AEG VX82-1-5DB denim blue - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX82-1-5DB denim blue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fehrmann 23-02-2022

Fantastisch met een kleine kanttekening

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heerlijke stofzuiger, die met zeer weinig lawaai doet wat ie moet doen. Maar één ding moet beter: de gebruiksaanwijzing! Bij een apparaat van deze prijs hoort een geschreven handleiding, niet een stripverhaal.....

bert 23-01-2022

SMARTie zo lekker stil en zuinig...!!!

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een perfecte zuigkwaliteit/kracht t.o.v. van de huis, tuin -en keuken stofzuigers. Kost wel meer euro's maar deze energiezuinige (max. 600watt) stofzuiger is een topper!

HB 19-01-2022

Gewoon top!

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Wij gingen voor kracht, stilte en een geweldig design. Daarom deze AEG Silence. Het zoveelste apparaat van AEG in ons huis. Voldoet aan al onze verwachtingen. Wij zeggen: AEG? Gewoon doen!

Anoniem 10-05-2021

Stiekem schoonmaken

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Hoe heerlijk is het om te kunnen stofzuigen zonder dat een ander het door heeft. Hoe fijn is het als je even naar boven loopt en weer beneden komt en er ineens gestofzuigd is zonder dat je het weet, omdat je het nare geluid niet hebt gehoord. Mocht je ja knikken dan is dit toch wel het product wat echt aan te raden is. Geniet!

Thewishlady 13-03-2021

Goede en mindere punten

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Ik heb hem nu al een aantal weken in huis.
Mijn eerste indruk, mooi apparaat. Na gebruik positief. Maakt weinig geluid, maar zuigt prima alle ondergronden. Rijd gemakkelijk, je voelt hem bijna niet. Is niet zwaar en heeft een lekker lang snoer.
Geintegreerde bediening in het handvat, dat leek mij heel handig. Niet meer hoeven te bukken voor aan en uit zetten.

Dit laatste is mij wel erg tegen gevallen, ik had juist dat ik de knoppen steeds per ongeluk raakte en hij ineens uit ging. En dan weer aan zetten werkte toch niet fijn.
Misschien een kwestie van smaak, maar nee, niets voor mij.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Wendbaar

Minpunten

• Inhoud zak 3.5 liter, is niet heel veel
  • Knoppen in handvat

Belinda 06-03-2021

Stilste stofzuiger ooit!

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Ik ben echt onder de indruk van de stilte! Volgens mij doet geen enkele andere stofzuiger beter! Hij rolt ook soepel en heeft een lange draad zodat je vlot door het huis kan. Van de vloer, op het parket naar het tapijt, dankzij de startfunctie pas hij automatisch zijn zuigvermogen aan. Je kan hem ook manueel zetten zodat je zelf de ondergrond en het zuigvermogen kiest. Je hoeft dus ook niet constant van mondstuk te veranderen, hij kan alles aan. Hij heeft ook een handgreep in het midden waardoor je hem makkelijk mee de trap op kan nemen. Je hebt ook verschillende mondstukken erbij zodat je in de kleinste hoekjes overal bij kunt, de gordijnen stofvrijmaken en de auto brandschoon. Ik raad iedereen deze stofzuiger aan, je zal er geen spijt van hebben!

Pluspunten

• stil
  • wendbaar
  • licht
  • lang snoer
  • wasbare filter

Tessa 03-03-2021

Echt stil!

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Echt een hele stille en prima stofzuiger. Bovendien ziet hij er mooi uit. Dat hij voor 75% van gerecycled materiaal is, vind ik heel fijn en ook belangrijk, er is nu wel genoeg plastic gemaakt. Maar het gaat natuurlijk om het stofzuigen, dat doet ie helemaal super. Het enige waar ik tegenaan loop is de automatische stop als er te veel vacuüm is, hierdoor is kruimels uit bed zuigen bijvoorbeeld een uitdaging (ja wij eten wel eens ontbijt op bed), want dan stopt hij steeds. Ik denk dat dat een beveiliging is en hij gaat gelukkig wel weer vanzelf aan, maar dat vind ik in sommige gevallen niet handig. Voor de rest doet hij alles helemaal prima en pakken we door de stille werking veel vaker de stofzuiger dan voorheen, bovendien vinden de kinderen het ook leuk om hem te gebruiken wat ook weer alles te maken heeft met de weinige herrie die hij maakt.

KevinH 03-03-2021

Zeer goed toestel

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Deze stofzuiger maakt echt veel minder lawaai dan andere stofzuigers en dit zonder verlies aan zuigkracht. Verder is hij zeer wendbaar en makkelijk over de vloer te bewegen.
Ook handig is de automatische zuigkracht regeling harde vloer/tapijt.
Ook de bediening is zeer makkelijk door de toetsen op het handvat, je hoeft je niet te bukken om de zuigkracht aan te passen of het toestel aan of uit te schakelen.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Zeer wendbaar
  • Bediening via handgreep
  • Smart kracht regeling
  • Bestaat uit 55% gerecycled plastic

Petra 01-03-2021

Duurzame, stille, wendbare krachtpatser

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Ik mag de stofzuiger testen en ben net als de meesten zeer tevreden over de kwaliteit, het uiterlijk en de robuustheid van de stofzuiger en de onderdelen hiervan. Uiteraard het gegeven dat de stofzuiger zo stil is dat je af en toe niet eens in de gaten hebt dat deze aanstaat is ook een dikke 10 waard, vooral voor mede huis genoten en dieren.
De wendbaarheid is heel fijn, de stofzuiger rolt zonder problemen achter je aan. De OneGo PowerClean-zuigmond is ook zeer wendbaar en perfect voor alle ondergronden. Het lange snoer is prettig zodat je niet vaak van stopcontact hoeft te wisselen. De 3-in één hulpstukken die je kunt vastklikken op het handvat zijn altijd makkelijk binnen handbereik. De kierenborstel kun je in één handomdraai veranderen in een harenborstel en deze werkt goed op kleden en deurmatten voor het verwijderen van stof en haren. De stofborstel is op de laagste zuigkracht ook erg handig voor het afnemen van delicate ondergronden zoals bv. bladeren van planten. De pistoolgreep ligt fijn in de hand en heeft verscheidene knopjes die makelijk te bedienen zijn zoals een aan en uit knop, de smart knop en de knopjes voor het harder en zachter laten zuigen op verschillende oppervlakten. De SmartMode-functie is handig als je veel verschillende ondergronden in huis hebt. De zuigkracht wordt automatisch aangepast als je van ondergrond verwisseld zodat bv. je deurmat niet meegezogen wordt als je van harde vloer verwisseld naar laagpolige vloer. De telescopische buis zowel als de stofzuigervoet is makkelijk door 1 druk op de knop los te maken en door een schuifknop makkelijk te verstellen in lengte. Vooral fijn dat je de gewenste hoogte kan instellen voor zowel de kleine als de wat grotere gebruiker van de stofzuiger zonder last van de rug te krijgen. Het snoer rolt makelijk op door het ergonomische handvat in te drukken en dit handvat is ook weer mooi in het midden van de stofzuiger geplaatst zodat je de zuiger makkelijk mee tilt. Het vervangen van de stofzak gaat eenvoudig en vooral schoon aangezien er bij verwijdering gelijk een klepje voor de opening schuift en je dus geen last van uitstoot hebt.
Tot zover de pluspunten van de AEG VX82.
Mijn ervaren minpunten zijn:
Doordat het een kwalitatief robuuste stofzuiger is vind ik deze ook te zwaar. Spinnewebben aan het plafond wegzuigen bijvoorbeeld is door de zware telescopische buis niet lang vol te houden. Ook de stofzuiger voor lange tijd meetillen de trap op wordt uiteindelijk te zwaar.
Ondanks dat de pistoolgreep fijn in de hand ligt vereist ook deze na een lange stofzuigersessie veel handkracht en is die niet zo toegankelijk op moeilijk bereikbare plekken omdat ie vrij groot is. De 3-in één hulpstukken gaan moeilijk vast en los en bij gebruik van de meubelborstel trekt door de kierenzuiger de stofzuiger vals lucht waardoor deze borstel op lage stand juist weer niet goed blijft zitten en veel lawaai maakt. Verder heb ik de ervaring dat bij erg vervuilde ondergronden zoals bv. een droogloopmat ik toch te vaak over dezelfde plekken heen moet zuigen om stof weg te krijgen en ik uiteindelijk toch de telescopische buis moet verwijderen om met de pistoolgreep alleen verder te gaan en dus uiteindelijk wel weer moet bukken om het gewenste resultaat te bereiken.
Conclusie; Duurzame, stille, wendbare krachtpatser voor een sterke gebruiker met een redelijk opgeruimd huis zonder heel veel huisdieren.

Tessa 28-02-2021

Echt stil

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Een hele fijne stofzuiger! Het enige nadeel vind ik dat er een automatische stop op zit bij een te hoog vacuüm, maar hierdoor kan je bijvoorbeeld met het losse mondstuk de borstel van de stang niet goed uitzuigen omdat hij dan steeds automatisch stopt. Hij start dan ook wel weer automatisch op zodra er weer lucht bij kan, dat dan weer wel. De knopjes op de stang zijn echt geweldig, je kunt er alles mee regelen. Het snoer is lekker lang en hij is zo stil, ik heb echt nog nooit zo’n stille stofzuiger gehoord. Het maakt wat minder uit voor een stofzuiger vind ik, maar hij ziet er ook nog eens mooi uit. En hij is gedeeltelijk gemaakt van gerecycled materiaal, dat zou iedere fabrikant minimaal moeten doen in deze tijd vind ik. Bovendien is hij zuinig. Al met al zijn wij er blij mee en stofzuigen we nu vaker dan voorheen.

• knopjes op de stang

Minpunten

• automatische stop

Pietekootje 27-02-2021

Krachtig en stil toestel

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Deze stofzuiger ziet er niet alleen robuust uit maar is het ook. Daardoor zou je eigenlijk niet verwachten dat het zo'n lichtgewicht is. Bovendien zorgt het brede handvat ervoor dat je hem heel makkelijk kan dragen.
Dankzij de grote zachte wielen verplaatst hij zich heel soepel en worden er geen krassen gevormd op laminaat of kurk.
Qua zuigkracht overtreft dit toestel alle verwachtingen en daarenboven past het zich automatisch aan aan de ondergrond dankzij de smartfunctie. Zelfs gordijnen zijn in een handomdraai stofvrij gemaakt.
De stofzuiger werkt heel stil en ligt enorm goed in de hand. Aan/uitzetten en switchen van zuigkracht doe je met een simpele klik op het handvat.
Nog een groot voordeel is de lange kabel en het 3-in-1 hulpstuk zorgt ervoor dat je steeds alles bij de hand hebt.
Parkeren kan zowel horizontaal als vertikaal.
Filters kunnen eenvoudig gereinigd worden met water.

Pluspunten

• heel stil
  • krachtig
  • makkelijk wendbaar

StevenBrugge 26-02-2021

Degelijk

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Het toestel ben ik nu zo'n kleine 3 weken aan het testen. Het meest positieve is dat ie superstil is, een gesprekje voeren kan perfect! En de zuigkracht is zeker voldoende... De slede rolt makkelijk, het snoer is lang genoeg en is zeker niet te zwaar. Grootste nadeel is de borstelkip, jammer dat hij zo hoog is, want raakt niet onder de zetels en de bedden. De handgreep voelt nog steeds onnatuurlijk aan, maar dit kan persoonlijk zijn. Goed dat het een stuk uit gerecycleerd materiaal bestaat, maar dit wordt snel vuil volgens mij... Kortom als je kan leven met de paar 'kleine' negatieve punten, is dit een degelijk toestel!

Pluspunten

• Heel stil
  • Rolt makkelijk
  • Niet te zwaar

Minpunten

• Borstelkop te groot
  • Handgreep

Rutgerr 24-02-2021

Super stille stofzuiger, vlot in gebruik

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

We zijn echt enorm tevreden van deze stofzuiger! Het is echt aangenaam om met deze stille stofzuiger te werken. De stofzuiger is zo stil dat je eigenlijk het bewegen van de steel over de vloer meer hoort dan de stofzuiger zelf. Een extra handigheid is dat je de stofzuiger eenvoudig kan bedienen vanaf de steel (aan/uit, vermogen en smart functie). De smartfunctie (waarbij het vermogen van de stofzuiger wordt aangepast aan de ondergrond) is ook leuk meegenomen. Daarnaast is de stofzuiger vlot in gebruik en zeker niet heel zwaar zonder in te boeten aan bouw kwaliteit. Een nadeel aan deze stofzuiger is de kleine stofzuigerzak die bij ons toch wat snel vol zat. Daarnaast heeft deze stofzuiger een klein beetje minder zuigkracht in vergelijking met andere stofzuigers die we al ooit geprobeerd hebben. Maar deze nadelen wegen zeker niet op tegen het grote gebruiksgemak! Kortom, met deze stille stofzuiger is het echt leuk om te stofzuigen!

Pluspunten

• Super stil
  • Bediening aan de steel

Minpunten

• Kleine stofzuigerzak

L.J. 22-02-2021

Prima stofzuiger, niet speciaal

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Ik mocht deze stofzuiger een paar weken testen. Hij voldoet aan de verwachtingen. Prima zuigkracht en heel stil! Ik twijfelde bijna of hij het wel deed. De zuigkracht past de stofzuiger automatisch aan aan de ondergrond. Ga je van laminaat naar vloerbedekking dan past hij zich automatisch aan. In het begin moest ik hier wel even aan wennen. Ik dacht dat hij afsloeg en het niet meer deed, maar dit duurt een seconde en gaat dan vrolijk verder. Er zitten meerdere mondstukken bij. Oa ook voor parket. Hiermee heb ik de trap met vloerbedekking en de stoffen bank mee gezogen. Ook is er nog een kleiner mondstuk voor de hoekjes en de kiertjes. Hiermee kan je prima het stof e/o spinnenwebben in de hoeken weghalen. Er zit een 9 meter lang snoer aan de stofzuiger. Zo hoef je niet steeds van stopcontact te wisselen. Wat ik wel tegen vind vallen is de wendbaarheid van het mondstuk. De stofzuiger zelf rolt heel soepel achter je aan. Door de kunststof wieltjes laat de stofzuiger geen krassen of strepen achter op je laminaat. Ook een voordeel is de bediening op de steel. Zo hoef je niet te bukken naar de stofzuiger. Je kan hem via de steel harder of zachter zetten. De stofzuiger is met zak. Vind ik zelf een nadeel, maar dat komt omdat ik zonder zak gewend ben. De stofzuiger is licht in gewicht en daardoor makkelijk naar boven te tillen. Door de handgreep in het midden is hij makkelijk te tillen. Mooi design. Maar dat vind ik het minst belangrijk. Als hij maar goed werkt. En dat doet deze stofzuiger! Ik vind hem persoonlijk wel wat aan de prijs.

Derksen 15-02-2021

Bijna geruisloze stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Voor mij persoonlijk is deze stofzuiger echt ideaal! Als moeder van twee jonge kinderen die overdag nog middagdutjes doen een echte uitkomst. De stofzuiger is namelijk ontzettend stil. Eerst is het even wennen, omdat ik geluid met zuigkracht associeer. Echter is dat niet kloppend, deze stofzuiger werkt ondanks heel weinig geluid uitstekend. Ook is het fijn om de stofzuiger via het handvat aan- en uit te kunnen zetten. Maakt het stofzuigen erg makkelijk en snel. Wel is het handvat wat aan de kleine kant, hierdoor soms niet prettig wendbaar. Ook het automatisch aanpassen aan de ondergrond is niet direct een pluspunt, soms valt de stofzuiger even uit lijkt het. Als je bijvoorbeeld van de vloer naar een kleed gaat. Hij past daarna overigens wel een goede zuigkracht toe, alleen voor je gevoel lijkt het even alsof de stofzuiger uitvalt. Al met al is deze stofzuiger top en gebruik ik deze vaak en met plezier!

Dup 15-02-2021

Zeer stil en wendbaar

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Wij waren heel erg toe aan een nieuwe stofzuiger. En wat zijn we blij! Wat een verschil, ik wist niet dat een stofzuiger zo soepel zou kunnen zijn. Hij rijdt als een zonnetje door ons huis! Dit komt omdat de stofzuiger heel wendbaar is en daarnaast ook niet zo zwaar is. Dit laatste is vooral fijn bij het naar boven tillen van de stofzuiger. Daarnaast is het fijn dat deze stofzuiger heel stil is. We kunnen nu met een gerust hart de bovenboel stofzuigen zonder dat onze zoon wakker wordt. Ik zal nooit zeggen dat ik stofzuigen leuk ga vinden, maar deze stofzuiger maakt het in ieder geval een stuk aangenamer haha! Het enige dat ik mis is een klein opzetstuk voor onze gestoffeerde trappen.

• Wendbaar

Minpunten

• Ik mis opzetstuk voor bijv. gestoffeerde trap

Tessa 15-02-2021

Stil, mooi en efficient

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Een hele stille stofzuiger die toch goed presteert. Voor ons maakt deze stofzuiger echt het verschil tussen een keer per week even doorbijten tot een soort stofzuigerverslaving dat we na elke maaltijd toch weer even onder de tafel door gaan en dan meteen even de bank meenemen. Een stuk schoner huis, wel zo fijn met kruipende baby en niemand heeft meer een hekel aan stofzuigen.
Het voordeel van het smartsysteem heb ik nog niet helemaal ontdekt, dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat we op dit moment geen kleed in de woonkamer hebben liggen, waardoor we voornamelijk op harde vloer stofzuigen. Wel ben ik super blij met de aan/uit knop en harder/zachter knoppen op de stang, maakt het leven makkelijk.
Het belangrijkste van een stofzuiger is natuurlijk dat je huis schoon wordt en dat gaat met dit model heel makkelijk, daarnaast is hij ook nog mooi, stil en handig.

Pluspunten

• super stil
  • van gerecycled materiaal

Petra de Jonge 14-02-2021

Kwalitatieve, stille krachtpatser

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Ik ben uitgekozen door de Reviewclub om de AEG VX82-1-5DB te testen. Bij het uitpakken van de doos was het eerste dat me opviel de mooie kleur van de stofzuiger en de robuuste kwaliteit van bijpassende onderdelen. De stofzuigerslang is wel wat stug en wil nog wel eens in de weg zitten als je even snel ergens tussendoor wilt stofzuigen.
Wel heeft de stifzuiger een fijn in de hand liggende pistoolgreep waarop een aantal knopjes zijn te bedienen die de stofzuiger in de smartfunctie zetten of harder of zachter laten zuigen. Ook zit er zowel op de stofzuiger zelf als op de pistoolgreep een aan/uitknop. Deze knopjes zijn vreselijk handig en zorgen ervoor dat je helemaal niet hoeft te bukken om de stofzuiger in verschillende opties of uit wilt zetten.
Het snoer rolt makkelijk uit en net zo makkelijk weer op door het hengsel, waar je de stofzuiger makkelijk mee optilt en meeneemt de trap op, in te drukken.
De stofzuiger rijdt moeiteloos achter je aan en de stang is makkelijk in verschillende lengtes te verstellen zodat ook mijn partner die een stuk langer is dan ik ook makkelijk, zonder rugpijn, de stofzuiger kan bedienen.
Door de smartfunctie zuigt de stofzuiger zonder van functie te veranderen zowel op harde vloeren als op tapijt krachtig zonder dat de deurmatten mee worden gezogen. Ook de 3in1 hulpstukken, die aan de stang bevestigd kunnen worden zijn makkelijk te gebruiken. Doordat wij veel huisdieren hebben gebruik ik zelf de harenborstel veel voor de dekens die ik op de bank heb liggen ter bescherming van mijn bank en ook hier is de smartfunctie bij uitstek geschikt want de dekens worden goed schoon terwijl ze wel op hun plek blijven liggen omdat de zuigkracht wordt aangepast aan de ondergrond. Het lange snoer van 9 meter vind ik ook erg fijn omdat ik nu maar 1 keer van stopcontact hoef te wisselen bij het stofzuigen van de beneden verdieping die toch meer dan 100m2 is. Een feestje vooral is toch dat de stofzuiger zo vreselijk stil is. Stil maar toch krachtig. Ik ben meer dan tevreden.

Pluspunten

• Stille motor
  • Smart functie
  • Snoerlengte van 9 meter

Minpunten

• Stugge stofzuigerslang

Laura de Jong 09-02-2021

Stille, zeer wendbare stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Wauw wat een stille stofzuiger. Dat dit bestaat! Toch twijfelde ik of dit wel goed was. Had eerst het idee dat hij het niet deed. Maar dat was zeker niet het geval. Hij doet het heel goed. Zuigt alles prima op en kan zich makkelijk aanpassen aan het vloeroppervlak. Moest ik in het begin wel erg aan wennen want als je van een hard oppervlak overgaat naar een zacht oppervlak dan stopt hij er even een seconde mee om vervolgens weer verder te gaan in een andere zuigkracht. Stofzuiger is makkelijk te bedienen via de knopjes op de steel. Ideaal. Het kleine mondstuk kan bevestigd worden aan de steel. Zo heb je deze altijd bij je. Deze is makkelijk te gebruiken in de kleine hoekjes en kiertjes. Wat ik jammer vond is dat de beschrijving die erbij zit erg summier is. Deze bevat plaatjes die heel onduidelijk zijn. Omdat deze stofzuiger verschillende functies heeft en meerdere mondstukken bevat, wil ik altijd graag even lezen waar alles voor dient. Dit is d.m.v. de plaatjes niet te ontdekken. De stofzuiger is verder erg soepel en wendbaar. Rolt echt heel soepel achter je aan. Ook het 9m lange snoer is ideaal en deze gaat ook weer soepel in de stofzuiger. Hij is licht in gewicht en makkelijk mee naar boven te tillen door de handgreep in het midden. Ik vind het een prima stofzuiger, maar niet speciaal.

Pluspunten

• maakt geen lawaai
  • 9 meter lang snoer
  • rijdt soepel achter je aan
  • licht in gewicht
  • meerdere mondstukken

Minpunten

• instructie summier

Derksen 08-02-2021

Wendbare en zeer stille stofzuiger!

Geschreven voor: AEG VX82-1-5DB denim blue

Stofzuiger is klein en compact. Ook het gewicht is licht wat maakt dat je de stofzuiger snel kunt meenemen. Als de stofzuiger ligt kun je deze via een grote hendel meenemen, echter niet als de stofzuiger staat. Dan is er een heel klein hendeltje maar deze is eigenlijk niet efficiënt. Qua geluid viel mij inderdaad direct op dat ik tegen mijn partner kon blijven praten. Iets wat ik als heel prettig ervaar. Waar ik vooral benieuwd naar was is of ik ook tijdens het slaapje van mijn dochtertje kon stofzuigen. Dit zou qua tijd enorm schelen: tijdens haar slaap het huis kunnen stofzuigen! We namen direct de som op de proef en ja hoor! Mijn dochter bleef slapen en ik heb alle lagen van het huis kunnen stofzuigen. Erg prettig!
Het automatisch aanpassen van de zuigkracht is niet direct ideaal. De stofzuiger valt uit wanneer ik van de pvc-vloer naar het kleed ging. Hij start daarna wel weer, maar je krijgt het idee dat niet al het stof of de kruimels worden opgezogen. Hierdoor ga je automatisch meerdere malen over één plek. Iets wat je dus eigenlijk liever niet zou willen. Wat wel enorm fijn is aan dit apparaat is dat je op de steel bij het handvat de stofzuiger kunt bedienen. Zo hoef je niet steeds op de machine zelf de knoppen in te drukken, toch echt een stukje luxe!
Het OneGo Power Clean mondstuk is zeker aan te raden om traptreden met schoon te maken. Je komt namelijk in alle hoekjes. Wel is het zo dat tegenwoordig bij veel stofzuigers er een apart mondstuk wordt meegeleverd. Het is in dat opzicht dus niet echt iets vernieuwend. Wel werkt het gewoon naar behoren.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Wendbaar
  • Licht qua gewicht

Minpunten

• optillen apparaat