Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

EC 03-12-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE75LS03TAS 2020 QLED

De Samsung The Frame 75 inch 2020 aangeschaft met een zeer goede BlackFriday deal korting. Korting op de aanschafsprijs en ook nog 500 euro retour van Samsung. Dat maakt het aanschaffen van een dergelijke high end tv meteen een stuk aangenamer. De doos waarin de tv wordt bezorgd is enorm groot. Ik schrok er zelfs een beetje van toen de doos uit de vrachtwagen tevoorschijn kwam. Eenmaal uit de doos en opgehangen aan de muur is de tv nog steeds erg groot, maar niet te groot. Kijkafstand tot onze tv is ongeveer 5 meter. Het ophangen ging overigens erg gemakkelijk met de meegeleverde no gap walmount. Zes gaatjes boren in de betonnen muur en een deel van de walmount op de tv schroeven en je kunt de tv ophangen. Doe dit wel met minimaal drie man (of laat de tv ophangen) want de tv is zwaar en het is even zoeken naar de juiste positie voordat je de walmount goed in lijn hebt met de muurplaat. Het installeren van de tv gaat echt heel makkelijk. Op een of andere manier weet de tv zelfs mijn oude analoge Marantz receiver te herkennen waardoor ik de afstandsbediening van de tv voor mijn versterker kan gebruiken (volume). De meegeleverde Oneconnectbox zorgt ervoor dat er slechts een zeer dun optisch kabeltje uit de tv komt. De Oneconnectbox en alle kabels die hierop aangesloten moesten worden heb ik netjes weggewerkt in een kastje onder de tv. Dat is echt heel fijn, geen kabelmassa meer achter je tv meubel. Het enige nadeel van het optische kabeltje dat uit de tv komt is dat deze onder de tv uitgevoerd moet worden. In mijn geval ging dat niet omdat ik een kabelgoot in de muur heb zitten waaroverheen is gestukt. Het gaat waar het optische kabeltje doorheen moet in mijn geval zit meer in het midden van de tv. Ik hoop dat het kabeltje op termijn hierdoor niet beschadigd want nu zit het kabeltje al het ware deels tussen de muur en de tv. Het was handig geweest als er meer gleufjes waren om het kabeltje weg te werken. Over de beeldkwaliteit ben ik echt zeer te spreken. Uiteraard wel sterk afhankelijk van de kwaliteit van de content die je kijkt. Op netflix zijn wat 4K films te bekijken (via zoeken op 4k) en dan spatten de kleuren echt van het scherm. Af en toe lijkt het zelfs een soort 3D effect. Zo gedetailleerd. Tijdens gamen (in mijn geval via Stadia) komt het scherm pas echt tot leven. Supervloeiend beeld en enorm gedetailleerd. Qua beeldinstellingen heb ik uiteindelijk niets veranderd. Ik heb de intelligente modus ook aan staan. Ik heb de configuratie op www.rtings.com uitgeprobeerd maar uiteindelijk toch alles weer gereset naar de fabrieksinstellingen. Dat vind ik mooier maar dat is denk ik ook persoonlijk. De kunstmodus is een leuk detail. Het idee van een echt schilderij heb ik echter niet. Dat komt door de enorme afmetingen van de tv en omdat de tv wat lager hangt dan je een echt schilderij zou ophangen. Om echt dat schilderij gevoel te krijgen is een maatje minder groot wellicht beter. Ook helpt het in dat opzicht niet als er een tv meubel onder de tv staat en speakers ernaast. Dat heft het idee van een schilderij op. Qua geluid moet je van de tv niet teveel verwachten. Het geluid is zeker niet slecht maar als je een hifi opstelling gewend bent dan kan het geluid van de tv daar natuurlijk niet tegenop. Ik had wel wat gedoe met het aansluiten van mijn analoge versterker omdat in tegenstelling tot mijn vorige tv de Oneconnectbox niet beschikt over tulp uitgangen. Ik moest daarom een DAC aanschaffen om het geluid van de tv via mijn analoge versterker te kunnen laten lopen. Tijd voor een nieuwe versterker eigenlijk. Al met al zeer tevreden met de tv en zeker voor de prijs die ik ervoor heb betaald (750 korting)

Mikey026 14-05-2021

Voortreffelijk look and feel.

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Zeer mooi uiterlijk ook op de standaard is het een schilderij. veel goede reacties ontvangen van bezoekers die dachten dat het een echt schilderij was. mooie kleuren en scherp beeld. makkelijk aan te sluiten.
Alleen jammer dat er geen studiovoet (tripod) te leveren is.

Mandemaker 13-05-2021

Prachtige tv, geweldig beeld en veel opties

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Super blij met onze nieuwe aanwinst.

Eenvoudig in gebruik
Snelle werkend smart gedeelte
Ook erg blij verrast met de muurbeugel die is bijgeleverd. Eenvoudig te plaatsen en super in gebruik.
Enige vervelende is dat ik nu weken moet wachten op het frame dat bij deze tv hoort. Als klant heb je sterk de behoefte om direct te krijgen waarvoor je betaald en heb je helemaal geen zin om een account aan te maken en om een rits aan vragen te moeten beantwoorden en diverse bestanden te koppelen. Vervolgens kun je weken om je frame wachten. Betekend dat er nu weken een tv aan de muur hangt zonder het fotolijst idee.

vanhunsel 13-05-2021

Uniek design, gebruiksvriendelijk en mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

De Samsung Frame is niet alleen uniek in zijn design maar heeft ook functies die je niet bij andere tv’s zal zien. De schilderij functie wordt dan ook vaak gebruikt. Daarnaast kan hij heel strak tegen de muur worden gehangen waardoor hij nog mooier tot zijn recht komt.

Jurfaas C 13-05-2021

Frame, prima keuze, geweldig beeld, mooi design

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

The Frame, gezien bij een vriend, en nu zelf één. Strak design, fantastisch beeld, veel mogelijkheden van sites en providers.

MVR1 13-05-2021

Een echte verandering

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Hiervoor had ik, naar tevredenheid, een 46 inch Samsung TV. Goed beeld, 1080P en nooit problemen mee gehad, maar wel een groot zwart vlak als hij ui staat. Nu toch maar voor de Frame gegaan, en het verschil is behoorlijk. Als de tv 'uit' staat, vraagt hij een stuk minder aandacht. Of ik mezelf al helemaal in het van Gogh of het Guggenheim waan valt nog te bezien, maar de tv, doorgaans een prominente aanwezigheid in de woonkamer of hij nu uit of aan staat, is opeens onderdeel van de inrichting.

MHVANITERSON 12-05-2021

Awesome apperaat

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Wat een prachtige tv! Super beeld, geweldig om te gamen, ik mis alleen de cijfers op de afstandsbediening.

Karel van W 12-05-2021

Sieraad voor de woonkamer

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Vroeger was het televisietoestel een lelijk ding in de huiskamer. Samsung The Frame is nu een sieraad aan de wand, mede door een van de vele kunstafbeeldingen op het scherm als de tv uitgeschakeld is. De weergave van de beelden is uiterst scherp, we kijken met plezier tv. Het lijkt alsof het beeld diepte heeft. De mooie smalle lijst draagt zeker bij aan het fraaie uiterlijk.

Top

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Geweldig beeld, glimt tenniste niet zo als andere tv’s. Heel handige menustructuur en heel duidelijk instructies gewoon in Nederlands . Veel streaming mogelijkheden en hangt ook nog eens heel mooi aan de muur, kortom top !

Anoniem 12-05-2021

Blij met de tv en het frame!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Frame staat mooi in de kamer en voegt echt wat toe aan de experience! Ook werkt hij echt supergoed, snel qua navigatie en alles te bedienen via de Samsung afstandsbediening. Heel blij mee!

Guess1969 12-05-2021

Geeft het idee dat er ook echt een lijst hangt!!!!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Onze Frame 32 inch past heel mooi in ons interieur bij onze eettafel zodat we tijdens het eten kunnen genieten van het mooie tv beeld wat deze 32 inch Samsung biedt. Als de Frame niet op "televisie kijken" stand staat worden en mooie foto's afgebeeld zodat is alsof je naar een echte foto lijst kijkt

Gebruiksvriendelijk en intuïtief

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

We zijn erg tevreden met onze televisie: Samsung The Frame 50 inch (2020). Het is een verademing hoe gebruiksvriendelijk en intuïtief alles werkt. Geweldig beeld, veel ruimte voor het zelf indelen van je smart menu (met o.a. Netflix, Youtube, Disney +) en super dat aan alles gedacht is (universele afstandsbediening, kabels weggewerkt, alles op 1 punt aangesloten). Een visuele verademing.

Erg mooi

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Staat erg mooi tegen de wand en net een schilderij zo echt dat anderen het geloven dat het een digitale schilderij is en niet een tv

Hendrik87 11-05-2021

Een kunstwerk aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Strak ontwerp, zeker in combinatie met de verwisselbare lijst. Goede beeldkwaliteit en ruimte keuze aan apps. De ambient mode is een leuke aanvulling, hij valt daardoor minder op. Helaas nog niet voor iedere kabelaanbieder een app maar daar biedt TV gelukkig een aantal alternatieven voor.

Anoniem 11-05-2021

Super schilderij...ehh tv!!!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Fantastisch mooie tv, hangt strak aan de muur!
Mensen vragen geregeld of het een echt schilderij is!
Echt super mooie kwaliteit beeld en geluid!

JT83 10-05-2021

Meer dan tevreden !!!

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Na lang wikken en wegen om een nieuwe tv aan te schaffen, wou ik wel erg graag al een tijdje een Samsung the Frame dit omdat ik het gewoon een erg mooi concept vindt en een goede balans vindt tussen iets moois aan de muur en een tv(media platform).

Robin65 10-05-2021

Ik vergeet soms dat het een tv is

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

The Frame hangt aan de muur in de keuken. Zo mooi dat ik vaak vergeet dat het eigenlijk een televisie is.

TSK24 08-05-2021

Doet wat het beloofd en meer

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Een geweldig product met de mooiste afwerking ooit gezien bij een TV. Zoals altijd voorzien van de uitermate perfect werkende samsung software en beeldkwaliteit. In 1 woord Top

BarryrraB75 08-05-2021

Blij met onze The Frame'

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

We hebben twee The Frame televisies. Eén in onze woonkamer en één in de keuken. Het fijne is dat je de kunst kunt 'koppelen'. Ik betaal 1x voor beide tv's. De The Frame is makkelijk aan te sluiten, gebruiksvriendelijk en mooi qua vormgeving. Ik zou hem ZEKER aanraden!

Anoniem 08-05-2021

Super strakke tv

Geschreven voor: Samsung QE32LS03TBW 2020 QLED

Hele mooie tv, hangt als een schilderij op de muur waardoor het niet zo'n groot zwart vlak is, design is prachtig