Inventum ST154RZA - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

Peter 09-04-2018

Praktisch klein en erg wendbaar

Heb eerst een Cycloon stofzuiger gekocht, maar die heb ik weer meteen terug gestuurd. Gaf te veel herrie in vergelijking met dit stofzuiger. Ik was verbaasd dat die heel weinig herrie maakt voor zo'n klein stofzuiger. Verder is die gemakkelijk te verstellen dus iedereen kan dit stofzuiger gaan gebruiken. Hij is ook niet echt zwaar om op te tillen en ook kan je heel veel stof in kwijt. Inventum maakt 't moment om je hele huis stof rij te maken met dit stofzuigers.

Pluspunten

• Lange snoer
  • verstelbare buis

Corney 11-10-2018

Geweldig!

Ik heb deze stofzuiger gekozen omdat ik goede ervaringen heb met andere produkten van Invemtum zoals magnetron en heteluchtfriteuse. Het is een voordelige en prima stofzuiger en voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Anneloes 07-10-2018

Inventum ST154RZA. Goede betaalbare stofzuiger

De Inventum ST154RZA is een fijne, goede en betaalbare stofzuiger. Ik was op zoek naar een stofzuiger voor een kleine woning en kwam terecht bij deze stofzuiger. Ziet er modern uit, rijdt soepel en heeft een goede zuigkracht, wat natuurlijk erg belangrijk is. Ik zou deze stofzuiger zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Modern uiterlijk
  • Betaalbaar
  • Rijdt goed

Rookie 20-09-2018

Compact maar zeer grote zuigkracht

Na 2 dyson stofzuigers een verademing,grote zuigkracht gebruik nog niet helft van zijn vermogen makkelijk in gebruik grote wendbaarheid en wat is ie stil in verhouding met mijn vorige merk die overigens na 4 jaar vervangen moesten worden

• Grote zuigkracht