Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

6,7

Angela 08-04-2021

Stofzuiger Philips valt tegen

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw

De snoer lengte is perfect en hij draai ook vrij soepel mee!
Alleen de zuigkracht was na een week niks meer, heel irritant. Dus nu aan het sparen voor een nieuwe!

Leo 04-09-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw

Prima compacte stofzuiger van Philips, geregeld in de aanbieding bij Blokker voor € 65,-.
Netjes afgewerkt en natuurlijk een fatsoenlijk resultaat: het is immers een Philips.
Compact maar wel voldoende stevig gebouwd en valt niet zomaar om tijdens het stofzuigen.

Zeer degelijk aanvoelende steel en fatsoenlijke materialen, daardoor is de prijs/kwaliteit-verhouding uitstekend ! Natuurlijk zijn er betere stofzuigers, maar die kosten dan ook 3-4 maal zoveel.

Voor een klein huishouden een prima stofzuiger, zelf gebruik ik deze stofzuiger op de tweede verdieping, puur voor het gemak, lekker compact op te bergen en altijd bij de hand.
En ook: een mooie kleurstelling en netjes afgewerkt.

Pluspunten

• Compact, dus makkelijk opbergen
  • Degelijk in zijn klasse
  • Netjes afgewerkt, stijlvolle kleur
  • Zeer degelijke stofzuigersteel
  • Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding

Minpunten

• Een stang-klem zou mooi zijn

Dax1871 30-07-2020

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw

De stofzuiger doet wat je ervan mag verwachten, Goede handmatige verstelbare zuigkracht, de mond is uitstekend voor laminaat. 8 meter snoer is voor mijn woning te kort zonder te moeten ompluggen dus ik heb er een verlengsnoer aan gedaan. Ik gebruik de machine een jaar en 3 maanden en geen echte issues. Nu alleen dat bij de aansluiting van de slang aan het handvat soms het geluid van een leeglopende ballon te horen. De lucht ontsnapt daarbij een beetje. Even kijken of dat nog binnen een garantie valt.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Vormgeving

martijnenbianca 11-11-2017

goede zuigkracht, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw

Door de compacte vormgeving en het lichtgewicht design is deze stofzuiger makkelijk in gebruik. Bovendien met de special stand voor honden- kattenharen stand worden ook echt alle haren opgezogen op zowel een harde ondergrond als een zachte ondergond (vloerbedekking) daarnaast door het speciale mondstuk ook ideaal voor banken en stoelen. Een echte aanrader voor mensen met huisdieren, die van alle haren af willen.

bruin 09-11-2017

superfijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw

wat een fijne stofzuiger is dit!
Hij is superlicht en lekker compact, de stofzuiger rijdt moeiteloos achter je aan zonder dat je daar kracht voor moet zetten. Er zitten verschillende hulpstukken bij zodat alles goed schoongemaakt kan worden.
Zuigt goed op tegels en vloerbedekking.

vivette 06-11-2017

Top stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw

Sinds kort deze stofzuiger in bezit en ben er zeer tevreden over ! Hij is handig en licht in gebruik en er zitten vele hulpstukken bij zodat je je huis en alle meubileer goed kan schoonmaken ... Hij heeft ook een krachtige moter en een lange snoer daarbij is hij ook niet zo heel groot....Hij is zeker mijn vriend ...

whoeier 06-11-2017

heerlijk simpel effectief

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw

De stofzuiger doet exact wat er gedaan moet worden, de bijgeleverde toebehoren maken het geheel af.
Ik ben blij, mijn vrouw is blij, de haren van onze 3 katten worden perfect geruimd door de hiervoor ontworpen zuigkop.

RobBernard 04-11-2017

Klein maar dapper

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw

Ik ben zeer tevreden over deze niet al te grote stofzuiger met zak in de mooie kleur groen. Veel meer power dan mijn 8 jaar oude, eveneens Philips stofzuiger. De stevige slang en de inschuifbare stang zijn van een goede lengte en het snoer is liefst 9 meter lang. Het hele huis kan hiermee vanuit 1 centraal stopcontact gestofzuigd worden. De stofzuiger is inclusief een borstel voor de gladde oppervlakken. Met dien verstande dat je de borstel voor de vloerbedekking ook voor de gladde oppervlakken kan gebruiken. Wat ik heel handig en hygiënisch vind is dat je na gebruik de volle stofzak met een klepje kan afsluiten. Een klein nadeel is dat de stofzuiger onderste boven kan vallen als je te wild met de stofzuiger omgaat; dit door het lichte gewicht.

MarijkeK 01-11-2017

compact en krachtig

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw

Heerlijk compact apparaat waardoor het weinig ruimte inneemt, ook kan je het op meerdere manieren opbergen. Meerdere opzetstukken waardoor voor alles wel iets is wat het makkelijker maakt. Handig hengsel bovenop waardoor bijv. de trap erg makkelijk stofzuigen is. Krachtig genoeg voor zelfs hardnekkige hondenharen in de mand of in het tapijt.

Japser1976 24-10-2017

Een wolf in schaapskleren!

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8240 zwart, blauw

Bij het openen van de doos, is mijn eerste reactie "Wat is hij klein". Maar al snel ontdekte ik een lekker lang snoer van 9 meter en een eigenlijk handzaam apparaat wat zeker niet onder doet voor een grotere en duurdere Philips-stofzuiger, dit leg ik in de volgende punten uit! Wat vooral fijn is, is dat de "gewone" zuigmond erg goed zijn best doet en meer opzuigt dan in zijn baan ligt, dit komt door het hoge, maar zuinige vermogen en uiteraard ook het mondstuk. Ook fijn is dat de speciale rotorzuigmond voor tapijt en karpetten erg handzaam en flexibel is. De roterende borstel maakt dat hij alle vezels van het tapijt nog eens extra afneemt en dus je tapijt extra diep reinigt. Verder heb je nog het speciale opzetstuk voor haren van huisdieren, als je bijvoorbeeld honden of katten haren uit je bankstel wilt zuigen, door het speciaal vormgegeven mondstuk, kan je alle power uit het apparaat focussen op de haren. Tja er is zeker effect en de haren zijn makkelijk te verwijderen. Ook de herrie van de motor valt erg mee. Al met al een wolf in schaapskleren, boven verwachting en zeker een "Must-have"in een huis met dieren/kinderen.