Samsung QE32LS03TBW QLED - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fmqs 27-05-2022

Stukje kunst aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijne tv met genoeg opties mooi dat je iedere dag kan kiezen uit andere kunst voor aan de muur. Beeldkwaliteit uitstekend. Prijs/kwaliteit is deze misschien iets aan de hoge kant geprijsd maar evengoed een zeer fijne verschijning

Vija 27-05-2022

Mooi en niet te groot met de kwaliteit van een gr

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een mooie tv makkelijk te instaleren. Goed beeld, goed geluid. Ik ben benieuwd naar het Frame dat duurt nog even maar dN is de tv helemaal af. Dan ga ik een museumavondje doen met vrienden en de Artstore app.

Anoniem 20-05-2022

Aanrader, enige tv die uit zichzelf dimt als het donker is

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

Prachtige TV voor op de slaapkamer.
Enige TV die uit zichzelf dimt als het donker is.
Leuke opties m.b.t. Frame. Art gallery of foto's laten zien.
Prachtig beeld, Qled en Full HD.

Pluspunten

• Beeld
  • Qled
  • Uit zichzelf dimmen in het donker

Anoniem 09-05-2022

Mooi plaatje aan de muur.

Geschreven voor: Samsung QE43LS03TAS QLED

Erg tevreden! Mooi product met goede beeldkwaliteit wat in de kamer prachtig in het interieur past vanwege het ophangsysteem en de mooie lijst.

Pluspunten

• mooi
  • beeld en geluid

Dorine36 07-05-2022

Mooi design, prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] The frame is een sieraad in mijn huis. Hij hangt gegroepeerd met foto’s en schilderijen waardoor het niet opvalt dat het een tv is. Je kunt er zowel kunstwerken op projecteren alsook eigen foto’s. Ik ben ook heel tevreden over het product als tv. Super beeldkwaliteit en via de apps kun je snel naar Netflix, hbo etc.

Marxinbox 04-05-2022

Mijn beoordeling voor Samsung The Frame 32

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is de 2de die ik in huis heb hangen. 1 in mijn kantoor en 1 in de slaapkamer. Super dun (3cm) en maar 1 kabel maakt voor een prima TV om weg te werken in of tegen een muur.
Qua apps zijn alle bekende namen aanwezig.
Zeer aan te raden

Anoniem 04-05-2022

Mooie heldere kleuren/oplossing met deze 32"Qled scherm

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

Het voorbeeld welke we gezien hebben heeft prachtige heldere kleuren. Nu hopen dat ons eigen scherm net zo mooi of nog mooier is. Tevens lijkt ons de frame oplossing met te kiezen print een mooie oplossing aangezien het scherm op een schouw komt te hangen.

Pluspunten

• Mooie scherpe kleuren
  • Dikte, mooi strak tegen muur te monteren

Frame 03-05-2022

Frame

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Tv Gekocht voor de lijst van samsung maar helaas is daar moeilijk aan te komen. Verder is het beeld matig tot slecht.

Rich 26-04-2022

Met lijst en in de Art-modus is het een onopvallende TV.

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

Erg mooi beeld, kon deze kopen voor een goede prijs. Wel jammer dat de gratis frame niet in de kleur beschikbaar was die ik wilde (Platina) terwijl die wel in de actie te kiezen zou moeten zijn en gewoon te bestellen is op de Samsung site (!)

Eenvoudige installatie, zowel qua kabels als het installatiemenu. Mooi systeem dat er maar één kabel naar de TV gaat. Wel gek is dat in de gebruiksaanwijzing staat dat de kabel niet gevouwen mag worden en rond zou moeten worden opgerold (doorsnee minimaal 10cm) maar dat de kabel wel gevouwen in de doos geleverd wordt (!)

Afstandsbediening doet wat goedkoop (plastic) aan, maar werkt wel goed. Dat geldt ook voor de voetjes, de plastic achterkant en het losse connectorkastje van de TV.

Had liever de 4K versie gekocht, maar vond het prijsverschil nog net iets te groot en heb zeker geen spijt nu ik de eerste beelden heb gezien.

Pluspunten

• mooi aan de muur in (gratis) lijst
  • erg mooi beeld
  • eenvoudige installatie
  • één kabel naar de TV

Minpunten

• afstandbediening voelt goedkoop en fragiel aan

Ellen45 20-04-2022

Mooie afgewerkte TV

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi je TV omtoveren tot schilderij, altijd blij met mijn SAMSUNG TV , goede beeldkwaliteit , mooie slanke tv

MrMenno 14-04-2022

mooie televisie met fijn rustig beeld

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Televisie werkt goed, start snel en apps openen ook snel. Beeld is fijn. Alleen jammer dat de standaard apps niet te verwijderen zijn. Standaard start Samsung tv service op, dit is best vervelend en gebruik dus toch weer de Google tv Chromecast.

Harm 11-04-2022

De Complete Beeldervaring Art & Movie

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TCU QLED

Dit produkt kwam op mijn weg doordat ik nog een oude Sony Bravia had, die niet geschikt was voor CI+. Bij het zoeken naar een nieuwe TV, die dat wel is, kwam "The Frame" ook voorbij, ik realiseerde mij dat de combinatie van gevarieerde kunst en een nieuwe Technololgie voor mij "de" motivatie was om deze investering te doen.

Ik had het niet snel gedaan voor "alleen" een andere TV. Dat gezegd hebbende heeft "The Frame" een erg mooie technologie die de eens zo mooie Bravia nu heel snel achter zich laat. Heel blij met de ervaring, en wanneer ik er nog de mooie schilderijlijst, uit de actie, bij krijg heben we er echt een sieraad bij. Heel mooi !

Pluspunten

• Vormgeving en Kunst samen
  • Zeer Helder beeld
  • Geen onding meer !
  • Eenvoudige Installatie

Minpunten

• Menu Toegankelijkheid is even wennen
  • Veel gegevens nodig om Smart te zijn

DM1980 06-04-2022

Prachtig schilderij!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik wilde altijd een tv die in een kast paste, omdat het zo lelijk is aan de muur. Maar The Frame is een prachtig schilderij aan de muur en televisie kijken is geweldig. Bij de test van de consumentenbond kwam de kijkhoek er slecht uit, maar daar merken wij helemaal niks van. Waar we ook zitten in de zithoek, we hebben prima beeld en geluid.

Rob Lv 25-03-2022

Past Perfect in onze TV lift

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als je een eenmaal bent gewend aan Samsung dan wil je geen andere producten meer.
Dit toestel past perfect in de tv lift in onze buitenkeuken.

Saxoboon 25-03-2022

Samsung what else?

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met mijn nieuwe Frame! Eindelijk geen lelijke tv meer! Of nog erger een tv meubel! Mooie kleuren van het frame. Doen!

Leonv01 02-03-2022

goede aankoop

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goed en helder beeld. Nieuwe afstandsbediening werkt perfect. Al met al een goede aankoop! Tevreden nadat ik eerst een ander merk geprobeerd heb maar dit beeld is 100% beter en totaalplaatje is top.

Pascal85 21-02-2022

Strak en plat design

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door zn vormgeving en afmetingen staat onze Samsung the Frame 32" geweldig aan de muur bij onze keukentafel !

Mar C 10-02-2022

Great features that look chic

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] I love my Samsung Frame TV. It fits perfectly on the wall and looks like an artwork...but even better coz you can change the look everytime. No need for chromecast devices since it's also seamlessly connected to all apps and TV.

Inge77 29-01-2022

Mooie tv!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Blij met de tv. Wel jammer dat ik de verkeerde kleur frame toegestuurd heb gekregen maar ga er vanuit dat dat netjes opgelost gaat worden. Verder helemaal naar verwachting.

Larsupars 22-01-2022

Mooi Design voor een Mooie Prijs

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Zeer goed werkende televisie.
Via de Tizen software kun je eigenlijk alles doen wat met Android TV ook kan!
Een echte aanrader voor iemand die design in zijn huis wilt halen voor een leuke prijs.