Samsung QE65Q95TAL QLED - Reviews

65,0 inch

RamMeij 13-10-2020

Een regelrechte nummer 1

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Uitpakken is een feestje en met 2 personen ( ivm de maat) is aansluiten simpel en snel. En daarna mag je genieten van alle mogelijkheden die deze Samsung TV heeft. Bizar beeld en geluidskwaliteit en de afstandsbediening is een luxe in je hand.
De one connect aansluiting zorgt onder andere dat Samsung zijn concurrent ver achter hem laat en met een grote glimlach naar de finishlijn huppelt!!

Dick van der Wal 26-09-2020

Prachtige televisie, maar na 17 dagen al kapot

Geschreven voor: Samsung QE55Q90TAL QLED

Geweldige kijkervaring, mooi design en zeer makkelijke bediening. Plug en play zoals het hoort. Na 2,5 week gaf ie er de brui aan en was er geen stroom meer op te krijgen. Alles dood. Van alles geprobeerd, maar nee. Platte TV gebeld. Nee, meneer.... u bent twee dagen te laat voor het omruilen (tja....), want dat mogen we niet van Samsung. Dozenschuivers dus... Jammer. Platte TV zit bij mij op de hoek. Over een week zou er een reparateur komen. Geen TV dus tot die tijd. Ben benieuwd of ze hem weer aan de praat krijgen...

Pluspunten

• Geweldig beeld
  • Goed geluid
  • Plug en play

Minpunten

• Na ruim 2 weken kapot
  • Rigide houding met omruilen

jimfrey944 24-09-2020

goede ontspiegeling eindelijk geen ramen meer

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

goed ontspiegeld beeld ik zie geen ramen meer in het scherm
werkt ook goed samen met de andere apertuur in huis

Anoniem 23-09-2020

geweldige qled

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Net in bezit maar het eerste wat me op viel is dat de tv zag dat het vrij licht in de huis kamer was en paste hier direct zijn scherm op aan. geluid klinkt mooi vol, makkelijk te installeren met mijn samsung telefoon en ook met de afstandsbediening.

Erg mooi disign en de prestaties zien er echt goed uit beter dan mijn vorige tv de 55Q85R.
Voor mij was de prijsverhouding erg klein vergeleken met het 2019 model. maar dit is pp verschillend.

Jackozi 23-09-2020

Super beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Na makkelijk het setup proces te doorlopen op je telefoon heb je een mooi scherp beeld. Jammer dat het niet met HomeKit te besturen is.

Paulo S 22-09-2020

Fantastische TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Lang gezocht en gevonden. Beter beeld en geluidskwaliteit heb ik niet gevonden. Zeker ook met de No Gap TV Mount een plaatje voor aan de muur.
Snel zappen, alle apps die je nodig hebt staan er op en wat er niet op staan zet je er gewoon zo bij. Kortom... echt heel veel waar voor je geld.

Litipitie 19-09-2020

Super mooi beeld,vooral met de zon en dag licht.

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

We zijn super blij met onze nieuwe Qled tv.
Belooft wat er beschreven staat.
Vooral t beeld net de zon,en t vele lichtinval bij ons thuis . Super.
Geen seconden spijt

Vsto 17-10-2020

Topproduct - prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Zeer mooi en scherp beeld en de vertrouwde Samsung menu structuur, wat erg prettig werkt. Het design is ook prachtig, straalt pure klasse uit inclusief een degelijke remote control.

Anoniem 17-10-2020

Geweldige TV super beeld en geluid !!!

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Erg tevreden over dit toestel. Kijk veel series en films en op deze tv met nog vee meer kijkplezier. Makkelijk te bedienen overzichtelijk menu start snel op en super beeld en geluid is ook goed.l

Anoniem 17-10-2020

Geweldig en super mooi tv

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Erg blij met deze TV, wat een vooruitgang met onze vorige. Een heel fijn beeld, prettige kleuren en alles werkt heerlijk samen met audio en de ziggo next. Een kleine fijne afstandsbediening !! Veel instellingen in een handig menu. Samsung nog steeds onze TOP brand, en weten wij dat wij altijd goeie backup heeft van Samsung, maak niet uit welke produkt van Samsung!

Frank eindhoven 17-10-2020

Top toestel

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

De prijs is stevig voor een 4k televisie, maar wat een beeld. Super vloeiend, scherp en het aanpassen aan het moment van de dag is heerlijk. Overdag lekker scherp beeld en als het wat donkerder wordt, past de tv zich aan zonder enig contract verlies. Tv kijkt rustig en zelfs als je er op 45 graden naar kijkt lijkt het net alsof je er recht voor zit! Dit toestel is zijn geld zo waard!!

Sam2020 16-10-2020

Super TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Supermooi beeld. Makkelijke bediening. Veelzijdig. In combinatie met de Samsung Q950T soundbar een ware bioscoopervaring!

Schipper27 16-10-2020

Verbluffend!!

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Vanaf het opensnijden van de doos alleen maar positieve verrassingen. Efficiënt ingepakt, makkelijke handleiding, snelle installatie en een verbluffend resultaat. Wat een geluid, wat een helderheid, wat een scherpte en wat een design! Jammer dat ik geen 6 sterren kan geven.

Ivmorell 16-10-2020

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Prachtig beeld alle instellingen stonden al goed door de gratis kalibratie van mediamarkt uitpakken en gelijk genieten van de 4K beeldkwaliteit

StephanH 14-10-2020

Wat een fantastische tv!

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Vandaag een nieuwe 65 inch Qled QD65Q95T tv gekocht met one connect box. Deze vervangt mijn 2 jaar oude 55 inch Q9F. De vorige had al prachtig beeld maar deze is nog mooier! Ook zijn de menu's nog sneller en is er nog steeds het gemak van de one connect box en de no gap beugel. Ik kan deze tv zeer aanbevelen.

Edwin1968 14-10-2020

Alweer een top tv!

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Na een eerdere aanschaf van een 49" 4k QLED tv opnieuw gekozen voor Samsung. Dit vanwege de eenvoudige bediening en het geweldige scherm! Mooie kleuren, lekker scherm en vlotte bediening door de menu's. Alle noodzakelijke apps eenvoudig te installeren en te bedienen.

Edip 14-10-2020

Super product

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

De Q95T 65 inch gekocht. Echt super blij mee, vooral de one connect box. Zo is alles mooi weg gewerkt

Anoniem 14-10-2020

Fantastisch scherp beeld !

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Wij hebben al jaren een verschillende Samsung TV's. Elke keer weer een upgrade. Nu weer een prachtige Qled met alle mogelijkheden van dien. Gebruikers vriendelijk en makkelijk menu. Design is prachtige. Dit keer hebben we het aan de muur gehangen. Vooral ambient functie is erg leuk !

Erik31 14-10-2020

Thuisbioscoop

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

We zijn ten eerste heel goed geadviseerd bij de mediamarkt over de keuze van de tv. We hebben een nieuw groter huis en daar mocht deze grotere tv niet ontbreken. Super scherp beeld en in combinatie met de nieuwe soundbar met subwoover een echte thuisbioscoop ervaring! door het strakke design is het alsof je een schilderij op de muur hebt hangen.

Kareltje_x 14-10-2020

Geweldige televisie

Geschreven voor: Samsung QE65Q95TAL QLED

Vooraf heb ik mijn twijfels gehad over de prijs/kwaliteitsverhouding, maar deze tv maakt het zeker waar. Het beeld is super scherp en helder. Bij ons hangt de tv aan de muur en daar is deze tv heel geschikt voor, mede door de dunne kabel. De gebruiksvriendelijkheid is super, heel makkelijk te bedienen.
Enige minpuntje is (persoonlijk) de rand om de tv, die had nog wat smaller gemogen.