi en geeft je wasruimte een luxe uitstraling en in oogt beestachtig. Maar dat is hij ook. Doet zijn werk echt top. Ik heb een dichte wasruimte en twijfelde of ik enorm last van stoom/vocht zou hebben. In tegendeel! Verder is hij best goed stil en met de vele extra programma's kan je juist veel meer soorten kelding erin drogen.
Dus 'Gewoon kopen en nier verder zoeken of twijfelen.

Anoniem 15-05-2022

Mooi design met veel functionaliteit

Geschreven voor: AEG T9DENS87

Erg tevreden over deze droger. Ten opzichte van onze vorige condensdroger is dit een wereld van verschil, zowel als het om het geluid en het resultaat gaat. Wij zijn dan ook erg tevreden.

Carolina 09-05-2022

Goed apparaat

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met deze droger. Veel functies en makkelijk te bedienen.

Pi 02-05-2022

Een hele goede droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

De warmtepompdroger droogt sneller dan ik gedacht had. Das een mooie meevaller. Bij katoen geeft hij 1.48 uur aan bij aanvang, maar hij is klaar na 1.10 uur.

Wel vond ik dat hij in het begin een vreemde reuk had, maar de trommel heel goed gereinigd en nu is dat weg.

Johan 27-04-2022

super fijne droger

Geschreven voor: AEG T9DENS87

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] wij hebben hem nu een paar weken in gebruik en hij is inderdaad stiller dan onze vorige normale condens droger en hij werkt heel erg goed de was komt er mooi droog en minder gekreukt uit en de de keuken waarin hij staat blijft ook nog eens een stuk koeler dan voorheen en niet te vergeten natuurlijk het grote verschil in stroom gebruik!hij kost wat duurder maar is het geld dik en dik waard!