Philips 2000 Series FC8240/09 Stofzuiger met zak Series 2000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 Series FC8240/09 Stofzuiger met zak Series 2000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Tampert 05-02-2022

Erg weinig zuigkracht, niet geschikt voor tapijt en kleden. Waardeloze stofzuiger.

Jett 21-11-2021

Waardeloze stofzuiger. Onhandig voor in huis! Instabiele slang. Lastig los te koppelen. Veel geluid...dat neem je op de koop toe als de stofzuiger goed werkt. Matige zuigkracht en de stofzuiger rolt niet lekker achter je aan. Wel lekker licht. handig voor auto te stofzuigen maar voor in huishouden ongeschikt.

Pluspunten

• licht, dus wel handig voor auto

Minpunten

• stang met slang instabiel.
  • Veel geluid!
  • Rolt niet lekker achter je aan
  • Kort snoer

Angela 08-04-2021

Stofzuiger Philips valt tegen

De snoer lengte is perfect en hij draai ook vrij soepel mee!
Alleen de zuigkracht was na een week niks meer, heel irritant. Dus nu aan het sparen voor een nieuwe!

Leo 04-09-2020

Prima stofzuiger

Prima compacte stofzuiger van Philips, geregeld in de aanbieding bij Blokker voor € 65,-.
Netjes afgewerkt en natuurlijk een fatsoenlijk resultaat: het is immers een Philips.
Compact maar wel voldoende stevig gebouwd en valt niet zomaar om tijdens het stofzuigen.

Zeer degelijk aanvoelende steel en fatsoenlijke materialen, daardoor is de prijs/kwaliteit-verhouding uitstekend ! Natuurlijk zijn er betere stofzuigers, maar die kosten dan ook 3-4 maal zoveel.

Voor een klein huishouden een prima stofzuiger, zelf gebruik ik deze stofzuiger op de tweede verdieping, puur voor het gemak, lekker compact op te bergen en altijd bij de hand.
En ook: een mooie kleurstelling en netjes afgewerkt.

Pluspunten

• Compact, dus makkelijk opbergen
  • Degelijk in zijn klasse
  • Netjes afgewerkt, stijlvolle kleur
  • Zeer degelijke stofzuigersteel
  • Uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding

Minpunten

• Een stang-klem zou mooi zijn

Dax1871 30-07-2020

De stofzuiger doet wat je ervan mag verwachten, Goede handmatige verstelbare zuigkracht, de mond is uitstekend voor laminaat. 8 meter snoer is voor mijn woning te kort zonder te moeten ompluggen dus ik heb er een verlengsnoer aan gedaan. Ik gebruik de machine een jaar en 3 maanden en geen echte issues. Nu alleen dat bij de aansluiting van de slang aan het handvat soms het geluid van een leeglopende ballon te horen. De lucht ontsnapt daarbij een beetje. Even kijken of dat nog binnen een garantie valt.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Vormgeving