De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bose Smart Soundbar 300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Emmy 30-08-2021
Geschreven voor: Bose Smart Soundbar 300

Afrader Waardeloos. De Music App die Bose adviseert en ook noodzakelijk is om alle mogelijkheden te programmeren werkt niet. De service van Böse is buitengewoon pet, je krijgt gewoon geen antwoordt. Op een Whatsapp vraag ook geen antwoord., Böse heb ik nu bij mediamarkt omgeruild voor een ander merk. Bij Mediamarkt was dit euvel van Böse bekend het is een softwareprobeem die Böse niet kan oplossen. Omdat ik hem pas 3 dagen in huis had mocht ik hem omruilen bij Media markt Heerlen.

t*********@h****** 24-05-2021

In zich goed maar instaleren waardeloos

Geschreven voor: Bose Smart Soundbar 300

Gekocht vanwege de afmetingen de meeste te breed , Bose in zich een goed produkt maar de installatie is ronduit waardeloos vind geen wiffi , bluetooth zo geregeld dus muziek van mijn eigen apps want alle Bose apps werken niet of krijg melding er is iets fout gegaan na honderd keer proberen heb ik hem op de wiffi gekregen maar dat is het dan ook verder doet ie er niks mee geen instelling mogelijk dus ja waardeloos helaas en de hulp ook.

Pluspunten

• Mooi past uitstekend qua afmetingen

Minpunten

• Installatie waardeloos
  • Kan niks instellen bas of terrible

Rowdy 29-01-2021

Geweldig, kamervullend geluid

Geschreven voor: Bose Smart Soundbar 300

Ik ben erg onder de indruk van de geluidskwaliteit van deze soundbar. Er zijn twee dingen die hij extreem goed doet: kraakhelder geluid produceren (zelfs op hoog volume) en de spraakmodus wanneer je televisie kijkt. Deze twee dingen samen maak het de perfecte soundbar voor alledaags gebruik. Het enige wat mist is een bepaalde 'punch', dus als je het geld ervoor over hebt zou ik zeker adviseren een bassmodule erbij aan te schaffen. Dat maakt het product pas écht compleet. Maar de reden waarom ik dit product niet een 9 of een 10 geef zijn:

- Bose heeft een eigen app, de Bose Music App. Eens in de zoveel dagen ontkoppelt de app de soundbar, waardoor je de soundbar moet resetten om wederom in de instellingen te kunnen komen om bijvoorbeeld het bassniveau aan te passen. Dit is geen dealbreaker, maar wel een beetje irritant. Bose is ervan op de hoogte, want het schijnt ook al bij de 700 voor te komen. Tot dusver geen oplossing, helaas.
- AdaptIQ is niet beschikbaar op deze soundbar. Bij de vorige 300, de 500 (zijn ze mee gestopt) en de 700 kon je via een headset je geluidsinstellingen zo configureren dat de soundbar perfect afgestemd is op de ruimte waarin je je bevindt. Je moet het nu gewoon doen met de out-of-the-box instellingen.
- De subwoofer, die je draadloos kan verbinden aan de Soundbar, houdt er niet echt van dat je andere apparaten hebt die verbonden zijn met Bluetooth en Wifi. Grote kans dat de bass hierdoor niet zuiver klinkt, waardoor je het alsnog bekabeld aan moet sluiten. Het kabeltje kost een tientje, dus heel erg is het niet, maar je hebt daardoor niet langer een volledig draadloos systeem.

Al met al een prima Soundbar. Als je 'm niet alleen voor tv kijken wilt gebruiken maar ook een groot muziekliefhebber zoals ik bent, dan is de optie om je favoriete Spotify-lijsten te streamen naar de soundbar via Spotify Connect echt ideaal. Het systeem biedt ook multiroom support, dus je kunt altijd nog besluiten een andere draadloze speaker eraan te koppelen. Inclusief de subwoofer is de soundbar al met al een vrij prijzig geheel, maar wel eentje waar je jaren mee vooruit kan en erg veel plezier aan gaat beleven wanneer je geluidskwaliteit belangrijk vindt.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Spraakmodus is perfect
  • Geluid kraakt niet bij hoger volume

Minpunten

• De prijs, inclusief subwoofer
  • Geen AdaptIQ
  • Subwoofer kan kraken indien draadloos