Plugwise Anna - Reviews

bediening via app
Kleur(en)
wit
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Plugwise Anna op Kieskeurig.nl.

5,3

Jonathan 16-03-2018

Terrible Thermostaat, terrible customer service

Geschreven voor: Plugwise Anna

This is the worst tech product I have ever purchased. It constantly malfunctions, the app is slow and clunky, and just generally unhandy to use.

Worst of all, after trying all the troubleshooting tips on their website, I tried to reach their customer service line. I simply could not get through, even after a wait time of over 60 minutes. Their Whatapps chatbot doesn't respond, I'm simply stuck with a broken thermostaat with no support.

I don't have the words to express my frustration and disappointment. Avoid buying this product.

Wim Clarisse 22-01-2018

Slechte wifiverbinding

Geschreven voor: Plugwise Anna

Wifi valt zeer vaak weg. Moduleert gewoon slecht. Afleesbaarheid van de app is bedroevend. Allerlei gekleurde bollen op je scherm waarachter info zit die niet zichtbaar is. App past niet op iPhone scherm. Werkt alleen via 2,4 GHz. Inmiddels dagen bezig met installatie. Ook installateur diverse keren langs geweest. Blijft een drama.

Minpunten

• Wifi valt weg
  • App is niet leesbaar
  • Moduleert nauwelijks
  • Water temp cv op 70 gr en
  • Ketel stookt door tot 85 gr

r000bert000 24-04-2017

Mooi en accuraat

Geschreven voor: Plugwise Anna

Wat een verschil met mijn vorige thermostaat, een Honeywell chronotherm IV. Niet te vergelijken natuurlijk maar ik ben erg blij met de Anna. Veel instelmogelijkheden en ziet er prachtig uit. Enige nadeel is dat de Wi-Fi verbinding nogal eens wegvalt. Dat doet niks af aan de werking maar daardoor kan ik 'm niet altijd op afstand via de app aansturen. Anders was het een 10 geweest.

Pluspunten

• ziet er fantastisch uit
  • accuraat
  • veel instalmogelijkheden

Minpunten

• wi-fi valt nogal eens weg

Sander 12-09-2016

Degelijk en simpele bedieing

Geschreven voor: Plugwise Anna

Degelijk product wat simpel in gebruik is. De anna ziet er stijlvol uit en de werking via de app of thermostaat werkt goed. Ik gebruik de Anna in combinatie met KPN Smartlife wat er voor zorgt dat temperatuur automatisch omlaag gaat als ik mijn beveiliging activeer. Daarnaast wordt op de muur achter de anna en rode of blauwe gloed getoond bij veranderingen van temperatuur. Nadeel is alleen dat display niet altijd aanstaat, springt direct aan als je ervoor staat maar van afstand kun je dus niet makkelijk zien wat de huidige temperatuur is.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • bediening
  • blauw / rode gloed

Minpunten

• bewegingssensor scherm