Plugwise Anna - Reviews

Beeldscherm
Digitaal
Slimme meter

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

r000bert000 24-04-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi en accuraat

Wat een verschil met mijn vorige thermostaat, een Honeywell chronotherm IV. Niet te vergelijken natuurlijk maar ik ben erg blij met de Anna. Veel instelmogelijkheden en ziet er prachtig uit. Enige nadeel is dat de Wi-Fi verbinding nogal eens wegvalt. Dat doet niks af aan de werking maar daardoor kan ik 'm niet altijd op afstand via de app aansturen. Anders was het een 10 geweest.

Pluspunten

• ziet er fantastisch uit
  • accuraat
  • veel instalmogelijkheden

Minpunten

• wi-fi valt nogal eens weg

Sander 12-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Degelijk en simpele bedieing

Degelijk product wat simpel in gebruik is. De anna ziet er stijlvol uit en de werking via de app of thermostaat werkt goed. Ik gebruik de Anna in combinatie met KPN Smartlife wat er voor zorgt dat temperatuur automatisch omlaag gaat als ik mijn beveiliging activeer. Daarnaast wordt op de muur achter de anna en rode of blauwe gloed getoond bij veranderingen van temperatuur. Nadeel is alleen dat display niet altijd aanstaat, springt direct aan als je ervoor staat maar van afstand kun je dus niet makkelijk zien wat de huidige temperatuur is.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • bediening
  • blauw / rode gloed

Minpunten

• bewegingssensor scherm