Philips Azur GC4537 - Reviews

Type
stoom
Type/soort
strijkijzer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4537 op Kieskeurig.nl.

InsAnneleen 29-12-2018

Prima toestel!

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Ik wil best wel even de situatie schetsen. Ik heb me ingeschreven op de insiders, maar kan me niet herinneren dat ik me opgaf om een strijkijzer te testen... Ik strijk namelijk...NOOIT. Ik spaar strijk op, of doe hem weg, of koop gewoon nieuwe hemden... Als ik maar niet moet strijken. Dat gezegd zijnde leek ik er niet onder uit te kunnen dit wel een poging te geven, hoe kan ik anders een review schrijven...

De vulopening is groot genoeg, zo kan ik zelf zonder problemen het water aanvullen. Wel is het reservoir niet zo groot, maar een groter reservoir lijkt me moeilijk bij dit type strijkijzer.

De stoomkracht is sterker dan mijn vorige strijkijzer, en dat verschil merk je wel bij het strijken. Het warmt bijzonder snel op en is makkelijk te handhaven. Door de smallere punt geraak je moeiteloos in de kleinere hoekjes. De draad mocht van mij gerust wat langer zijn. Maar die is standaard van lengte denk ik. Het strijkijzer is iets zwaarder, waardoor kreuken makkelijker plat te stijken zijn.

Een prima toestel!

Pluspunten

• warmt snel op
  • grote vulopening
  • behendig toestel
  • strijkt zeer goed

Minpunten

• kleiner reservoir

Natasja 19-12-2018

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Ik heb de azur nu bijna een week in huis. Ik heb er tot nu toe heerlijk mee gestreken. Strijken is niet direct het meest leuke in het huishouden. Dan is het zeker belangrijk dat een strijkijzer fijn in de hand ligt en goed strijkt, en dat is zo. Hij is niet te zwaar en glijdt over de stof. Hij is makkelijk in te stellen. En de stoomfunctie is heel fijn te regelen. En wat ik zeer prettig vind, is dat als je hem tijdens het strijken met de stoomfunctie op zijn kontje zet, dat hij dan even stopt met stomen. Dus geen knopje dat je telkens in moet drukken maar strijken en gaan. De prihs kwaliteit verhouding is bij dit strijkijzer helemaal niets op te zeggen. En dan heb je ook nog een philips. Wat wil je nog meer. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen idee

Dopster 13-05-2020

Te kort snoer

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Ik vind het echt een groot minpunt dat het snoer van dit strijkijzer zo kort is. Het scheelt 1 meter snoer met mijn vorige Philips strijkijzer! Ik betaal liever meer voor een langer snoer, dan minder voor deze optie. Jammer dat fabrikanten zoals Philips hier nu voor kiezen! Heeft dit te maken met marges en competitieve prijzen? Ik denk echt dat dit een gemiste kans is.

Valencia 04-09-2019

STRIJKIJZER IS ZWAAR!!

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Gewicht komt niet overeen met de vermelding op de website!! De draad mag ook 50 cm langer zijn aub!
Anderzijds kan je er wel zonder stoom mee strijken, hetgeen ik met mijn vorige Philips stoomgenerator niet kon. Deze heeft na 3 jaar de geest gegeven ( elektrische module).

Majo51 25-05-2019

Deze voldoet zeker niet aan mijn oude ijzer Philips Azur!

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Helaas, mijn vorig strijkijzer gaf veel meer stoom af als deze terwijl dit toch beter moet zijn, verkeerde keuze gemaakt! Heel jammer.

sans115 26-04-2019

Strijkt zeer fijn!

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Uit een grote selectie gekozen voor dit strijkijzer. We wilde graag een strijkijzer dat makkelijk in gebruik is en zonder stoom generator. Het aanpassen van het strijken op de stof, het kunnen bevochtigen en vooral het makkelijk verwijderen van kalk vinden we erg prettig. De kleuren heeft mijn vriend uitgekozen.

Kimberley 07-01-2019

Dit product is makkelijk in de omgang

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Super apparaat overtreft mw verwachting en had een hekel aan strijken maar het maakt het wel stuk makkelijker
Mooie kleur makkelijk in de omgang. Helaas geen maatbekertje om te vullen maar met plastic beker werkt het okk
Ietsjes zwaarder dan verwacht maar werkt supee

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen maatbeker

Tamaarte1981 02-01-2019

Erg fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Veel gemakkelijker strijken dan een normaal strijkijzer door de goede stoomafgifte. Niet te zwaar in de hand.
Stroomkabel lang genoeg.

Lies1991 01-01-2019

Tevreden

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Hoewel ik gewoon ben om een stoomgenerator te gebruiken, kan deze me absoluut ook over de streep trekken! Met de vele grote en kleine strijkjes die hier wekelijks passeren, kon ik hem optimaal testen op verschillende stoffen en ze kwamen er allen in een sneltempo kreukvrij vanonder! Voor mij zou het handiger zijn mocht het snoer iets langer zijn, maar dat is hoogstwaarschijnlijk te wijten aan mijn manier van strijken en hindert andere niet vermoed ik! Het strijkijzer is super handig te reinigen, gezien alle kalkdeeltjes opgevangen worden in eenvoudig te reinige bakje, een absoluut pluspunt wat mij betreft!!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Eenvoudig te reinigen

MarielK 31-12-2018

Prima strijkijzer voor een mooie prijs

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Hij leek even wat zwaar maar dat viel achteraf mee. Mooi design in een hippe kleur. Groot strijkoppervlak wat heel fijn strijkt. Glijdt soepel en warmt snel op.
Ik vind m minder goed voor de zware stoffen. Hij zou dan nog wel wat warmer mogen lijkt het. Maar met de stoomfunctie lukt het wel.

Pluspunten

• Groot strijkoppervlak

Laki01 31-12-2018

Prima stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Het is een feestje om te strijken met deze stoomstrijkijzer, warmt snel op makkelijk in gebruik goed wendbaar!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Warmt snel.op

Patriciak 31-12-2018

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Het strijkijzer werkt doeltreffend en is een goed product. Zeker in deze prijsklasse. Ontkalken is nog nooit zo simpel en snel geweest.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk te ontkalken

maya247 30-12-2018

goede strijkresultaten

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Heel goede strijkresultaten, ligt goed in de hand, misschien iets zwaarder dan wat ik normaal gewend ben.

Maya247 30-12-2018

Uitstekend strijkresultaat

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Heel gemakkelijk strjkijzer. Strijresultaten zijn perfect, ligt wel iets zwaarder in de hand dan ik gewend ben

MarielK 29-12-2018

Prima strijkijzer voor een mooie prijs

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Ik was even bang dat het apparaat wat zwaar zou zijn, maar daar is niks van te merken.
Warmt snel op. Ziet er mooi uit en strijkt soepel. Erg fijn is het grote strijkoppervlak.
Ik vind hem wel wat moeite hebben met de zwaardere stoffen. Daar heb ik echt de stoomfunctie bij nodig.
Prima ding!

Laki01 29-12-2018

Prima stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Strijken is een feestje met deze stoomstrijkijzer!
Word snel warm je ziet de kreukels voor je ogen verdwijnen!
Zeer makkelijk in gebruik!

graaf083 28-12-2018

Prima strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Sinds enkele weken dit gestroomlijnde strijkijzer in het bezit. Dit is nu een strijkijzer wat doet wat hij moet doen; namelijk kreukvrij strijken. Dankzij het grote stoomreservoir komt dat helemaal goed. Het ligt makkelijk in de hand en ook de hoeveelheid water is goed af te lezen aan de zijkant. Kortom een apparaat wat doet wat hij moet doen.

• groot water reservoir

Minpunten

• klein beetje te zwaar

Jozeeh 28-12-2018

Fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Het eerste wat opvalt aan het strijkijzer is de mooie kleur (jammer van het gele ontkalkingsbakje :p). Het gebruik spreekt voor zich, duidelijke knoppen. Ik zie het stoom van mijn kleding afkomen, dit in tegenstelling tot mijn oude apparaat. Daar zag ik het alleen wanneer het ijzer rechtop stond. Het strijkijzer is zwaar (zeker met water gevuld) waardoor je zelf weinig druk hoeft uit te oefenen. Dus zowel een pluspunt als een minpunt. Op de stoomstand gebruikt hij veel water. Er zijn 3 standen: stoom, eco en geen.

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Geen bijvul bekertje

Patriciak 28-12-2018

Perfect strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Erg praktisch in de hand en strijkt perfect. Wat een verschil met andere merken. Strijken gaat nu veel sneller en is effectief

steffiekl90 28-12-2018

Een feestje om naar te kijken & mee te strijken

Geschreven voor: Philips Azur GC4537

Ik heb dit strijkijzer nu enkele weken in mijn bezit en ben nog steeds enthousiast! Het strijkijzer warmt snel op en strijkt gemakkelijk de kreukels uit mijn kleding. Uiteraard is ook het design erg plezierig!