Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC4537 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sabinne 27-10-2021

Prijs kwaliteit ok

Geschreven voor: Philips GC4537

Ligt goed in de hand. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Netsnoer te kort ( maar 2 meter )
Zool glijd niet voldoende - Op lagere temperatuur strijken niet altijd evident.

Puttertje 23-02-2021

gladder dan glad

Geschreven voor: Philips GC4537

Al vele strijkijzers gehad en geprobeerd, maar deze is top. Super hanteerbaar met een spiegelglad resultaat en de scherpste vouwen

Bart 16-12-2020

handvat

Geschreven voor: Philips GC4537

Bij aanschaf, niet gerealiseerd dat het handvat iets omhoog loopt. Voor mijn pols niet handig: niet gerealiseerd bij aanschaf. Heel jammer, maar onze zoon is nu blij met een nieuw strijkijzer.

Vdkaaden 15-10-2020

Goed strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4537

Fijn strijkijzer. Temperatuur is goed instelbaar. Gebruikt de juiste hoeveelheid stoom. Water reservaat is iets aan de kleine kant

Strijkie 12-10-2020

Het strijkijzer zwaar en juist prettig.

Geschreven voor: Philips GC4537

Dit strijkijzer is groter dan ik gewend ben,zwaarder ook. Juist deze twee kenmerken maken het strijken licht. Dat klinkt vreemd maar ik was gewend kracht te zetten en dat was best vermoeiend.

Janneke 08-07-2020

Niet echt geweldig

Geschreven voor: Philips GC4537

Gewoon een middenklasser strijkbout gekocht, maar hij lekt water tijdens het strijken, het stopt pas met lekken als hij half leeg is . Er valt ook kalk uit tijdens het stomen, ook op stand eco, Het kalkbakje vangt juist bijna geen kalk op.

Pluspunten

• het strijkt

Minpunten

• lekt water
  • verliest kalkstukjes tijdens stomen

Dopster 13-05-2020

Te kort snoer

Geschreven voor: Philips GC4537

Ik vind het echt een groot minpunt dat het snoer van dit strijkijzer zo kort is. Het scheelt 1 meter snoer met mijn vorige Philips strijkijzer! Ik betaal liever meer voor een langer snoer, dan minder voor deze optie. Jammer dat fabrikanten zoals Philips hier nu voor kiezen! Heeft dit te maken met marges en competitieve prijzen? Ik denk echt dat dit een gemiste kans is.

Valencia 04-09-2019

STRIJKIJZER IS ZWAAR!!

Geschreven voor: Philips GC4537

Gewicht komt niet overeen met de vermelding op de website!! De draad mag ook 50 cm langer zijn aub!
Anderzijds kan je er wel zonder stoom mee strijken, hetgeen ik met mijn vorige Philips stoomgenerator niet kon. Deze heeft na 3 jaar de geest gegeven ( elektrische module).

Majo51 25-05-2019

Deze voldoet zeker niet aan mijn oude ijzer Philips Azur!

Geschreven voor: Philips GC4537

Helaas, mijn vorig strijkijzer gaf veel meer stoom af als deze terwijl dit toch beter moet zijn, verkeerde keuze gemaakt! Heel jammer.

sans115 25-05-2019

Deze voldoet zeker niet aan mijn oude ijzer Philips Azur!

Kimberley 07-01-2019

Dit product is makkelijk in de omgang

Geschreven voor: Philips GC4537

Super apparaat overtreft mw verwachting en had een hekel aan strijken maar het maakt het wel stuk makkelijker
Mooie kleur makkelijk in de omgang. Helaas geen maatbekertje om te vullen maar met plastic beker werkt het okk
Ietsjes zwaarder dan verwacht maar werkt supee

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen maatbeker

Tamaarte1981 02-01-2019

Erg fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4537

Veel gemakkelijker strijken dan een normaal strijkijzer door de goede stoomafgifte. Niet te zwaar in de hand.
Stroomkabel lang genoeg.

Lies1991 01-01-2019
  • Product gekregen

Tevreden

Geschreven voor: Philips GC4537

Hoewel ik gewoon ben om een stoomgenerator te gebruiken, kan deze me absoluut ook over de streep trekken! Met de vele grote en kleine strijkjes die hier wekelijks passeren, kon ik hem optimaal testen op verschillende stoffen en ze kwamen er allen in een sneltempo kreukvrij vanonder! Voor mij zou het handiger zijn mocht het snoer iets langer zijn, maar dat is hoogstwaarschijnlijk te wijten aan mijn manier van strijken en hindert andere niet vermoed ik! Het strijkijzer is super handig te reinigen, gezien alle kalkdeeltjes opgevangen worden in eenvoudig te reinige bakje, een absoluut pluspunt wat mij betreft!!

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Eenvoudig te reinigen

MarielK 31-12-2018

Prima strijkijzer voor een mooie prijs

Geschreven voor: Philips GC4537

Hij leek even wat zwaar maar dat viel achteraf mee. Mooi design in een hippe kleur. Groot strijkoppervlak wat heel fijn strijkt. Glijdt soepel en warmt snel op.
Ik vind m minder goed voor de zware stoffen. Hij zou dan nog wel wat warmer mogen lijkt het. Maar met de stoomfunctie lukt het wel.

Pluspunten

• Groot strijkoppervlak

Laki01 31-12-2018

Prima stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4537

Het is een feestje om te strijken met deze stoomstrijkijzer, warmt snel op makkelijk in gebruik goed wendbaar!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Warmt snel.op

Patriciak 31-12-2018

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips GC4537

Het strijkijzer werkt doeltreffend en is een goed product. Zeker in deze prijsklasse. Ontkalken is nog nooit zo simpel en snel geweest.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk te ontkalken

maya247 30-12-2018

goede strijkresultaten

Geschreven voor: Philips GC4537

Heel goede strijkresultaten, ligt goed in de hand, misschien iets zwaarder dan wat ik normaal gewend ben.

Maya247 30-12-2018

Uitstekend strijkresultaat

Geschreven voor: Philips GC4537

Heel gemakkelijk strjkijzer. Strijresultaten zijn perfect, ligt wel iets zwaarder in de hand dan ik gewend ben

InsAnneleen 29-12-2018

Prima toestel!

Geschreven voor: Philips GC4537

Ik wil best wel even de situatie schetsen. Ik heb me ingeschreven op de insiders, maar kan me niet herinneren dat ik me opgaf om een strijkijzer te testen... Ik strijk namelijk...NOOIT. Ik spaar strijk op, of doe hem weg, of koop gewoon nieuwe hemden... Als ik maar niet moet strijken. Dat gezegd zijnde leek ik er niet onder uit te kunnen dit wel een poging te geven, hoe kan ik anders een review schrijven...

De vulopening is groot genoeg, zo kan ik zelf zonder problemen het water aanvullen. Wel is het reservoir niet zo groot, maar een groter reservoir lijkt me moeilijk bij dit type strijkijzer.

De stoomkracht is sterker dan mijn vorige strijkijzer, en dat verschil merk je wel bij het strijken. Het warmt bijzonder snel op en is makkelijk te handhaven. Door de smallere punt geraak je moeiteloos in de kleinere hoekjes. De draad mocht van mij gerust wat langer zijn. Maar die is standaard van lengte denk ik. Het strijkijzer is iets zwaarder, waardoor kreuken makkelijker plat te stijken zijn.

Een prima toestel!

Pluspunten

• warmt snel op
  • grote vulopening
  • behendig toestel
  • strijkt zeer goed

Minpunten

• kleiner reservoir

MarielK 29-12-2018

Prima strijkijzer voor een mooie prijs

Geschreven voor: Philips GC4537

Ik was even bang dat het apparaat wat zwaar zou zijn, maar daar is niks van te merken.
Warmt snel op. Ziet er mooi uit en strijkt soepel. Erg fijn is het grote strijkoppervlak.
Ik vind hem wel wat moeite hebben met de zwaardere stoffen. Daar heb ik echt de stoomfunctie bij nodig.
Prima ding!