Huawei P20 Lite 64 GB / roze / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 473 reviews die zijn achtergelaten voor de Huawei P20 Lite 64 GB / roze / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

BB 14-05-2018

Huawei p20 lite veel voor weinig geld!!

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / goud, zwart / (dualsim)

Android 8 vind ik top op deze Huawei. Toestel heeft een zeer goede batterij, qua uithoudingsvermogen. Scherm is zeer duidelijk. Foto's maken met dubbele lens, object op voorgrond scherp en achtergrond wazig. Zeer apart. Kortom een zeer goed toestel, beter dan de Samsung!!

Pluspunten

• Scherm,
  • Foto met dubbele lens

M Hoekstra 06-06-2018

Scherm stuk

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / blauw, zwart / (dualsim)

Prima toestel er is maar 1 minpunt.
Achterkant is ook van glas.
Dat betekent dat het toestel overal vanaf glijd en ja barst in het scherm.
Nu al voor de 2e keer.
Verder buiten dat top toestel. Enorme scherpe foto's batterij is snel opgeladen.

Pluspunten

• Fotos
  • Opslag
  • Batterij

Minpunten

• Schern

G. v/d Meulen 13-07-2018

Top toestel

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / blauw, zwart / (dualsim)

Geweldig toestel, maakt zeer scherpe foto's, verder leuke filters en snufjes, o.a. slowmotion filmopnamestand. Ruime opslag van 64 GB. Laad snel op en goede batterijduur. Mooie vormgeving, kan eigenlijk alles wat IPhone ook kan, maar voor een goedkopere prijs!

Pluspunten

• groot scherm
  • mooie vormgeving
  • laad snel op
  • goede batterijduur
  • maakt scherpe foto's

Blackunicron79 05-08-2018

Niet fantastisch, wordt snel heet, en veel kleine storingen

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / blauw, zwart / (dualsim)

Voor dit model gekozen omdat het een degelijke uitstraling heeft voor een redelijk budget, het uiterlijk is dus zeer goed maar als je een spelletje doet krijg je na een kwartiertje al de angst dat hij zichzelf verbrand.

Pluspunten

• Ziet er goed uit
  • Goeie cameras

Minpunten

• Wordt erg heet
  • Veel kleine storingen

Peter 02-06-2018

Perfect

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / blauw, zwart / (dualsim)

Goed toestel en vormgeving. Makkelijk te gebruiken en kwaliteit goed qa prijs verhouding. Zeer mooie foto's van kortbij en veraf Dit is de 4de Huawei telefoon, p7 , p8, en de p9 nu dus p20 zou eigenlijk geen andere meer willen. 0

Pluspunten

• Snel processor
  • Duidelijke foto
  • Prijs goed kwalitijd super

Teunis Penninkhof 10-05-2018

perfecte telefoon voor deze prijs.

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Prima smartphone. Heeft alles wat de duurdere telefoons ook hebben.
Ik kan mij voor deze prijs geen betere wensten

Pluspunten

• perfect op alle punten

Mr.1470 10-09-2018

High-end voor midrange prijs

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Na de P6, P7 en P9 lite was het een paar maanden terug tijd voor de P20 lite. Allereerst valt het mooie grote scherm van glas op. Dit scherm overtreft voor mij het scherm van de P9 lite door zijn gladde oppervlak. Mijn telefoon is mijn vervanger voor de laptop. Nieuws volgen, betalingen verrichten, internetten, alles gaat via de P20 lite. Ook Netflixen doe ik regelmatig op deze telefoon. Je kunt dus gerust stellen dat ik een intensieve gebruiker ben maar de lite versie houdt zich prima staande. Het is een mooi en vlot toestel met een stevige bouw die meer high-end aanvoelt dan midrange. Over de accuduur heb ik niks te klagen. Je moet wel erg veel met je telefoon bezig zijn wil je hem in 1 dag leegtrekken. Ondertussen is ons hele gezin besmet met het Huawei virus en werd vorige week de 2e P20 lite afgeleverd. Wederom een blauwe want die is zó mooi!

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Vlotte prestaties
  • Goede accuduur
  • Snelladen
  • Voelt High-end aan

Tijs 22-09-2018

Top toestel!

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Ligt fijn in de hand en maakt in deze prijsklasse bizarre foto's. Heeft vooralsnog een goede accu duur. Ik gebruik hem niet heel intensief maar als extra toestel voor werk de batterij gaat gemakkelijk 3 dagen mee.

Pluspunten

• Batterij
  • Camera
  • Dual Sim

Minpunten

• Ietwat groot
  • Veel vooraf ingestelde apps

Evert Jan 15-11-2018

Gewoon simpel fijn apparaat!

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Mijn mobiele ervaring begon met een 5 kilo zware mobiele autotelefoon (ja zo oud ben ik). Ik had altijd de nieuwste modellen. Van de eerste echte mobile van Ericson naar Nokia en weer door naar de eerste Android telefoon van HTC. Vervolgens de stap naar Samsung Galaxy S gemaakt. Ik was direct Samsung verslaafd. Heb ze allemaal gehad, tot aan de S7. Samsung begon mij tegen te vallen, met name de prijs/prestatie verhouding. Net als de Iphone betaal je te veel voor te weinig. Je betaald voor de naam en het succes! Dus opzoek naar wat anders. Geen fancy toestel maar een duidelijk, handzaam operationeel toestel. Die je geeft wat je nodig hebt. Niets meer, Niets minder.
Ik heb vaak discussies met gebruikers van kwalitatief betere toestellen (ja, natuurlijk zijn die er) over beter geluid (hoezo?? 95% van de gebruikers heeft een koptelefoon) of betere foto's (hoezo beter? Alsof je de world press photo er mee moet winnen) of betere filmpjes (de meeste filmpjes zijn soms maar beter dat ze niet zo scherp zijn) maar nooit over beter gebruiksgemak. Uiteraard is het gebruik van jou toestel makkelijker dan die van mij of je buurman maar dat is een gewenning. Ik heb de Huawei nu een week en ben al helemaal verliefd en gewend. Het doet precies wat ik wil, misschien niets fancy, niet flashy, niet hip maar alles wat ik wil!
Doet helemaal niet onder van de rest van de markt. dusse,.. doe ff normaal!!
En als Huawei het niet hoog in de bol gaat krijgen van het komend succes, zal ik voorlopig dit Chinese merk trouw blijven.

Ingrid 15-11-2018

Prima accuduur, mooi scherm, goede foto's.

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik had al een Huawei telefoon die erg goed beviel, maar na 4 jaar wilde ik wel een nieuwe. Deze telefoon is nog sneller en completer. De accu gaat lang mee, het toestel is fraai om te zien, duidelijk scherm en werkt erg snel en modern.

Pluspunten

• Mooi toestel
  • Goede accuduur
  • Leuk geprijsd

Minpunten

• Mag van mij iets kleiner zijn

Patoex 12-11-2018

Toptoestel

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / blauw, zwart / (dualsim)

Na mijn Samsung galaxy s7 bijna 2 jaar gehad te hebben ging hij stuk had nog 3 dagen garantie, maar wat er aan kapot was viel niet onder de dekking van de garantie, wat valt er wel onder? Maar nu heb ik dus de huawei p20 en dit is echt een geweldig toestel beduidend sneller dan de S7 en. mooier dan Samsung en vooral goedkoper in aanschaf.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niets

Anne Mieke 10-11-2018

Heeft heel veel, voor relatief weinig

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / blauw, zwart / (dualsim)

Ik heb dit toestel nu 2 weken en ben nog steeds verbaasd over de kwaliteit en de snelheid. Snel, handig, met een geweldige camera, waarmee je haarscherpe foto's maakt. Leuk is de gezichtsscan functie, dat werkt uitstekend en is een goede beveiliging. Ook is het fijn dat je niet alleen 64 GB geheugen hebt, maar dat ook nog eenvoudig en goedkoop kunt uitbreiden met een simpel geheugenkaartje. Ik heb zelf een doorzichtig hoesje om de inderdaad gevoelige achterkant te beschermen en ook een doorzichtig beschermplaatje voorop. Maar daardoor zie je de telefoon goed en hij is zo mooi dat hij zeker gezien mag worden met het scherm dat helemaal doorloopt. Kortom een aanrader!

Pluspunten

• gezichtsscan beveiliging
  • camera
  • 64 GB en uitbreiding mogelijk

Minpunten

• gebruik een hoesje ! gevaar voor breuken

Mary 09-11-2018

Zeer gebruiksvriendelijk. Lange accuduur. Helder scherm.

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Heb altijd een Samsung gehad. Door Huawei gebruiker getipt voor deze mobiel vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ben daar zeker niet in teleurgesteld! Ben zeer tevreden over dit toestel en zal het zeker ook aanbevelen aan anderen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Helder en groot scherm
  • Ligt prettig in de hand
  • Lange accuduur

Minpunten

• Ledlampjes bij meldingen is wat klein

Noortje 05-11-2018

Fijne mobiel!

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik had de P7 en daar liep de opslag na 2 jaar gebruik echt vol. Nu een P20 Lite aangeschaft. Super makkelijk in gebruik, groot scherm, mooie foto's, snel in opladen, makkelijk qua overzetten van oude mobiel, kan veel op.
Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• groot schem
  • makkelijk in gebruik
  • snel opgeladen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Liesbeth 02-11-2018

Een snel te ontdekken complete telefoon met goede camera.

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

In verschillende winkels advies gevraagd voor een compacte goede telefoon met een goede camera. Telkens werd Huawei genoemd. Voor mij geheel onbekend. Nu een week in bezit. Ben er erg blij mee. Makkelijk te ontdekken hoe die werkt en wat er allemaal mogelijk is. Ligt lekker in de hand en glijdt makkelijk in je zak; ook nog met een portemonneehoesje er omheen.
Camera moet ik nog gaan ontdekken, maar wordt om ik heen door velen bevestigd dat ik een hele goede keus gemaakt hebt.
Tenslotte en zeker niet onbelangrijk: een leuke (lagere)prijs voor wat je er voor krijgt!!

Pluspunten

• Handzaam
  • Eenvoudig in gebruik
  • Uitstekende camera

Minpunten

• Ik krijg ze niet verzonnen

Alliballie 01-11-2018

P20 Lite blauw

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Groot scherm en een mooi design. Prima geluidje. Prachtige blauwe kleur. Handig in de bediening. Gewoon een super aanrader. Ik ben trouwens door mijn kleindochter getipt over dit toestel. Zij heeft namelijk dezelfde.

Pluspunten

• groot scherm
  • 64 GB
  • mooi design
  • super geluid
  • optimale camera

Priscilla gerritsen 26-10-2018

Fijne en leuke telefoon

Hey is een fijn toestel
Lekker snel
Makkelijk in gebruik
Naar jaren een Samsung te hebben gehad is deze tel toch beter
Raad het iedereen aan

Pluspunten

• Lekker groot scherm
  • Snel

Minpunten

• Trilstand is slecht trilt niet hard genoeg

HB 22-10-2018

Prima toestel en goede prijs / kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Een goed toestel met veel goede prestaties. goede camera, mooi scherm en beschikt over alle functies die je van nieuwe smartphone mag verwachten. De snelheid van de processor is voldoende maar zou sneller mogen zijn om er een toptoetsel van te maken.

Pluspunten

• camera
  • gezichtherkenning
  • scherm

Minpunten

• snelheid

Peter 04-10-2018

Fijne telefoon ligt lekker in de hand en een grote accu duur

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi formaat telefoon met veel mogelijk hedden en prima beeld weergaven. Maakt scherpe en mooie foto's met makkelijke bediening. Goode muziek kwaliteit.

Annelique 21-09-2018

Fijne telefoon

Geschreven voor: Huawei P20 Lite 64 GB / zwart / (dualsim)

Omdat ik geen BKR registraties wil moest ik kiezen voor een goedkoper toestel en kwam ik op de Huawei p20 Lite en wat ben ik er blij mee! Ik vind hem werkelijk niet onderdoen aan mijn eerdere telefoons van Samsung ( oa, de 6Edge) Ik doe veel langer met de batterij, zowat een hele dag terwijl ik voorheen al halverwege de dag moest bijladen. Een fijn ruim helder scherm, Ideaal is de vingerherkenner aan de achterkant en gezichtsherkenning. Mijn telefoon schiet direct open. iets dat voorheen ook niet gebeurde. Echt Super tevreden mee! Hij is snel en lekker groot en overzichtelijk.

Pluspunten

• groot scherm
  • snel

Minpunten

• minder scherpe foto's