Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Bogdan 27-07-2020

Mooi object maar....

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Lang getwijfeld tussen een Philips Ambilight en deze The Frame. Philips Ambilight is een hele bijzondere kijk ervaring en als zou overstappen naar een andere merk dan was het voor een goede reden.
Ik heb mijn nieuwe huis ingericht met kunst op de muur en ik vond The frame (. Ik heb de 55 inch ) perfect passen tussen mijn schilderijen. Het is een plaatje en hij staat super strak tegen het muur. Bijna niet te onderscheiden met de andere schilderijen eromheen.
Ook er plus punt is het dunne doorzichtige kabeltje die makkelijk kan verstopt worden. Dus alles gast via dat.
Apple TV is ingebouwd en het werkt perfect, The Frame wordt meteen gevonden door al mijn Apple devices. Dus geen Apple TV meer nodig om te streamen, scheelt geld en rommel op de tv meubel.
Afstandsbediening is mooi, licht, en heel makkelijk te leren en te bedienen. Beter dan die van Philips naar mijn mening.
Nu kom ik op de min punt. En dat is meteen een grote: beeldkwaliteit! Matig en de bleeding op zwart is dramatisch! Ik heb gewoon ongeveer 6-7 witt/grijze vlekken op mijn scherm wanneer het beeld zwart wordt. Elke vlek groot als een vuist. Schande voor Samsung! Ik overweeg om hem terug te brengen maar het hele gedoe met terug brengen en weer installeren zonder zeker te zijn dat het vervangende zal beter zijn is mij te veel.
Dus ik zal moeten lijden.
Ik wil wel andere waarschuwen

Tien56 02-01-2021

Eindelijk kleur ipv een zwart gat

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Al jaren ergerde ik me aan dat grote zwarte vlak van de TV als deze uitstaat. Met The Frame kan ik elke dag genieten van één van de vele kunstwerken. De kleur is aanpasbaar aan het interieur. Kortom fantastisch!

EC 03-12-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75LS03TAS 2020 QLED

De Samsung The Frame 75 inch 2020 aangeschaft met een zeer goede BlackFriday deal korting. Korting op de aanschafsprijs en ook nog 500 euro retour van Samsung. Dat maakt het aanschaffen van een dergelijke high end tv meteen een stuk aangenamer. De doos waarin de tv wordt bezorgd is enorm groot. Ik schrok er zelfs een beetje van toen de doos uit de vrachtwagen tevoorschijn kwam. Eenmaal uit de doos en opgehangen aan de muur is de tv nog steeds erg groot, maar niet te groot. Kijkafstand tot onze tv is ongeveer 5 meter. Het ophangen ging overigens erg gemakkelijk met de meegeleverde no gap walmount. Zes gaatjes boren in de betonnen muur en een deel van de walmount op de tv schroeven en je kunt de tv ophangen. Doe dit wel met minimaal drie man (of laat de tv ophangen) want de tv is zwaar en het is even zoeken naar de juiste positie voordat je de walmount goed in lijn hebt met de muurplaat. Het installeren van de tv gaat echt heel makkelijk. Op een of andere manier weet de tv zelfs mijn oude analoge Marantz receiver te herkennen waardoor ik de afstandsbediening van de tv voor mijn versterker kan gebruiken (volume). De meegeleverde Oneconnectbox zorgt ervoor dat er slechts een zeer dun optisch kabeltje uit de tv komt. De Oneconnectbox en alle kabels die hierop aangesloten moesten worden heb ik netjes weggewerkt in een kastje onder de tv. Dat is echt heel fijn, geen kabelmassa meer achter je tv meubel. Het enige nadeel van het optische kabeltje dat uit de tv komt is dat deze onder de tv uitgevoerd moet worden. In mijn geval ging dat niet omdat ik een kabelgoot in de muur heb zitten waaroverheen is gestukt. Het gaat waar het optische kabeltje doorheen moet in mijn geval zit meer in het midden van de tv. Ik hoop dat het kabeltje op termijn hierdoor niet beschadigd want nu zit het kabeltje al het ware deels tussen de muur en de tv. Het was handig geweest als er meer gleufjes waren om het kabeltje weg te werken. Over de beeldkwaliteit ben ik echt zeer te spreken. Uiteraard wel sterk afhankelijk van de kwaliteit van de content die je kijkt. Op netflix zijn wat 4K films te bekijken (via zoeken op 4k) en dan spatten de kleuren echt van het scherm. Af en toe lijkt het zelfs een soort 3D effect. Zo gedetailleerd. Tijdens gamen (in mijn geval via Stadia) komt het scherm pas echt tot leven. Supervloeiend beeld en enorm gedetailleerd. Qua beeldinstellingen heb ik uiteindelijk niets veranderd. Ik heb de intelligente modus ook aan staan. Ik heb de configuratie op www.rtings.com uitgeprobeerd maar uiteindelijk toch alles weer gereset naar de fabrieksinstellingen. Dat vind ik mooier maar dat is denk ik ook persoonlijk. De kunstmodus is een leuk detail. Het idee van een echt schilderij heb ik echter niet. Dat komt door de enorme afmetingen van de tv en omdat de tv wat lager hangt dan je een echt schilderij zou ophangen. Om echt dat schilderij gevoel te krijgen is een maatje minder groot wellicht beter. Ook helpt het in dat opzicht niet als er een tv meubel onder de tv staat en speakers ernaast. Dat heft het idee van een schilderij op. Qua geluid moet je van de tv niet teveel verwachten. Het geluid is zeker niet slecht maar als je een hifi opstelling gewend bent dan kan het geluid van de tv daar natuurlijk niet tegenop. Ik had wel wat gedoe met het aansluiten van mijn analoge versterker omdat in tegenstelling tot mijn vorige tv de Oneconnectbox niet beschikt over tulp uitgangen. Ik moest daarom een DAC aanschaffen om het geluid van de tv via mijn analoge versterker te kunnen laten lopen. Tijd voor een nieuwe versterker eigenlijk. Al met al zeer tevreden met de tv en zeker voor de prijs die ik ervoor heb betaald (750 korting)

Ram31 17-04-2021

Goede kwaliteit fantastische uitstraling

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Zeer tevreden over de tv samsung the frame 65 inch. Het heeft fantastische beeld kwaliteit en mooi design

Esther8 16-04-2021

Top tv/schilderij

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Super mooie televisie, werkt goed! Makkelijk aan te sluiten en de bediening is ook eenvoudig. Het beeld is mooi helder en scherp, het geluid is ook prettig. Kortom erg blij mee!

Soraya92 15-04-2021

Prachtige details

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Het houten frame past prachtig bij het schilderij-effect. Het beeld is intens en is makkelijk in helderheid aan te passen. Fijne Ambiance sferen en een vlotte verbinding.

DaphneDB27 15-04-2021

Mooie tv !!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Let wel op dat je foto’s maakt van de achterkant van de tv en van de code op de doos om het frame te kunnen bestellen !

Meerwijk 15-04-2021

Super scherp beeld!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Wij zijn heel erg blij met onze aankoop, haarscherp beeld en the Frame super mooi als schilderij aan de muur!

Sjorske 14-04-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Het is een hele mooie tv, ideaal met als die foto's en afbeeldingen. Ophangen was erg makkelijk, iedereen zou dit kunnen. Ook de doorzichtige kabel is echt goed doordacht. Kortom een top tv, met ook nog mooi beeld en geluid!

Anoniem 14-04-2021

Homegallery

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

De frame tv is genot om naar te kijken, zowel aan als uit. Met onze foto's of schilderijen uit de art- galerie hebben we elke dag een ander kunstwerk aan de muur.

Nicolaas64 14-04-2021

goede tv, mooi helder en veel contrast

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

fijne televisie in combinatie met de wand beugel. Ondervind nog wel wat problemen met de status "smarthub aan het bijwerken"

Henk2324 14-04-2021

mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Een op zich goed werkende en fraaie TV met een leuk nieuw concept voor het tonen van foto's en schilderijen. De extra lijsten zijn voor het gebodene wel wat prijzig.

Robert en Joyce 13-04-2021

Prachtige tv met schitterend beeld.

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

De Tv is eenvoudig te installeren en is een aanwinst voor het interieur.
Bediening van alle functies met een eenvoudige, stijlvolle afstandsbediening. Overdag een mooi schilderij aan de wand en wanneer je tv kijkt is het zeer aangenaam.

A Van zomeren 13-04-2021

Mooi beeld leuke dingen er op.

Is mooie tv.
Even kijken hoe het allemaal moest.
Maar hij hangt goed.
Schilderij is mooi.
Beeld is mooi.

Beau de s 13-04-2021

Geweldig mooi en helder beeld

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Mooie tv in prachtige ral kleur gespoten lijst.
Enige wat is jammer vind is dat als je een Sonos aansluit erop dat je dan hij harder en zachter alleen een plus of min ziet. En niet een cijfer. Zo schat je beter is hoe hard hij de tv staat. Er zouden ook meer gratis schilderijen beschikbaar mogen zijn.

Ritch7 13-04-2021

GE-WEL-DIG!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Tv kijken doen wij al jaren op een zwarte muur! Met the Frame hebben wij onze eigen thuis bioscoop! Even geen TV, dan toveren we toch een kunstwerk op de muur! Of het nou Artwork is, of een eigen foto, we zijn lekker aan het variëren! Ook de Ambient Mode is erg kunstzinnig in onze woonkamer. Onze woonkamer is nog niet eens helemaal gestyled door een verbouwing, maar door de eindeloze variaties die beschikbaar zijn op the Frame heeft het ook niet veel nodig!

Hauwie 13-04-2021

Geweldig mooi en simpel te installeren

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

We wilden een iets grotere televisie maar er hing al een schilderij aan die muur. Nu beide in één. Je kunt nog een wisselen van afbeelding ook. Verder mooi tv kijken en een simpele bediening.

ESTHER1974 13-04-2021

Prachtige TV, top beeld, geluid iets minder

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

TV is erg mooi om te zien. Idd net een schilderij. Beeld is ook fantastisch.
Helaas zijn we minder tevreden over het geluid. De TV gaat uit zichzelf harder (zonder dat er meer omgevingsgeluid is, want dan gaat het geluid ook harder, maar dat is de bedoeling). We hebben al allerlei optei aan- en uit gezet maar niets lijkt te helpen. Heb dit probleem van meerdere mensen gehoord

Anoniem 12-04-2021

Mooi design

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Jammer dat de artshop niet gratis is, niet heel duidelijk aangeven. Is toch wel een vd grootste features van deze tv. Zou fijn zijn als het gratis aanbod wat rijker zou zijn.

Anoniem 11-04-2021

Geweldige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Heel fijne eerste opstart. Vervolgens is de uitgebreide gebruiksaanwijzing downloaden een must om alles goed te kunnen koppelen.