Samsung HW-Q70T zwart - Reviews

Beste deals -9% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q70T zwart op Kieskeurig.nl.

d**c@z**t.nl 01-02-2022

Kartonnen doos geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Het geluid valt erg tegen.
Klinkt dof alsof de kartonnen doos er nog rond zit.
Zit totaal geen galm in.
Instellen van bas of treble weinig marge verschil, subwoofer bijdrage is nihil. Geluid modus lijkt ook placebo optie. Totaal geen verschil.
En pratende mensen klinken nasaal. En 330 Watt m'n ouwe stereo met 2x 15 Watt in de garage klinkt zuiverder en gaat harder.
Deze set is het geld totaal niet waard. Die extra snufjes er op maken het doffe ellende totaal niet goed. Het is zeer ergerlijk bij praatprogramma's.
Yoko kwaliteit van 40 jaar terug.
Ik raad dit poduct af aan iemand die van helder zuiver geluid houdt. En triest dat de instel opties niet op mijn samsung tv van 2021 geprojecteerd worden voor zo een vraagprijs, 👎🏻 want het is zeer slecht leesbaar op de Barbalk.
Hij lijkt voor mensen te zijn die in een leeg betonnen huis wonen met dat doffe vieze geluid.

Bert P 31-08-2021

Perfecte soundbar. Mooi geluid voor een bescheiden prijs.

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Voor het eerst een soundbar gekocht ter vervanging van een 2.1 hifi systeem. De prestaties van deze Samsung zijn verrassend: Een helder geluid met meer dan voldoende bas door de subwoofer. Ook de mogelijkheden zijn meer dan voldoende. De vrijwel automatische installatie samen met een Samsung televisie is heel bijzonder. Eigenlijk meer dan tevreden.

Pluspunten

• Helder geluid.
  • Mooie bas door subwoofer
  • Veel geluidsmogelijkheden

BarKas 26-05-2021

Goed geluid voor dat geld.

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

De soundbar HW Q-70t XN heb ik beluisterd en deze draait nu al meer dan een dag en klinkt zeker goed en heeft ook een fraaie uitstraling. En was makkelijk te koppelen aan mijn apparaten.
Ik ben tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooie uitstraling
  • Makkelijk te koppelen

Jaag 18-05-2021

goede soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Deze soundbar heb ik gekocht naar aanleiding van de reviews die ik op kieskeurig.nl heb gelezen. Deze waren overwegend positief en dat is nu, na zo'n twee weken, ook mijn oordeel.
Het apparaat is makkelijk op de tv aan te sluiten. Ook de draadloze subwoofer sluit zich bijna vanzelf aan.
Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij. Ik heb ook een Blu-Ray speler op de soundbar aangesloten en het geluid is prima. Ik ben hier zeer tevreden mee.

Pluspunten

• makkelijk aan te sluiten
  • 1 afstandsbediening voor soundbar + tv

SylK 12-05-2021

Prachtige aanvulling op onze Qled tv

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Erg tevreden over het geluid, mooie diepe bass. Ook fijn dat de soundbar en subwoofer te bedienen zijn via de app van Samsung. Streamen via Bluetooth is ook een fluitje van een cent.

Erg tevreden.

Enige minpunt is dat de soundbar niet onder de 58” Qled tv past, deze heeft namelijk pootjes links en rechts.

Samsung HW-Q70T zwart 30-04-2021

Mooi

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

De soundbar voldoet prima aan onze verwachtingen. Mooi geluid. Je moet even wennen aan de bas, maar verder is alles oké.

Janny 16-04-2021

goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Ben erg blij met de kwaliteit van het geluid. Bioscoopeffect is fijn. Prijs/kwaliteit verhouding is goed

Pluspunten

• geluid/bas

Heinos 30-03-2021

Plug en Play

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Na binnenkomst plug en play.
Goed geluid met mooie bas.
Via tablet en telefoon snel en makkelijk aan te melden

Pluspunten

• plug & play
  • Geen verlies HDMI aansluiting

Minpunten

• nog geen gevonden

Gert 23-03-2021

Prachtig geluid, en ik kan het nog uitbreiden ook

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Ik was al een tijdje op zoek naar een goede soundbar. Ik wilde een Sony maar het is lastig in deze tijd om te kunnen luisteren in de winkel. Ik kwam de Samsung tegen, besteld bij de Mediamarkt en de volgende dag in huis. Aansluiten ging erg makkelijk en meteen een super geluid. Ik ben zeer tevreden, kan zelfs nog extra boxen bij bestellen.

Pluspunten

• makkelijk aan te sluiten
  • past onder de samsung tv
  • goed geluid
  • mooie subwoofer
  • geen bekabeling naar subwoofer

Minpunten

• stemgeluid bij nieuws luisteren is iets doffer

Roel 23-03-2021

Compact, eenvoudig in gebruik en uitstekend geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Omdat ons ietwat verouderde 5.1 systeem het heldere en sprankelende geluid mist de overstap gemaakt naar deze Samsung Soundbar. Een verademing om naar deze bar te luisten! Helder en tevens een stevige bas zonder te overheersen in het laag.

Pluspunten

• goed geluid
  • eenvoudige installatie
  • ruimtebesparend

Minpunten

• nog niet ontdekt

marib 21-03-2021

TOP GELUID

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Pas enkele dagen in huis en ik ben zeer tevreden over het geluid en nu kan ik heerlijk luisteren naar spotify en een goede film horen,
Mmmm,heerlijk geluid TOP!!!!

Roelof56 20-03-2021

Uitstekend geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Met deze bar gaat een wereld voor ons open. Crisp en duidelijk met een juiste dosis basweergave. Integreert prima op onze Samsung TV

niels 18-03-2021

mooi geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

pluspunten: mooi zuiver geluid, makkelijk op de muur te plaatsen, makkelijk te instaleren
minpuntje: 1 hdmi aansluiting

Pluspunten

• mooi geluid
  • snel te instaleren
  • mooi aan de muur te hangen

Minpunten

• 1 hdmi poort

Remco V 18-03-2021

Geweldig geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Na heel veel ellende gehad met een andere soundbar de Samsung Harman Kardon HW-Q70R uiteindelijk deze kunnen omruilen voor deze soundbar. Door de eerdere problemen was ik wat huiverig maar alles werkt perfect en het geluid is prachtig! Met name icm mijn Qledtv! Aanradertje dus!

Roy uit Geleen 17-03-2021

Geweldige ervaring

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Ik ben best wel kieskeurig wanneer het neerkomt op geluid en tv, dus ik had hoge verwachtingen. Die zijn waar gemaakt!

Design:

Je merkt gewoon dat je een product in handen hebt dat robuust aanvoelt en niet snel kapot zal gaan, de subwoofer is aan de grote kant. Dit zorgt dan ook voor een hele bioscoop ervaring dus dat is het waard voor mij.

Geluid:

Dan het belangrijkste natuurlijk, het geluid. Ik heb in mijn leven al veel setups gehad. Ook een keer hardman kardon. Dit is natuurlijk in combinatie met een receiver geheel anders en dan zit je echt in een bioscoop. Ik had die verwachting totaal niet toen ik deze soundbar kocht in combinatie met de twee achterspeakers (los te krijgen). Maar ik moet zeggen voor deze prijs was ik echt verbaasd wat je krijgt. Ik heb ook nog eens een oudere tv dus moet je voorstellen hoe het gaat klinken als ik een grotere nieuwe tv koop.

Aansluitmogelijkheden:

Deze zijn er voldoende. Op dit moment heb ik alleen de mogelijkheid om gebruik te maken van optical kabel omdat mijn tv nog geen arc heeft. Echter wanneer je dat wel hebt kan je hiervan gebruik maken wat de geluidskwaliteit iets zal verbeteren tov optical en tevens de bediening van de soundbar makkelijker maakt omdat je de afstandsbediening van de tv kan gebruiken.

de buren zijn er ietsje minder blij, maar je kan niet alles hebben !

Maikel 14-03-2021

Heerlijk geluid bij film en docu

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Heerlijk geluid komt eruit of je nu een film kijkt of een docu. De afstandsbediening was even wennen, maar functioneert ook prima en naar wens en is niet te groot. Kortom zeker een aanrader als je wat meer te besteden hebt voor kwaliteit.

Pluspunten

• Goede afmeting
  • Heerlijk geluid
  • Kleine afstandsbediening

marietje 09-03-2021

mooi tv geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Fijne soundbar met subwoofer, ongelooflijk makkelijk aan te sluiten. Maakt van tv kijken een fijne muziekervaring.

Pluspunten

• perfecte aanvulling op qledtv
  • makkelijk aan te sluiten

Minpunten

• is niet hetzelfde als home cinema set

Trijzeltje 01-03-2021

Een grote vooruitgang

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Gekocht in combinatie met een Samsung smart tv.
Geluid is mooi en helder alleen de bass valt tegen van de woofer.
Installatie was makkelijk. Later ook de achter speakers er bij gekocht voor surround.

Pluspunten

• Simpele installatie

Minpunten

• asb is wennen
  • bass van subwoofer valt tegen

ArjanF 26-02-2021

Goed , sterk en degelijk product

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Mooi vol geluid met mooie effecten. Installatie was eenvoudig en voor iedereen goed te doen. Films op Netflix komen tot leven!

YoussefQ 14-02-2021

Samsung HW-Q70T

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Mooi geluid, de subwoofer is niet opdringerig maar past mooi in het totale (geluids)plaatje.
Goed geschikt voor zowel gaming, video en muziek.

Pluspunten

• geluid
  • design