Samsung HW-Q70T zwart - Reviews

losse subwoofer
Bluetooth
bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q70T zwart op Kieskeurig.nl.

Anoniem 21-10-2020

De Samsung Soundbar HW-Q70T is gewoon Super

De Samsung Soundbar HW-Q70T is een geweldige Soundbar voor een zeer mooie prijs
Wij hebben deze Sounbar in combinatie gekocht met de Qled Q95T
Luisteren naar het geluid,en kijken naar tv is megaloos
Een nieuwe wereld qua Techniek hoor je en zie je tegelijk

Nielsd 15-10-2020

Top soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Wat een topper is dit! Heel fijn die ingebouwde subwoofers bij veel soundbars tegenwoordig. Maar bij deze serie van Samsung zit een losse subwoofer die je met een stekker kan plaatsen waar je maar wilt! Het geluid is helder en schakelt over naar game mode wanneer het nodig is. Wij zijn zeer tevreden met het product en het is zeker een aanrader!

Pietjeprecies 06-10-2020

Oorstrelend!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Wat een fantastisch apparaat. Bij films is het alsof je midden in de actie zit. Dolby Atmos werk perfect. Volle bas, rijk geluid.. Heerlijk..

Zeker in combinatie met een TV die Q-symphonie ondersteund!

Anoniem 06-10-2020

Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q70T

Strakke design......
Schoon en helder geluid....
Eenvoudig installatie...
Switch tussen HDMI en andere uitgangen gaat vrij makkelijk....
Kortom aanrader!!

hans 27-09-2020

soundbar HW Q70T

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

ik heb dit jaar al een Q led tv van Samsung gekocht en ik wou een soundbar van Samsung i.v.m. het koppelen hiervan en de extra functies met deze combinatie

Pluspunten

• gebruiks vriendelijk
  • makkelijk installeren

SS Jharap 26-09-2020

Wat een Bas!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Zodra een film wordt aangezet en de introductiemuziek van de film start, krijg ik kippenvel. Het basgeluid van de soundbar vult de kamer. Vanwege het Dolby Atmos geluid, hoor je het geluid letterlijk van alle kanten komen

Ibo 25-09-2020

Samsung Cinematic Q-series soundbar HW-Q70T

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Strakke Design, niet groot maar wel kracht patser...Hiervoor heb ik 2 soundbars gehad van JBL en Philips in zelfde prijs klasse...maar deze overtreft ze met geluid..

Pluspunten

Minpunten

• 1 hdmi out

Mhoeftnietmeernaardebios 20-09-2020

Bioscoopbezoek is nu overbodig!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Ik heb deze Q70T soundbar + subwoofer samen met de Q74T 55" QLED televisie gekocht. Nu we toch zoveel thuis moeten blijven is het een feestje om thuis films en series te kijken. Heerlijk scherp geluid, met een diepe bas. Samen met de TV is het geluid ook kraakhelder tijdens bijvoorbeeld gesprekken, maar ook bij concertmuziek. De Q70T is ook makkelijk te bedienen met de smartphone, bijv. om naar muziek op je telefoon te luisteren. De power van deze soundbar is ruimschoots voldoende om de hele kamer te vullen met geluid. Helemaal top dus. Arme bovenburen ;) Het design is vrij standaard, maar wel strak/clean. Zoveel valt er ook niet aan te ontwerpen natuurlijk. Ik geef het een 5/5 score, vooral omdat de prestaties & functies voor mij belangrijker zijn dan design. Goed bezig Samsung!

Roel S 07-09-2020

geweldige sound

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Voor het ultieme geluid waren we op zoek naar een geluidsbron, hiervoor hebben we gekozen voor de HW-Q70T van de soundbar series van Samsung. Uitstekende prestaties met een geweldige sound. Een bioscoop geluid voor in je woonkamer

Dennis1972 07-09-2020

Verbazingwekkend geluid.

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Aangeschaft samen met een 75 inch QLED en nog geen dag spijt.
Als house-liefhebber is de bass module zonder bekabeling echt top.

LMHM 06-09-2020

Wow wat een geluid

Wow wat een geluid,

Onze Samsung TV QLED 4K QE65Q95T is standaard voorzien van prima speakers maar wij gebruikte nog een losse Dolby 5.1 versterker om de films een meer “bioscoopervaring” te geven. Uiteindelijk hebben we besloten om toch ook een soundbar aan te schaffen en onze keuze is daarbij gevallen op de Samsung HW-Q70T/XN.
In combinatie met de TV is dit een hele goede keuze gebleken, de installatie maakt namelijk gebruik van de Soundbar, de TV speakers en de apart draadloos te plaatsen sub woofer voor het hele lage basgeluid.
Bij het kijken van films op een middelhoog volume geeft dit een grandioze ervaring, je voelt de bas en het spraakgeluid is helder en goed verstaanbaar.
Verder gebruiken we de Soundbar als externe speaker om muziek van de mobile telefoon via bluetooth te streamen, de stereo installatie is hierdoor vrijwel overbodig geworden.
Kortom voor een optimaal bioscoop geluid en gemakkelijk muziek streamen is de soundbar van Samsung uitermate geschikt !

dado286 06-09-2020

Grote aanvulling voor je tv ervaring!

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Tv kijken word pas echt een ervaring met deze soundbar erbij! Echt alsof je in een bioscoop zit dus inderdaad vooral bij films en muziek spelen. Aansluitend ging ook prima maar... Toch moet ik het volgende ook wel eerlijk vermelden: het geluid is top maar de connectie met je Samsung account en smartthings app is vooralsnog een drama maar word hopelijk nog beter en verder is er een sterke vertraging in geluid en gekozen ' bron'. Dus bijvoorbeeld bij zappen en vooruit spoelen duurt het echt heel lang voordat het geluid weer goed hersteld is en klinkt het eerst even als een echoput. Dit vonden wij vooral bijzonder omdat ook de tv van Samsung is en dus zeker zou moeten matchen...

S van Bergem 18-08-2020

Soundbar met echt goed geluid

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Ik had werkelijk niet verwacht dat een soundbar het geluid van 2 losstaande speakers kon overtreffen. Maar dat heeft hij echt fantastisch overtroffen. Ik heb hem gekocht voor bij mijn QLED 75Q60R en films met Dolby Atmos of vergelijkbaar geven werkelijk een bioscoop gevoel.

Erik Le Blansch 07-08-2020

Nieuwe soundbar, HW-Q70T

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Ik ging eigenlijk naar PlatteTV voor de Samsung HW-Q70R, maar ik heb me gelukkig door M. de verkoper laten ompraten voor de nieuwe HW-Q70T, het model van 2020.
Wat vult de ruimte zich met geluid. Net zo mooi en uit alle hoeken, je geloofd zelf niet dat het uit die soundbar met Subwoofer komt. Het is een echte aanrader!

Pluspunten

• Zijn eenvoudige installatie
  • Het werk uiteraard op een niet Samsung TV

Anna22222 07-08-2020

Samsung soundbar HW-Q70T/XN

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

De soundbar is in een goede kwaliteit en ziet er modern uit. De klank is vol en klaar. De bron te veranderen, b.v. van bluetooth naar wifi is een beetje ingewikkeld en je moet veel stappen doorlopen. Maar over het algemeen is het apparaat zo goed dat ik het 4 sterren kan geven.

BeastyBoy 09-06-2020

Prima soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q70T zwart

Super sound van de onlangs verkregen HW-Q70. Het aansluiten en installeren ging eenvoudig aan mijn Samsung Q6 serie TV doormiddel van 1 bij geleverde HDMI kabel op de HDMI-ARC poort. Via de audio output instelling op de TV krijg je de HW-Q70 te zien en kun je hem actieveren. En toen was er geluid!
De surround effecten zijn goed aanwezig en de volle diepe bas laat zich gretig horen, zelfs een beetje te gretig dus de regeling maar iets minder zetten tot de goeie balans aanwezig is.
Wauw, ik ben onder de indruk.

Er is een klein minpuntje en dat is de voedings adapter welke groot en direct in het stopcontact moet, weleens waar in 3 standen draaibaar maar ook nog verkeerd om. Deze had los tussen de kabel moeten zitten.