Tado Smart Thermostat - Slimme thermostaat - Reviews

Op afstand te bedienen
Verlicht display

Sander 30-06-2016 Product half jaar in bezit

Ideale thermostaat

Eenvoudige montage en het werkt probleemloos. Hij kan van meerdere telefoons in de gaten houden wanneer ze thuis komen en zorgt dat het huis de ingestelde temperatuur heeft. Verder is het ook heel eenvoudig om handmatig van het vaste programma af te wijken en is er in de app op de telefoon een overzicht hoeveel uur en wanneer de cv is aan geweest, temperatuurverloop over de dag en aantal zon-uren. Mooi plat kastje op de muur. Bijzonder gebruiksvriendelijke IoT apparaat. De helpdesk reageert snel op vragen.

Emiel Scholte 08-06-2016 Product half jaar in bezit

Mooi spul!

Prachtig, simpel en strak design, goede instelmogelijkheden, makkelijk te bedienen met de smartphone en de mooiste functie vind ik dat het apparaat weet wanneer je thuis bent en dus nooit voor Jan met een korte achternaam zal verwarmen. Ook begint ie al te verwarmen een paar minuten voordat je thuis bent (is instelbaar) en dat is natuurlijk bijzonder prettig.

Dick 08-06-2016 Product half jaar in bezit

Een nieuw tijdperk

Op de eerste trede van "The internet of thing" is de Tado een aangename kennismaking, niet alleen fraai, maar ook eenvoudig te installeren en nauwkeurig. Zonder na te denken bespaart de Tado ook nog geld. En als je vragen hebt is de helpdesk makkelijk bereikbaar via mail en telefoon, en is zeer hulpvaardig

Y uit friesland 17-04-2016 Product paar weken in bezit

Super thermostaat

de tado werkt perfect en schakelt zelfstandig goed in en uit als we thuis zijn of weg gaan, het is alleen wel jammer als je hem handmatig aanpast dat hij dan ook handmatig weer op automatisch moet verder een perfect apparaat en zekker waar voor het geld, de tado app op iphone werkt uitstekkend en lekker snel.

CarolineJesse 15-02-2016 Product half jaar in bezit

Na paar maanden een TADo aan de muur.
top,
nooit meer onnodige kosten. Huis verhuren, wanneer je weer thuis komt, en niet eerder. Pas weekendje weg geweest. Normaliter draait dan de ketel gewoon het programma af, en verwarmen we ons huis, terwijl er niemand is.
Dat is dus echt wel een ideale verbetering.
Ik kreeg een mail, dat er net na de zomer ook radiator knoppen komen. Dat maakt mijn systeem thuis af. Per kamer ook nog eens individueel aan en uit. Kortom DOEN

Bert 08-12-2015 Product paar weken in bezit

Een mooie en makkelijk te installeren apparaat en bijbehorende app (in mijn geval windows). De app is niet hetzelfde als de android-versie en kan bijv. geen rapport laten zien. Ook is niet zien of de ketel aan is. Dit is wel op de website te zien, net als de buitentemperatuur. Zou dit ook graag in de app willen zien.
Ook lijkt het mij handig dat je zelf de instellingen van de geofencing aan kunt passen.

Zal de review misschien nog wel eens bijwerken.
Zou mooi zijn als

Ilona van Hezik 02-11-2015 Product paar weken in bezit

7,3
Ik ben heel blij dat ik de Tado heb aangeschaft. Ziet er mooi strak uit en het werkt erg goed. Ik raad deze zeker ook aan. Ik vind het ook mooi dat die in zones werkt en dat je dus niet onnodig verbruikt.

Ericdorenbos 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

In mijn zoektocht naar de ideale slimme thermostaat attendeerde een vriend op zijn systeem, een Tado. Hij liet het gebruiksgemak van de app zien en ik was vrij snel om, dit moest hem worden. Naast de thermostaat heb ik ook de extensie kit aangeschaft. Wat opvalt tijdens het uitpakken is het kwaliteitsgevoel van zowel de thermostaat als de extender, ze voelen zeer degelijk aan, de manier van verpakken doet me denken aan de Apple producten, dus dat is een goed begin. Installatie was eenvoudig en de app is vlot op de iPhone gezet. Het draait nu 3 dagen en ik kan maar 1 ding concluderen, dit had ik eerder moeten hebben, wat een mooi en gebruiksvriendelijk systeem. Ik raad hem aan !

Groet,
E. Dorenbos

CarolineJesse 23-10-2015 Product paar weken in bezit

zo gemonteerd
je gaat naar je werk, en door (denk ik) GPS gaat je kachel automatisch uit
hoe verder weg, hoe lager de temp.
Kom ik weer naar huis, gaat de kachel tijdig aan.

moet nog wel wat leren van mijn huis. maar nu al dik tevreden

Kevin 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

Wij hebben de Tado smart thermostaat nu een week in gebruik en kan alleen maar zeggen met veel plezier! Nu het buiten al kouder word is het het heerlijk om vanaf kantoor alvast de woonkamer op te warmen. Dat is lekker thuis komen! Als die ook de beloofde 30% bespaart zou het helemaal mooi zijn.

Dieter1972 28-05-2015 Product maand in bezit

Tado is gemakkelijk om aan te sluiten, na een korte blik op de handleiding kon ik de thermostaat gemakkelijk installeren.
Tado maakt het beheren van je temperatuur een stuk gemakkelijker, ik hoef nooit meer om te kijken naar mijn radiatoren, Tado regelt dit allemaal voor mij!
Dit komt door de slimme geofencing technologie waardoor Tado je locatie kan zien, waarop hij vervolgens de temperatuur op aanpast.

Tado is niet alleen gemakkelijk te installeren, en gemakkelijk in gebruik, het is ook nog eens een mooie accessoire voor in je huis, het kastje is erg mooi, en ziet er solide uit.

Kortom is Tado een super product als je je kamertemperatuur erg belangrijk vindt, en wanneer je kosten wil besparen op je energierekening (en wie wil dat nou niet?!)

Een echte aanrader als je het mij vraagt!