Samsung 65Q74T QLED - Reviews

Annelies 14-07-2020

Samsung 65Q74T QLED tv

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Erg mooie tv, prachtige kleuren!
Makkelijk te bedienen en het beeld is heel rustig. Geen weerspiegeling van de omgeving in t beeld. Geluidskwaliteit voor muziek kan beter, daarom een 9, we hebben een Sonos soundbar besteld, speciaal hiervoor.
We zijn er heel blij mee!

Bobs 27-09-2020

Nog lang niet tevreden

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Wij hebben de tv nu 2 maanden in bezit maar nog steeds zoekende naar de ideale beeldinstellingen. Inmiddels alles geprobeerd, koel, warm, digitaal etc. maar het blijft behelpen. Ook rood en groen verhouding blijft lastig en heel storend. Op SBS6 is alles helder en wit, op RTL4 is alles weer rood en bont. Denk je het weer voor elkaar te hebben is een bepaalde afleveren op Netflix gigantisch donker. We hebben maar zoveel als mogelijk alles beperkt waardoor we praktisch naar analoge beeldkwaliteit terug gaan. Iemand suggesties?

Bob te P 20-12-2020

Wisselende prestaties

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Inmiddels 5 maanden in bezit maar begrijp ik alle positieve recensies niet. Is er iemand die mij aan goede instellingen kan helpen. Zomaar wat ervaringen ; sport(kleding) en agenten in fluorescerende hesjes en/of rode of groene kleuren zijn gigantisch fel. Bij verzachtende instelling komt er een soort waas waarbij iedereen een groene huidskleur krijgt. Netflix valt in een soort van onkijkbare modus. Dan denk je de zender X de goede instellingen te hebbenen is het volgende kanaal weer niet om aan te zien helder/donker/fel/overbelicht etc etc etc...... 5Q70T met Ziggo Next

Anoniem 30-03-2021

Een aanwinst voor het hele gezin!

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Met zijn strakke 55" beeldscherm beleef je de Samsung QLED 4K 55 inch Q77T vanuit iedere hoek van je woonkamer optimaal. Het is het ideale formaat beeldscherm om niets te hoeven missen en samen royaal te kunnen gamen. Series volgen op Netflix is een belevenis geworden, afgezet tegen de postzegel qua beeldformaat die we eerst hadden. Deze tv heeft daarnaast een goed geluid van zichzelf, maar een audio balkje ervoor zou niet verkeerd zijn. Het toestel heeft vele functies en maar liefst 4 HDMI aansluitingen. Heb je ook een Samsung telefoon? Dan weet je zeker dat je in de 21ste eeuw leeft. Absolute aanrader deze tv!

Diederikb 17-03-2021

Goede beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Mooi televisie met scherp beeld. Geluid dat uit de tv komt is ook prima. Zeer tevreden met de aankoop.

Robtennis 07-02-2021

Het is genieten

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Alles uitgeprobeerd....Geweldig alles werkt simpel. Kleuren erg mooi en dan bij een toestel van 75 inch is het gelijk een thuis bioscoop. Wel casten naar TV vanaf mijn laptop was wel even een dingetje. Kan deze tv zeker aanraden.

Anoniem 26-01-2021

Superscherp beeld, een feest voor de ogen!

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Al lange tijd was ik op zoek naar een goede tv. Ook al lange tijd had ik m'n zinnen gezet op een Qled tv van Samsung. Al mijn apparatuur in huis incl mobiele telefoons zijn van Samsung dus dat de tv ook een Samsung zou worden was duidelijk.

Bij diverse winkels een aantal modellen bekeken maar de 70-serie met de net wat betere beeld processor tov de 60-serie kwam al snel als mijn favoriet uit de bus. Natuurlijk zijn de 80- en 90-serie nog beter maar persoonlijk vind ik het verschil met of zonder FALD nauwelijks zichtbaar en omdat ik persé 65 inch wilde was het budget ook een restrictie. Daarom dus voor de 65Q70T gegaan en daar vanaf dag 1 superblij mee! Het beeld is adembenemend mooi en 4K materiaal werkelijk haarscherp.
Ik kan deze tv zeker aanraden!!

Gino50 10-01-2021

Samsung is marktleider op het gebied van hi-tech

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Dit is mijn derde Samsung QLED tv op rij, kwaliteit en kijker ervaring is zo goed en geweldig, ik geniet elke dag opnieuw als ik mijn tv aanzet.

Anoniem 01-10-2020

Geweldige aankoop deze tv

Ik was terughoudend te investeren in een 4k tv
Deze uitgezocht voor de hdmi 2.1 voor de ps5
Maar nu al zo veel plezier van
Mooi beeld in films en gamen

Mooi design.

Echt zo blij mee en echt het geld waard

Annettw 14-09-2020

Mooie tv met eenvoudige bediening en super beeld!

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Hele mooie tv met super mooi beeld! Heel fijn beeldscherm dat minder statisch is een daarom minder stoffig. Heel eenvoudig te bedienen.

Daverhymz 06-09-2020

Strak design

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Deze tv is helemaal top. Wij hadden een nog oudere 46inch led tv (ook van Samsung) maar wilde naar een groter beeld. Deze Qled heeft fantastisch beeld en werkt snel.

Tony27 12-07-2021

Elke dag genieten van een prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Super blij met dit toestel. In het begin wel even wennen hoe je persoonlijke instellingen te kiezen. Maar om alles aan te sluiten met installatie hulp van de tv verliep alles gesmeerd. Xbox, Mediabox, Onkyo geluidsinstallatie zag deze tv moeiteloos. Standaard geluid van de tv is wat minder maar als je hem in het menu op versterken zet heb je al een redelijk goed voller geluid wat niet zo flets klinkt. Wat voor mij ook een dikke plus is, is de zeer goede helderheid. Overdag in de zomer was met onze oude tv op maximale helderheid bijna niks te zien. Maar met dit toestel probleemloos zicht als de zon vol de woonkamer in schijnt. Zelf bewust gekozen voor dit model met de voet waar je de kabels in kan verwerken. Ik wil mijn toestel niet ophangen en dit geeft een hele mooie uitkomst. Geen kabels meer te zien die achter de kast verdwijnen. Gewoon erg strak en een heel mooi design. Alles loopt snel en zonder haperingen. Mooi aluminium minimalistische afstandsbediening wat aan begin ff wennen is maar wil niet meer anders. Al met al geen seconde spijt van deze aankoop

Marijn3582 10-07-2021

Top beeld, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

De tv is in 1 woord geweldig. Makkelijk te bedienen, alle apps werken top, super beeld kwaliteit echt een genot om naar te kijken. Het is uitkijken naar de avond om wederom te genieten van de mooie vloeiende beelden. 10/10

Mies5 01-07-2021

Heel tevreden!

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Ik ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit, het geluid en de functies! Wat ik zelf heel fijn vind is dat je een ambient mode op deze tv hebt, waarbij je zelf kan instellen wat bij jouw huis past en het een fijne sfeer kan creëren. Daarnaast stond ik versteld van de Multi view functie, waarbij je twee schermen (bijvoorbeeld van YouTube en Samsung+TV) kon openen en tegelijkertijd kon afspelen. Wellicht handig als je bezoek hebt en dat een ieder even in de tussentijd wat anders wilt kijken, omdat hij/zij niks wilt missen. Aangezien er tegenwoordig weinig series en films in 8K zijn, is het natuurlijk lastig om te kunnen oordelen hoe het beeld daadwerkelijk van deze tv is. Gelukkig is er op YouTube wat filmpjes in 8K te vinden.. Ik kan zeggen dat het beeldkwaliteit prachtig is en ik stond versteld hoe haarscherp het beeld was! Kortom; deze tv is top!

Mike0603 29-06-2021

Schitterende kwaliteit beeld

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Gekozen voor de 55 inch tv en totaal geen spijt! Echt een schitterend haarscherpe beeldkwaliteit en in combinatie met de Samsung soundbar lijkt het net een thuisbioscoop.

Patrick851 25-06-2021

Kwaliteitsproduct, Prima beeld.

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Mooi beeld en gemakkelijk geinstalleerd en ingesteld naar mijn wensen m.b.v. een app.
Scherp, mooie kleuren en tv heeft snelle reactie op input. Minpuntje zijn knoppen op afstandbediening voor specifieke dienst/zender - onnodige toevoeging en had beter andere functie kunnen krijgen.

Anoniem 22-06-2021

Goed beeld snelle processor

Top tv
Mooi scherp helder beeld ✅
Geluid goed✅
Makkelijk te installeren ✅
Snel te koppelen met andere apparaten en 1 afstandsbediening ✅

En beeld past zich automatisch aan bij zonlicht ✅

Schakeld snel naar de streaming diensten✅

Anoniem 22-06-2021

Prachtige uitdaging

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Het is een geweldige TV, makkelijke bediening, super scherp beeld, alle natuur rondom sport, fietsen en natuurfilms is geweldig.

Krissie 21-06-2021

Supermooi beeldkwaliteit en wat een mooie kleuren!

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Omdat onze zoon er een gekocht had en deze in onze kamer had geplaatst, konden wij meegenieten! Echter ging hij na 4 weken samenwonen, dus zat er voor ons neits anders op dan ook maar een Samsung QLED 55 Q74 T te kopen. Alleen onze zoon had mazzel.
Hij kocht deze voor een leuk bedrag waar hij voor had gespaard. En toen wij de tv wilde kopen , was de tv behoorlijk duurder. Maakte niet uit via welke webwinkel.
We hebben toen toch maar ff gewacht tot een acceptabele prijs. Maar wel een paar maanden later en helaas toch wel duurder. Geduld is toch beloond met een super TV!

Anoniem 20-06-2021

Magische beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Onze Qled 4 K is de perfecte match voor ons hij past geweldig in ieder interieur en de beeldkwaliteit is magisch mooi in combinatie met de Samsung soundbar ervaren wij de meest
geweldige geluidskwaliteit … top producten voor een mooie prijs