Samsung QE32LS03TBW QLED - Reviews

Diepte
2.47 cm dikte
32,0 inch

Granny181413 05-06-2020

Meer genieten van kunst en tv in één

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Wij hebben de televisie net aangeschaft en waren aangenaam verrast. Hij is wel en niet aanwezig, een super uitvinding. De geluidskwaliteit is ook helemaal prima.

MarijnvdP 21-09-2020

Prachtige design TV - mooi beeld en goed geluid

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Ik heb deze TV nu ruim 2 maanden in huis. Klein van stuk (slank) echt een sieraad voor ons interieur. Hangt aan de muur, en ziet er dus eigenlijk uit als een schilderij / fotolijst.

Installatie was appeltje eitje. Samsung heeft dat als merk goed onder knie en dat geldt dus ook bij deze tv. Veel mogelijkheden voor gebruik, kind kan de was doen. Apps als Netflix NPO etc draaien goed en zonder haperingen. Beeld is prachtig, en ook het geluid wat hij geeft is bijzonder goed te noemen. Schakelen tussen apps gaat makkelijk en snel. Kortom, ik ben er blij mee!

Leuke extraatje is de mogelijkheid om Art te uploaden en daarmee een beroemd kunstwerk aan je muur te hangen. Veel leuker dan zo'n zwart vlak! Maar ook een eigen foto of slideshow behoort tot de mogelijkheden. Kortom #aanrader

Pluspunten

• design (plat)
  • Beeld

John 16-09-2020

Leuk voor aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Ik heb een goede eerste ervaring met de Samsung The Frame. Deze heb ik niet aan de muur opgehangen omdat ik daar nogal onhandig in ben. Ik vind het een prima TV, welk lekker vlot werkt en een mooi, strak design heeft. Daarnaast heeft deze TV een heldere en kleurrijke beeldkwaliteit zoals ik van Samsung gewend bent. Ik was ook erg benieuwd naar Airplay 2 functies, maar deze functie heb ik helaas niet gevonden. Helaas is er bij deze tv geen one invisible connection kabel (doorzichtige kabel) meegeleverd, maar een normale kabel. Deze wordt alleen bij grotere tv's meegeleverd. Een doorzichtige kabel ziet er namelijk toch net iets strakker uit. Daarnaast komt er goed geluid uit deze tv, dat had ik niet verwacht van een tv van deze formaat. De One Connect Box is ook super handig, dat scheelt veel gedoe met kabels. De afstandsbediening werkt ook goed en heeft een goed ontvangst. Ik heb een eigen foto gekozen voor in de Frame. In de ArtStore staan ook leuke schilderijen. Het is jammer dat ArtStore geld kost, waardoor ik voornamelijk mijn eigen foto's heb gebruikt in de Artmode. De Smart Hub menu werkt vlot en snel. Ik ben met mijn eigen huidige Samsung tv hier bekend mee, maar deze werkt toch net iets vlotter.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Smart werkt vlot
  • Degelijk beeld

Minpunten

• Geen doorzichtige kabel meegeleverd

Lilo 16-09-2020

Stijlvol kijkplezier!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Heel tevreden over het dunne beeldscherm en het mooie vlakke afhangen op de muur, het geeft echt een beeld van een schilderij. Precies waar ik hem ook voor bedoeld had en helemaal passend tussen mijn andere kaders.

Sinds een maand heb ik de Samsung Frame in gebruik. Opzetten ging heel eenvoudig, zo uit de doos en de aansluitingen maken gaat heel simpel. Handig dat de TV met een lange dunne kabel naar een soort receiver unit gaat die je netjes kunt wegwerken in een kastje.

Het instellen van de Samsung Frame zelf vond ik wel wat tegenvallen. De aangeboden APP’s lijken niet geheel op de Nederlandse markt gericht en ook het koppelen met de KPN experia had even wat extra aandacht nodig. Ik verwacht dat Samsung nog wel met een uitbreiding van de App’s gaat komen, zodat ook het kunnen afspelen van video en beeld van mijn Iphone wel mogelijk is.

De aangeboden mogelijkheden om te kiezen uit kunstwerken of je eigen beelden om te tonen wanneer je geen TV kijkt, maar de Frame gewoon hebt hangen zijn echt veelzijdig en erg mooi! Prettig beeld en kwalitatief geluid, ik ben tevreden.

Lilo 07-09-2020

Aanvulling op het interieur met dubbel kijkplezier!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Sinds een maand de Samsung Frame in gebruik. In gebruik name gaat heel eenvoudig, zo uit de doos en de aansluitingen maken gaat heel simpel. Handig dat de TV met een lange dunnen kabel naar een soort receiver unit gaat die je netjes kunt wegwerken in een kastje.
De instellen van de Samsung Frame zelf vond ik wel wat tegenvallen. De aangeboden APP’s lijken niet geheel op de Nederlandse markt gericht en ook het koppelen met de KPN experia had even wat extra aandacht nodig. Ik verwacht dat Samsung nog wel met een uitbreiding van de App’s gaat komen, zodat ook het kunnen afspelen van video en beeld van mijn Iphone wel mogelijk is.

Pluspunten

• design
  • uitstraling

Minpunten

• installatie
  • Apps

familie van Doorn 07-09-2020

Wat een sierraad aan de muur!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Een week geleden kreeg ik de 'Frame' voor mijn verjaardag.
De installatie ging vlot en was eenvoudig. Al heel snel konden wij als familie genieten van een prachtig beeld. Mooie heldere kleuren en een bijzonder goed geluid. De afstandsbediening reageert razend snel en de 'Frame' op ons internet doet hij het prima. Geen enkele hapering bij het bekijken van Netflix of Youtube.
Het design is schitterend. Zo plat, het is echt of dat er een schilderij aan de muur hangt. Dat je zelf kunt kiezen wat er zichtbaar is (Art of bijvoorbeeld een eigen foto of fotocollage) maakt het natuurlijk helemaal af. Wij gebruiken hem als schilderij aan de muur als hij uit staat, echt een sieraad in de woonkamer (in plaats van zo'n zwart scherm).

Pluspunten

• design
  • snelheid

Minpunten

• kleine bijdrage voor ART

Sas75 07-09-2020

Wat een prachtige TV! Een sieraad aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Inmiddels 'The Frame' een paar weken binnen. De installatie ging vlot en was eenvoudig. Wij genieten van het prachtige beeld. Mooie heldere kleuren en een bijzonder goed geluid. De afstandsbediening reageert razend snel en de 'Frame' op ons internet doet hij het prima. Geen enkele haperingen bij het bekijken van Netflix of Youtube en snelle schakeling tussen apps en zenders. Het design is schitterend. Zo plat, het is echt of dat er een schilderij aan de muur hangt. Dat je zelf kunt kiezen wat er zichtbaar is (Art of bijvoorbeeld een eigen foto of fotocollage) maakt het natuurlijk helemaal af. Wij gebruiken hem als schilderij aan de muur als hij uit staat, echt een sieraad in de woonkamer (in plaats van zo'n zwart vlak).

Jaime37 24-08-2020

It’s a painting with a build in tv

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

The Qled is really a pearl for the eye.
The quantum dot is bright is every position.
Watch it, to believe it.

Have to wait for my frames, until that time no foto’s for it.

Anoniem 24-08-2020

Prachtige aanwinst voor de slaapkamer!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Deze televisie is uitermate geschikt voor een slaapkamer. Hij hangt bij ons als prachtig levend schilderij aan de muur. Beneden hebben we een Frame 65 Inch. Voor zijn dit de ultieme televisies. Zowel kunst als entertainment en een geweldige aanvulling op het interieur!

Maxk 08-08-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

De frame hangt op mijn slaapkamer, qua kijkafstand werd eigenlijk een maatje groter geadviseerd door de verkoopmedewerker maar de 32 inch is een perfect formaat.
Het geluid van de televisie is zeer helder, bij het eerste gebruik hoorde ik geluiden die ik voorheen niet hoorde.
De scherm kwaliteit is zeer goed, games (ps4) zien er prachtig uit in de spelmodus en met afgestelde HDR en spelen soepel door de lage lag input.
Het instellen was zo gebeurd via mijn Samsung tablet, wifi en account instellingen waren hierdoor zo gedaan.
Door de no-gap wallmount en one connectbox is The frame een aanrader voor iemand met weinig ruimte op de kamer.
Enige "minpuntje" is de kijkhoek, als je met meer personen vanuit verschillende hoeken kijkt is het scherm wat minder. Op de slaapkamer vormt dit geen probleem.
Door het bijgeleverde voorbeeld is het ophangen zeer eenvoudig.

Anoniem 01-08-2020

Strak beeld en sieraad aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Nu een paar weken The Frame in huis en een genot om naar te kijken. Was op zoek naar een nieuwe 32" en heb geen beter beeld kunnen vinden. De Qled maakt alles waar. Nu in gebruik en door de zeer geringe dikte een sieraad aan de muur.

Anoniem 25-07-2020

Een plaatje aan de muur : Samsung The Frame!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Wij zijn erg blij met onze nieuwe tv. We hebben gekozen voor Samsung The Frame omdat we een zwarte tv in onze woonkamer een storend object vinden. The Frame voldoet geheel aan onze verwachtingen!

Bartdes 22-07-2020

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

De nieuwe lijn van Samsung The Frame is super! Hang letterlijk als een schilderij aan de muur, ultra dun en makkelijk op te hangen. Ook de 10 jaar garantie tegen inbranden is helemaal top!

Anna 3 30-06-2020

Deze tv voldoet aan al mijn verwachtingen.

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Dit is geweldige slimme tv. Ben er heel erg blij mee, ik kan weer goed geluid ontvangen zonder er ondertiteling op te zetten. En het beeld is super mooi. Een aanrader dus.

Anoniem 26-06-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Ik heb deze tv net gekocht en ben erg blij met alle mogelijkheden, vooral dat de tv in kunst stand is uniek, maar het beeld van deze tv is ook bijzonder helder, de kleuren zijn prachtig. Echt goed ontwerp en tot in details goed uitgewerkt concept. Hier ga ik nog jaren van genieten.

Benjos 23-06-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

hangt sinds gisteren. Eindelijk een héél plaat opgang systeem. Beetje puzzelen; maar het werkt. Lijst aanvragen voor de Freem is wel hogere school wiskunde!
KPN-itv app is heel fijn; EINDELIJK van de set top box af!!! Netflix als een zonnetje, en Spotify is geen native app, maar werkt via de app op je telefoon aangeroepen, tóch via de afstandbediening van de tv.

Eén minpunt/irritatie: wifiwachtwoord mag niet langer zijn dan 12 karakters (en ik had een wachtzin ...) dat heb ik moeten wijzigen door de policy van The Frame. Daar baal ik van. Ál mijn apparaten opnieuw aan moeten melden op het wifi netwerk. (Leg dat je gamende dochters en online shoppende partner maar eens uit ;)

Coskun57 18-06-2020

Geweldige tv!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

We hebben vandaag een nieuwe tv gekocht namelijk the frame. En wat is hij mooi, wat een super mooi kwaliteit qua beeld! Heel erg tevreden altijd met Samsung! Top!

kleinedreumes 11-06-2020

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Schitterend beeld, schitterende mogelijkheden, mooi maatje voor in de slaapkamer.
Eenvoudig te installeren.
Eindelijk een super TV voor in de slaapkamer.

MdeB 09-06-2020

Heel tevreden

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Blij met de tv, goed beeld en geluid en past mooi in het interieur. Makkelijk op te hangen met de no gap wall mount. Wel even een gedoe met app/registreren e.d.

NancyD 08-06-2020

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW QLED

Vorige week onze nieuwe 32inch frame tv binnen gekregen voor in de keuken. We waren al erg tevreden met de 65inch tv voor de woonkamer.En daarom besloten een kleinere variant voor in de keuken te bestellen.