Samsung Galaxy Note 8 zwart / 64 GB - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Vicktor 25-09-2017 Product paar weken in bezit

MOOI en snel !!! Een lust voor de ogen!

Ik heb mijn Note8 nu iets van anderhalve week. Mooi toestel deze Samsung Galaxy Note8, zit goed in elkaar en is perfect afgewerkt. Veel handigheden die prima werken.
Nadelen? Mmm valt wel mee. De vingerscanner zit niet echt handig, maar dat heb ik opgelost door het toestel met één hand vast te houden en met de andere hand te scannen (net zoals ik dat jaren heb gedaan met mijn Note4). Overigens ook met één hand, dat is een kwestie van wennen. Op deze manier werkt het prima. Wat ik meer gebruik is gezichtsherkenning. Werk prima en razend snel. Verder is het toestel glad, maar daar moet je misschien ook aan wennen. Al met al een goede keuze voor toch wel veel geld.

Sorry, ik houd er niet van om een 'uitstekende'-beoordeling te geven, maar de Note8 is dit zeker waard. Voor mij als eindscore een dikke 9!

Pluspunten

• Scherm (grootte, helderheid en contrast)
  • Batterij (incl. batterij-besparingsalternatieven)
  • Functionaliteit (o.a. split screen en S-pen)
  • Snelheid
  • Bouw (perfect afgewerkt)

Minpunten

• Bixby werkt niet in het Nederlands

F. van den Bergh 21-09-2017 Product paar dagen in bezit

Zo mooi

De note 8 vervang mijn Note 7 die inmiddels 4 jaar oud is en nog prima functioneert, maar niet meer bijgewerkt wordt. Over de Galaxy 8 is veel geschreven en verteld, dat ga ik hier niet doen.
Het grote scherm is waanzinnig scherp en het toestel reageert snel op je aanraking. De pen werkt beter, natuurlijker, dan die van de Note 7, maar voelt erg breekbaar aan.
De vingerafdruk lezer aan de achterkant is niet handig. Het opnemen van je vingerafdruk is lastig en duurt lang. In mijn geval werkt de irisscanner niet (bril). Gezichtsherkenning werkt alleen betrouwbaar bij goed omgevingslicht, maar is dan wel handig. De Galaxy Note 8 is een stuk zwaarder dan de Note 7, maar ligt voor mij daardoor beter in de hand. Bij het maken van foto's kun je het toestel stiller houden door het gewicht. In de de week dat ik het toestel nu heb ik nog geen vervelende dingen meegemaakt. Het toestel in de borstzak van je overhemd doen is geen goed idee, want daar valt ie geheid uit. Batterijgebruik valt reuze mee. Na 10 uur heb ik nog 65 procent vermogen over. De prijs is wel erg hoog, maar dat is de kwaliteit ook. De bijgeleverde hulpstukjes voor de USB C poort kun je echter makkelijk kwijt raken.
Tot nu toe een fijn toestel

Pluspunten

• Scherm
  • Snelle laden
  • Snelheid

Minpunten

• Pen voet erg breekbaar
  • Losse hulpstukejes kun je gauw kwijtraken
  • Bixby werkt niet geweldig in het Nederlands.

Pieter M 24-09-2017

Een 4 jaar oude note 7? Wat ik kan herinneren is dat note 7 niet eens verkrijgbaar is hier in 2016 en dat is zeker geen 4 jaar geleden.

Vicktor 25-09-2017

Inderdaad, hier klopt duidelijk iets niet.

Ik heb mijn Note8 nu iets van anderhalve week. Mijn Note 4 van ca. drie jaar oud (die het overigens nog prima deed) heb ik weggegeven.
Mooi toestel deze Samsung Note8, zit goed in elkaar en is perfect afgewerkt. Veel handigheden die prima werken.
Nadelen? Mmm valt wel mee. De vingerscanner zit niet echt handig, maar dat heb ik opgelost door het toestel met een hand vast te houden en met de andere hand te scannen (net zoals ik dat jaren heb gedaan met mijn Note4). Overigens ook met één hand, dat is een kwestie van wennen. Wat ik meer gebruik is gezichtsherkenning. Werk prima. Verder is het toestel glad, maar daar moet je misschien ook aan wennen. Al met al een goede keuze voor toch wel veel geld.

Pluspunten:
- scherm (grootte, helderheid en contrast)
- Batterij (ruim genoeg voor een dag en als je in de problemen komt, worden er besparingsalternatieven aangerijkt)
- bouw (perfect afgewerkt)
- functionaliteit (o.a. split screen functie en S-pen)
-snlheid (toestel is zeer snel)

Minpunten:
- Gladheid scherm (kwestie van wennen)
- Grootte kan soms ook lastig zijn
- Bixby werkt niet in het Nederlands

Overall score: een dikke 9!