Philips 48OLED806/12

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pascal 17-12-2023

55OLED806/12

Geschreven voor: Philips 55OLED806/12

Prima TV, beeld is scherp en met OLED kijkt het erg fijn. TV is mooi dun en de bezel is enorm smal. Geluid is prima voor zowel TV als voor Films. Voor meer bassen is een soundbar of surroundsysteem wel handig.

Pluspunten

• Android
  • 4K OLED
  • Geluid prima

Minpunten

• Afstandbediening groot

h**b@h**l.com 07-09-2023
Geschreven voor: Philips 48OLED806/12

Ik vind de Philip 48OLED806/12 voor mij een geweldig toestel. Haarscherp beeld, en voor een platte TV een geweldig geluid. En dat zonder een soundbar. Het scherm heeft bijna geen randen en is lekker strak, het ambi-light gebruik ik niet veel, maar is zeker tijdens de donkere avonden een aanvulling. Geluid en beeld zijn naar believen in te stellen en de bediening is betrekkelijk eenvoudig (terwijl ik daar normaliter niet zo bedreven in ben). Mochten de standaardvoetjes je niet bevallen dan is deze ook op een grotere Philips standaard te bevestigen, zoals in mijn situatie. Kortom een aanwinst waar ik erg van geniet.

m**************@u********* 30-12-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Philips 55OLED806/12

Deze TV gekocht voor het Ambilight. In vergelijking met mijn oude Sharp TV een super mooi scherp beeld. Tot nu toe zeer tevreden.
Minpunt is de afstandsbediening knopjes dicht op elkaar, en ligt wat minder fijn in de hand, misschien ook een kwestie van wennen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • 4-zijdig Ambilight
  • Menusnelheid

Minpunten

• Afstandsbediening

Prima TV 13-10-2021

Prima tv

Geschreven voor: Philips 55OLED806/12

Prima tv alleen + punten geen minpunten ook het instellen van de tv is kinderspel . Af standsbediening is ook klasse . Het ambilight is prachtig . Echt een aanrader

Pluspunten

• fijne afstandsbediening
  • Makkelijk instellen
  • Perfect beeld