Samsung Galaxy Note 8 64 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Besturingssysteem
Android
Bekijk 1 andere uitvoering

Vicktor 25-09-2017

MOOI en snel !!! Een lust voor de ogen!

Ik heb mijn Note8 nu iets van anderhalve week. Mooi toestel deze Samsung Galaxy Note8, zit goed in elkaar en is perfect afgewerkt. Veel handigheden die prima werken.
Nadelen? Mmm valt wel mee. De vingerscanner zit niet echt handig, maar dat heb ik opgelost door het toestel met één hand vast te houden en met de andere hand te scannen (net zoals ik dat jaren heb gedaan met mijn Note4). Overigens ook met één hand, dat is een kwestie van wennen. Op deze manier werkt het prima. Wat ik meer gebruik is gezichtsherkenning. Werk prima en razend snel. Verder is het toestel glad, maar daar moet je misschien ook aan wennen. Al met al een goede keuze voor toch wel veel geld.

Sorry, ik houd er niet van om een 'uitstekende'-beoordeling te geven, maar de Note8 is dit zeker waard. Voor mij als eindscore een dikke 9!

Pluspunten

• Scherm (grootte, helderheid en contrast)
  • Batterij (incl. batterij-besparingsalternatieven)
  • Functionaliteit (o.a. split screen en S-pen)
  • Snelheid
  • Bouw (perfect afgewerkt)

Minpunten

• Bixby werkt niet in het Nederlands

pieter 12-01-2018

oordeel

altijd note gebruiker nu nog steeds omdat de note 8 eindelijk op de markt kwam. hoe krijg je het voor elkaar dat je nog steeds zit te klieren met de volume bediening links en rechts aan en uit. nog steeds geen draadloze lader..voor het waterdichte issue pleur alles aan de onderkant dat scheelt weer in afdichting en hou je hem onder de kraan laat staan duiken slaat hij meteen op tilt bij opladen.waarom weer een andere format voor het opladen. krijg je weer een doos met omvormers. batterij valt freaking tegen ligt elke dag aan de oplader en het multi screen werkt naar behoren is het niet dat hij soms uitvalt. láng verhaal kort vond de note 4 vriendelijker in gebruik ook met die achterlijke bel menu,blijft het een kanjer van een toestel. en uit.. dab

Lu Ros 13-12-2017

De Samsung Note 8 Is de beste Business Smartphone in de wereld

Ik heb mijn Samsung Note 8 al een paar dagen. Vergeleken met de 8+ van mijn vriendin. Is de Note iets strakker in zijn uiterlijk. En oogt de 8+ iets losser in zijn uiterlijk. De S-pen is gewoon super handig in de Note 8. Als je op werk en in het dagelijks leven alsmaar moet bellen, nummers moet opslaan, afspraken hebt lopen, Vaak contact hebt met anderen. Dan is zo een S-pen precies wat je nodig hebt. De telefoon hoeft niet unlocked te worden of aangemaakt te worden. Je haalt je S-pen eruit en ik kan snel een aantekening, nummer of notitie maken. Ik heb gemerkt dat surfen op het web een echte ervaring is op de Note 8. Het scherm is zo groot en scherp dat je geen laptop nodig hebt. De Note 8 vervangt de behoeftes naar een groter scherm om duidelijker te kunnen zien. En de fotos! Dat is niet te beschrijven. Al ben je niet goed in fotograferen. De Note 8 zal prachtige fotos maken, waar je ook bent. Het grootste verschil met de Note 8 En 8+. Is toch echt de manier van leven dat je leeft. Note 8 Is iets zakelijker dan de 8+. Ik zou zeggen koop de Note 8 als je vaak aantekeningen maakt en vaak in contact bent met anderen. En de 8+ Als je de smartphone gebruikt voor sociaal media en je de smartphone vaak gebruikt voor persoonlijke doeleinden. Als laatst wil nog erbij zeggen. De dock station dat jou mobiel in een computer veranderd. En dat door de dock en je smartphone aan te sluiten aan een tv met hdmi ingang. Perfect! De dock station heb ik nog niet gekocht. Maar dat ga ik zeker wel doen. Hoop dat je hebt genoten van de review. Alvast veel plezier met je nieuwe Samsung Note 8

Michael 10-12-2017

Eindelijk weer een nieuwe Note!

Beste lezer,

Heb hiervoor de Note 2 en 4 gehad dus ervaring genoeg met de serie.

De note 8 ligt lekker in de hand, beetje langer maar dat went snel. Erg fijn dat de scherm net wat groter is. S-pen werkt nu erg prettig. Het toestel is goed in gebruik voor je dagelijkse gebruik. Youtube neuzen, in de auto muziek af te spelen, notities, agenda enz. alles erg makkelijk en toegankelijk. Het is even wennen als je van de Note 4 overstapt naar de Note 8 maar daar wen je heel snel aan.

Erg fijn dat er adapters bij geleverd worden zodat je ook een massa opslag USB stick aan je mobiele telefoon kan koppelen! Aanrader bij 4K film opnamen.

Vond het alleen jammer dat je maximaal 10 minuten in 4K kan filmen. Maar dat is ook wel begrijpelijk aangezien het om een telefoon gaat en 4K bestanden vergen ook veel van je systeem.

Audio is ook goed van het toestel, de meegeleverde koptelefoons zijn uitstekend!

Draadloos opladen is ook erg fijn, geen gedoe met kabels langs je bed en zoeken naar het gaatje in het donker. De bedraade lader en de Note 8 is overigens een USB-C type wat onzijdig is in de invoer, geen bovenkant of onderkant het past altijd. Dus al ben je in het donker aan het zoeken hoef je alleen het gaatje te vinden en niet nog eens te voelen waar de pinnetjes zitten zodat je stekkertje er goed in gaat.

Ik heb deze maand meerdere producten gekocht van Samsung en tot mijn grote verbazing werkt alles met elkaar zonder eenige problemen of moeite.

Je moet wel even weten wat je aan het doen bent maar als je via de soundbar in BlueTooth modus muziek afspeelt via je Note 8 of tablet kan je deze makkelijk bedienen met je One-Remote! Erg fijn, geloof me !

VR werkt net zo goed als met de note 4 geen uitvoerige tests mee gedaan, daar heb ik nog geen tijd voor gehad.

Ik heb zelf een case voor mijn telefoon in gebruik waar ik al mijn pasjes in kwijt kan. Heb deze aan moeten passen zodat het allemaal goed sluitend was maar dat was zo verholpen. Hierdoor heb je zowel je telefoon als portmonee bij de hand en scheelt het weer ruimte in je broek- of jaszak.

Ik heb veel plezier met de Note 8. Gebruik hem iedere dag voor verschillende doeleinden en ja als je een telefoon veel gebruikt moet je deze iedere avond aan de lader zetten. Maar dat was ik al gewend dus he-ho geen probleem!

Kortom... Erg fijne toestel...

Tarik 30-11-2017

Note 8 pre-ordered (1.5 maand gebruik)

Ik ben overgegaan van de Iphone 6s naar de note 8. Gebruik hem nu ongeveer 1.5 maand (had de telefoon ge pre-orderd). Geen problemen gehad. De note 8 met het pennetje geeft je inderdaad veel vrijheid. Echter batterij valt wat tegen. Elke dag moet die aan de lader. Verder geen min punten. Mooi helder scherm en alles draait erg soepel en vlekkenloos.

F. van den Bergh 21-09-2017

Zo mooi

De note 8 vervang mijn Note 7 die inmiddels 4 jaar oud is en nog prima functioneert, maar niet meer bijgewerkt wordt. Over de Galaxy 8 is veel geschreven en verteld, dat ga ik hier niet doen.
Het grote scherm is waanzinnig scherp en het toestel reageert snel op je aanraking. De pen werkt beter, natuurlijker, dan die van de Note 7, maar voelt erg breekbaar aan.
De vingerafdruk lezer aan de achterkant is niet handig. Het opnemen van je vingerafdruk is lastig en duurt lang. In mijn geval werkt de irisscanner niet (bril). Gezichtsherkenning werkt alleen betrouwbaar bij goed omgevingslicht, maar is dan wel handig. De Galaxy Note 8 is een stuk zwaarder dan de Note 7, maar ligt voor mij daardoor beter in de hand. Bij het maken van foto's kun je het toestel stiller houden door het gewicht. In de de week dat ik het toestel nu heb ik nog geen vervelende dingen meegemaakt. Het toestel in de borstzak van je overhemd doen is geen goed idee, want daar valt ie geheid uit. Batterijgebruik valt reuze mee. Na 10 uur heb ik nog 65 procent vermogen over. De prijs is wel erg hoog, maar dat is de kwaliteit ook. De bijgeleverde hulpstukjes voor de USB C poort kun je echter makkelijk kwijt raken.
Tot nu toe een fijn toestel

Pluspunten

• Scherm
  • Snelle laden
  • Snelheid

Minpunten

• Pen voet erg breekbaar
  • Losse hulpstukejes kun je gauw kwijtraken
  • Bixby werkt niet geweldig in het Nederlands.

Pieter M 24-09-2017

Een 4 jaar oude note 7? Wat ik kan herinneren is dat note 7 niet eens verkrijgbaar is hier in 2016 en dat is zeker geen 4 jaar geleden.

Vicktor 25-09-2017

Inderdaad, hier klopt duidelijk iets niet.

Ik heb mijn Note8 nu iets van anderhalve week. Mijn Note 4 van ca. drie jaar oud (die het overigens nog prima deed) heb ik weggegeven.
Mooi toestel deze Samsung Note8, zit goed in elkaar en is perfect afgewerkt. Veel handigheden die prima werken.
Nadelen? Mmm valt wel mee. De vingerscanner zit niet echt handig, maar dat heb ik opgelost door het toestel met een hand vast te houden en met de andere hand te scannen (net zoals ik dat jaren heb gedaan met mijn Note4). Overigens ook met één hand, dat is een kwestie van wennen. Wat ik meer gebruik is gezichtsherkenning. Werk prima. Verder is het toestel glad, maar daar moet je misschien ook aan wennen. Al met al een goede keuze voor toch wel veel geld.

Pluspunten:
- scherm (grootte, helderheid en contrast)
- Batterij (ruim genoeg voor een dag en als je in de problemen komt, worden er besparingsalternatieven aangerijkt)
- bouw (perfect afgewerkt)
- functionaliteit (o.a. split screen functie en S-pen)
-snlheid (toestel is zeer snel)

Minpunten:
- Gladheid scherm (kwestie van wennen)
- Grootte kan soms ook lastig zijn
- Bixby werkt niet in het Nederlands

Overall score: een dikke 9!