Samsung 65Q74T QLED - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nico1965 25-07-2022

Geweldige TV met veel extra

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De beste tv die ik ooit heb gehad, deze tv is supersnel in laden van apps. Met wifi of directe verbinding is geen verschil merkbaar. Perfect voor game gebruikers met de extra HDMI game port. Externe apparaten worden automatisch herkend. Beeld en geluid zijn eenvoudig naar persoonlijke smaak aan te passen en eventueel mogelijk met de behulp van de uitgebreide help functie. Alles werkt gewoon perfect, gebruiksvriendelijk en ik heb geen negatieve dingen kunnen vinden.

JelteD 11-07-2022

Super scherp en snel werkende tv

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Ik ben blij met deze tv het beeld blijf altijd scherp en reageerde snel met de afstands bediening ook zitten er geweldige functies op en heb je geen last van de zon dankzij de perfecte qled

Jm raghoebarsing 25-05-2022

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Samsung heeft goeie producten en heeft kwaliteit en heeft mooie producten en is handig om te bedienen

Anoniem 03-05-2022

Beeldscherm kwaliteit

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het beeldkwalitrit van de tv valt er tegen had er meer van verwacht is en blijft wazig ook al hulp gehad van samsung zelf zit er over na tedenken om een andere tv aan te schaffen valt me vies tegen een qled tis niet wat ze beloven

DJ_Dreeke 25-03-2022

Super tv

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Tv is heeft een stijlvol design. Scherp beeld en een prettig te bedienen menu. Da afstandsbediening maakt het geheel compleet

matt steen 21-03-2022

Heel erg blij mee, mooi beeld en geweldig gamen

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Beeld is perfect. Alleen de 2.1 hdmi en game mode is bijzonder buggy. Helemaal via PC. Dat werkt gewoon niet zoals het hoort. 120hz 4 met HDR is erg moeilijk om voor elkaar te krijgen zonder problemen. Ik heb een rtx3080 videokaart FYI. Voor normaal TV gebruik is er helemaal niks op aan te merken! Ik raad deze tv zeker aan de Galaxy buds zouden een aanwinst zijn om met deze tv te gebruiken

Verder ben ik bijzonder blij met de aankoop en de volgende wordt ook weer Samsung!

Rene1968 14-01-2022

Volgende keer geen Samsung

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Verschrikkelijk. Elke keer een menu over het beeld. Altijd afstandbediening nodig, kan hem niet eens uitzetten zonder afstandbediening. Afstandbediening en bediening is niet gebruikersvriendelijk.

Anoniem 21-12-2021

Sublieme beeldkwaliteit en bedieningsgemak

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Dit is onze derde Samsung tv en elke keer is de verbetering zichtbaar in beeldkwaliteit en bedieningsgemak. Verbeterpunt is het geluid. Het geluidsvolume lijkt een onafhankelijk leven te leiden. Heb het geluid tweemaal moeten restten.

Anoniem 19-12-2021

TV met perfectie gemaakt.

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Prachtig beeld, geluid is ook sterk verbetert, vormgeving prima in orde en zeker makkelijk in gebruik.

Langevinger 10-11-2021

Slecht beeldkwaliteit.

Nu 2 maanden aan de wand hangen
Erg ontevreden over het beeldkwaliteit.
Erg slecht beeld,moeite met snelle beelden.
Er komt vrijdag een monteur om een compleet nieuw scherm te plaatsen,hoop dat dit de problemen oplost.
Anders toch kijken voor een andere tv.

Patrick1313 07-11-2021

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Wat een heerlijke tv, geweldige kleuren en heerlijk om op te gamen met zowel de #PS5 als de #Nintendo switch. En al je favoriete tv series en films via #Netflix streamen is ook geen enkel probleem. In 3 woorden een GEWELDIGE TV BELEVING. Zeker een aanrader

LeonieHijl 03-11-2021

Positief

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Wij hebben al jaren Samsung tv's maar bij verre weg is dit de beste. Mooi beeld, uitstraling, desing en gemakkelijk te bedienen. Volgende wordt weer een Samsung.

Petey 01 28-10-2021

Mooi design zeer mooi afgewerkt

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Makkelijk voor te installeren ook de instellingen zijn duidelijk te vinden kleur ,geluid enzo
Prachtig ik kom iedere dag wel weer wat tegen wat ik niet wist
Ook fijn van Samsung van de tips peer e-mail

Anoniem 19-10-2021

Perfect en tevens betaalbaar!

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

De samsung QLED bevalt mij erg goed. Ik vind het erg fijn dat de tv snel kan schakelen van apps zoals netflix, de tv is heel makkelijk in gebruik en geeft echt een perfect scherp beeld aan.

Hilmiflex 13-10-2021

Samsung altijd geweldig

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Ons telefoons samsung tv is samsung heb ook witgoed en en magnetron ook samsung altijd tevreden chapeau!

danairat 23-09-2021

protection film?

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Is what shown in the photo the protection film ? If so, should i remove it ? i find the picture is rather mat not crisp and there is unpleasant reflection when tv is off.

Anoniem 06-09-2021

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Ik ben heel positief over deze TV!
De installatie ging heel eenvoudig via mijn telefoon.
Het beeld is echt heel mooi!

Een aanrader voor iedereen die een 65 inch tv zoekt!!!

Nils90 16-08-2021

Erg blij mee

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Na jaren lang een Sony bravia TV gehad te hebben, overgestapt op Samsung. We vinden Samsung vooruitstrevender als het gaat om het aanbieden van een compleet media huishouden. Zo is onze telefoon eenvoudig te koppelen met tv en zullen we ook in de toekomst nog een tablet willen aanschaffen. Daarnaast willen we onze tv nog uitbreiden met een surround systeem of soundbar.

Mw1974 07-08-2021

Mooi beeld.

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Mooi beeld. Geluid valt tegen. Maar heb later een soundbar van samsung gekocht en nu is er een bioscoop thuis. Geweldig:)

MelvinB 04-08-2021

Beste tv ooit!

Geschreven voor: Samsung 65Q74T QLED

Ik geniet elke dag steeds weer van mijn Samsung QLED tv. Nog ooit eerder zo een mooie tv gehad en kan het iedereen aanraden. Er zit alles op wat ik maar wensen kan en werkt perfect met alle aangesloten apparaten.