Samsung UE50TU8000W 2020 - Reviews

Henk Visser 27-04-2020

75 inch betaalbaar en top

Geschreven voor: Samsung UE75TU8000W 2020

Na eerst een 70inch ambilight The one te hebben geprobeerd, deze heel snel omgeruild voor deze Samsung. Het beeld is Standaard uit de doos al vele malen beter dan ik had gehoopt. Rustig even inspelen en dan ga ik verder kalibreren omdat het nog beter kan Ook het geluid is veel beter en voller dan bij dit soort tv’s.
Ik denk dat je voor deze prijs geen betere 75 inch zal vinden. Bijzonder is dat een aantal sites zoals rtings deze tv afkraken? Zelfs Samsung gaf aan dat een Qled van de 60 serie uit 2019 veel beter zou zijn? Zwart is hier echt zwart en alles is heel fijn om naar te kijken. Wel op aanraden van de bezorger van platte tv de kabel vervangen door cat7 kwaliteit, dit haal je voor een paar tientjes bij de bouwmarkt. Al met al heel erg tevreden.

Pluspunten

• Beeld
  • Afstandsbediening
  • Dunne rand (vormgeving)

Minpunten

• Is dat er dan?

EJHW 27-08-2020

Beeldhelderheid teleurstellend

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Opzich een mooie tv, mooi design en scherp beeld. One remote is ook prettig.
Maar bij het kijken naar donkere beelden in een serie of film is er zo weinig te zien, alles is zwart, geen definitie en helderheid. Met de beeldinstellingen van alles geprobeerd, maar dit is teleurstellen als je niks ziet.
Lichtere beelden zijn verder uitstekend.

Carola1985 08-05-2021

Super televisie

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Echt super mooi beeld en allerlei apps erop. Geluid is echt goed ook!! Geen dolby seroundset nodig zo goed

Jh03 07-05-2021

Super TV!

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Ik heb voorheen ook een samsung tv gehad. Maar deze tv is echt fantastisch. De kwaliteit is super, zowel van beeld en geluid! Zeker aan te raden

HenrietteV 07-05-2021

Nieuwe televisie!!

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Sinds een paar weken heb ik deze televisie. Buiten de betaalbaarheid kijk ik met plezier naar het scherpe beeld. Ik ben al wat ouder en ook het bedienen van de televisie is te doen voor mij. Voor iedereen die erover denkt om deze televisie te kiezen: Doen! En alvast veel plezier ermee!

NymWin 01-05-2021

Helemaal geweldig!

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Scherp beeld, goed geluid en makkelijk in te stellen. Scherm is groot genoeg om alles duidelijk te kunnen zien van de andere kant van de kamer!

jsteenbruggen 30-04-2021

Fantastische televisie waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Had hiervoor een curve van sumsung maar dit is 1000 maal beter ben zeer tevreden over de televisie de volgende word weer een Samsung

Jeroen073 21-04-2021

Koppelen mobiel

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Ten eerste ben ik zeer tevreden over het beeldkwaliteit van de televisie. Wel vond ik dat de bediening vanuit de telefoon gekoppeld naar de televisie wel beter kon. Persoonlijk had ik het handiger gevonden dat wanneer de telefoon gekoppeld is met de televisie en je bijvoorbeeld op marktplaats of een andere site wil scrollen dat makkelijker gaat. Want nu had ik dat wanneer ik dit wou doen je ook de hele tijd van alles aanklikt op de site. Hierdoor vermeid ik het koppelen van de telefoon met de televisie volledig.
Verder ben ik zeer zeker tevreden over de televisie.

Dupont64 20-04-2021

Geweldig ..super blij mee !!

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

We zijn weer Super blij met onze nieuwe Samsung .
Jaren plezier gehad van de 3D serie die stukken duurder was (helaas D3 niet echt doorgezet) maar de Disign was prachtig .
De optie om met je mobiel tegen de zijkant te tikken om foto's en filmpjes te delen vind ik echt TOPP !!

Kip123 16-04-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Scherp beeld en goede kwaliteit. Afstandsbediening is alleen niet handig voor zenders kiezen. Apps zoals netflix en youtube werken goed op de tv.

Anoniem 13-04-2021

Super goeie prijs/kwaliteit verhouding!

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Super goeie tv, alle functies werken prima en vooral de one control remote werkt erg fijn! Geluid is ook prima, enige nadeel voor mij is dat als ik een Bluetooth koptelefoon opnieuw wil verbinden dit niet werkt (kunt wel selecteren maar geluid wordt gewoon niet overgezet) En ik het product eerst moet ontkoppelen en dan wederom opnieuw verbinding moet laten maken.

Anoniem 09-04-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Gewldige tv,een prachtig beeld en super makkelijke installatie met een zeer intelligente en kleine afstandsbediening

Anoniem 07-04-2021

Fantastische televisie in deze prijs categorie

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Van 49 inch naar 65 inch...wat een verschil is dat zeg! Kwaliteit is geweldig en de apps werken vlekkeloos.

Miranda 1958 06-04-2021

Mooi ,strak , en prachtige heldere kleuren

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Wij zijn helemaal blij met onze crystalUHD tv.
Geen randen,en prachtige heldere kleuren.
Er zit heel veel extra's bij waar we nu na een maand nog achtekomen.
Het is even wennen met de afstandbediening,want heel veel zit verstopt achter een knop.
Maar zoals alles wennen is kom je daar ook snel genoeg achter.
Ik ben er superblij mee,en als je een nieuwe tv nodig heb zeg ik.....zeker deze doen!!!!

Anoniem 01-04-2021

Mooi formaat, super mooi beeld

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Geweldig precies wat ik zocht.
De extra functies die er op zitten.
Bev. De tv als schilderij of foto lijst gebruiken is echt top

Waterlily 19-03-2021

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Prachtig mooi beeld met verschilende beeldopties. Goed geluid. Makkelijk in gebruik en apps toe te voegen. Ook het gebruik van internet is ontzettend handig.

Anoniem 18-03-2021

Perfect beeld

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Uiteraard was ik al bekend met Samsung maar deze tv geeft het heldere beeld waar ik op hoopte. Zelfs de kleinste details worden zichtbaar.

Menno1234 16-03-2021

Prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

Niks anders dan lof. Altijd een Samsung tv gehad en nooit problemen! 1x overgestapt naar een Philips, nooit meer van mijn leven!! Alleen maar ellende.

Nu weer een prachtige 75" crystal uhd,
Kan alleen maar zeggen "wauw". Verder niks aan toe te voegen!

KellyE 16-03-2021

Top televisie!

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

De televisie is top! De afstandbediening met de Netflix top is geweldig. Je kan alles op de televisie: Netflix, videoland, radio, YouTube, op internet en vele andere dingen.

Al met al is de televisie geweldig.

JaydenD123 15-03-2021

Goede beeldkwaliteit, maar enige mankementen

Geschreven voor: Samsung UE50TU8000W 2020

De tv is een prachtig exemplaar voor de mensen die misschien opzoek zijn naar een tv voor wat minder geld maar goede kwaliteit. De tv laat goed beeld zien en de game en tv modus worden goed gebruikt door de tv. De tv heeft alleen soms enige moeite met de wifi vinden. Vaak staat de wifi van mijn huis er niet tussen, maar na het resetten van de wifi op de tv wel. Hiernaast kunnen sommige donkere film momenten soms niet zo goed worden gezien. Na enig aanpassen is dit wel mogelijk, maar dit zou opzich al bij een tv moeten. Ik vind de tv hiernaast gewoon goed bij alles, mooie smart tv functies en het is daarnaast een prettig systeem.