Huawei P9 wit, zilver / 32 GB - Reviews

Opslag
32 GB opslag

Rineke 02-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Een geweldige krachtpatser!

Altijd al fan geweest van Huawei, maar deze is werkelijk fantastisch! Het toestel is snel, heeft een super helder groot scherm, prachtig geluid, maakt geweldige foto's, ook binnenshuis! Strakke vormgeving, de batterij is zuinig in gebruik, en het toestel is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Razendsnel
  • Prachtig geluid
  • Eenvoudige bediening
  • Prachtige foto's en video's
  • Uitgebreide software voor foto's

Marian 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Huawei P9

schitterend toestel, gemakkelijk in gebruik, lange batterijduur en een mooie opvolger van mijn Huawei P7
mooie actie met hoesje en folie erbij en de vip-service

Pluspunten

• lang gebruik van de batterij
  • mooie foto's
  • handig in gebruik

Regina 02-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Een geweldig fijne smartphone

Ik heb de Huawei P9 nu al enige tijd in mijn bezit en ben er zeer tevreden over. Makkelijk en fijn in gebruik en maakt fantastische foto's met veel verschillende mogelijkheden. Ik heb nog geen dag spijt van mijn aankoop!

Pluspunten

• Maakt fantastische foto's
  • Groot, duidelijk beeldcherm

Gulcan 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

P9 super telefoon

Ik heb sinds mei een Huawei P9 ben zeer tevreden zowel over de foto kwaliteit als batterijduur en gebruik. Echt een aanrader!

Bas 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

Briljante camera, prachtig design, aftwerking perfect

Ik ben al een tijd lang van mening dat Huawei de enige fabrikant van Android telefoons is die qua industrieel design de jongens uit Cupertino evenaart en soms voorbijstreeft. Daar waar de meeste reviewers vaken focussen op het feit dat veel designelementen gekopieerd zijn van andere fabrikanten, zou ik ze willen uitdagen een fabrikant aan te wijzen die telkens weer met een dusdanig afgerond, gebalanceerd en goed uitgevoerd design op de proppen komt. Ik lees ook altijd weer klachten over de UI, waarbij men er steeds aan voorbij gaat dat op Android bijna alles naar eigen smaak aan te passen is.

De telefoon is prachtig uitgevoerd, er is geen kraakje of naadje te bespeuren, het aan de randen gebolde glas heeft een mooie uitstraling en een prettig gevoel in de hand. Het belangrijkste vind ik nog dat de camera's niet uitsteken, zodat de telefoon plat op de tafel kan liggen (waar vind je het nog?) en niet onnodig slijt aan de randen.

De fingerprintscanner werkt perfect en faalt alleen in de meest extreme omstandigheden, en is ook op een hele goede plek geplaatst.

De tweede camera is een daadwerkelijk toegevoegde waarde dankzij de correct uitgevoerde Depth-Of-Field simulatie (je kunt dus foto's maken die de achtergrond op een natuurlijke wijze vervagen, zoals een 'grote' cameralens dat doet) en de prima camerasoftware in het algemeen.

De performance is bijzonder goed, zeker op CPU gebied. Er zijn telefoons met snellere GPU's maar daar heb je geen last van.

Huawei's eigen UI is op zich aardig, maar had naar mijn smaak naar een nog hoger niveau getrokken kunnen worden door het minimalisme van het hardwaredesign meer terug te laten komen in wat je op het scherm ziet. Nu is het soms wat rommelig. Maar zoals gezegd, dit is gemakkelijk aan te passen en dus geen enkel probleem.

De batterijduur is goed, niet uitmuntend, maar je krijgt daar een heel slanke telefoon voor terug... ook heel wat waard! Ik ben alleen teleurgesteld in de USB-C poort, niet omdat hij niet fijn is, maar jammer genoeg omdat er nog steeds veel te weinig telefoons zijn die het ondersteunen en je dus altijd je eigen kabeltjes bij de hand moet hebben. Ik hoop dat daar snel verandering in komt.

Pluspunten

• Camera en camerasoftware
  • Geen camerabobbel achterop
  • Performance

Minpunten

• USB-C slaat nog niet echt aan
  • UI nog niet op het niveau hardware

Danny - P9 lover 01-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Super toestel met super camera

Compacte alles-kunner.
Perfect toestel voor de gebruiker die mooie foto's wil maken en niet wil inboeten op andere functies. Toestel ligt goed in de hand en ik ben helemaal wild van de fingerprint sensor. Super snel en nooit enig probleem met aanmelden.
Kortom een héél goed product. Normaal heb ik 2 GSM's per jaar versleten vrees dat mijn P9 het langer gaat uit houden ... uniek voor mijn ervaring!

Pluspunten

• camera(s)
  • formaat
  • scherm
  • looks

Minpunten

• soms niet altijd online

Martin 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Groot scherm,uitstekende camera"s,prima accu duur.

Ik heb dit toestel aangeschaft als opvolging van mijn Huawei P7.
En daar heb ik geen spijt van. Het in alle opzichten een grote vooruitgang. En met goede prijs en kwaliteits verhouding.Ben er zeer gelukkig mee.

Pluspunten

• Degelijke constructie
  • Veel camera instelmoglijkheden kleur en zwart/wit.
  • Zeer snelle vingerprint herkenning.

Sarah 29-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Top camera, snel opgeladen en goede/stevige kwaliteit!

Ben heel tevreden over mijn Huawei P9, hij is niet alleen mooi maar de camera maakt geweldige foto's! Ik heb hem ook al vaak laten vallen en hij is nog helemaal heel. Super snel opgeladen ook!

Pluspunten

• camera
  • kwaliteit
  • laadduur

Minpunten

• typ snel punt ipv spatie bij smsen

Jerry springer 25-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Terecht toestel van het jaar

Geweldig toestel die het zeker op kan nemen tegen samsung en apple. Steeds meer mensen ontdekken dit merk, en volledig terecht. Subliem beeldscherm, razendsnel, perfecte service.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Snelheid
  • Garantie/service

Peter 24-11-2016 Product paar maanden in bezit

Mijn beste telefoon ooit!

Heerlijk snelle bediening en een glashelder scherm. Automatische lichtsterkte past zich goed aan aan de omstandigheden. De batterij gaat lekker lang mee, de oplader mag gewoon thuis blijven. De foto kwaliteit is geweldig en alle camera opties maken dat ik mijn spiegel reflex camera ga verkopen!

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Accuduur
  • Camera opties
  • Snelheid
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken na 4 maanden

Mikail 24-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Perfect

De smartphone is echt super beveel het heel erg aan heb de telefoon sinds het uitgekomen is rond eind april uitgekomen de telefoon zit er strak en simpel uit voelt fijn in ne handen en is licht als telefoon zijnde de scherm gaat lang mee kan goed tegen sleutel krassen. De dual camera is de mooiste telefoon camera die ik heb gehad je kan erg prachtige foto's mee maken en selfies de beste wat ik vindt van de telefoon is dat je veel games kan spelen en veel apps tegelijk open kunt laten staan en als nog snel verder is de huawei p9 een fantatische telefoon en niks voor niks smarthphone van het jaar.

Pluspunten

• Lange batterij duur
  • Mooie scherm
  • Dual camera van 12megapixel voor mooie foto's
  • Snelle proccessor

M. Both 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel in strak design

Na de 6,7,8 nu de keuze gemaakt voor de P9. Uitstekend toestel met een mooie strakke vormgeving zoals alle voorgangers eenvoudig te bedienen en weer net zo herkenbaar de vorige toestellen waren zeer betrouwbaar vandaar weer de keuze voor de Huawei. Prijs is zeer aantrekkelijk en een echte blikvanger

Pluspunten

• mooi design
  • mooie foto's door de keuze van de Leica lenzen

Minpunten

• universele stroom aansluiting aangepast

jongbl 22-11-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldige telefoon

Het is een heel fijne telefoon, heel gebruikersvriendelijk en super camera, alleen de duur van de accu is helaas iets minder. Maar desondanks een aanrader!!

Pluspunten

• super camera
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• accuduur

AadTim 22-11-2016 Product paar maanden in bezit

Een Wereld toestel.

Na 2 jaar met succes een P6 te hebben gehad sinds 2 maanden P9. Een toestel waarvan de wereld opengaat wat een snelheid, wat een batterijopslag, wel 3 dagen zonder opladen, wat een mogelijkheden, en dan de camera met 2 lenzen , met veel instellingen en prachtige foto's. EEN WERELD Toestel.

Roni 22-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Perfectie

Na de diefstal van m'niPhone overgestapt naar Huawei, zou tijdelijke oplossing zijn maar wil echt geen iPhone meer, blijf lekker bij Huawei, heerlijk toestel, prima bediening, perfect met extra geheugen kaart uit te breiden, perfecte camera, en je kan er nog mee bellen ook, nee de volgende is beslist wéér een Huawei...

Pluspunten

• Camera
  • Uitbreiding geheugen
  • Goede connectie met PC
  • Bediening
  • Batterij

Minpunten

• Keuze hoesjes

Jo 21-11-2016 Product paar maanden in bezit

Goede accuduur, mooi afgewerkt

Ik vindt het een mooie en elegante telefoon. Ook het uiterlijk van de software is mooi en kan naar eigen smaak aangepast worden door middel van verschillende thema's.
De camera van de telefoon is uitermate goed. Zelf ben ik grote fan van de zwart-wit camera.
De service van Huawei bij eventuele complicaties is zeer goed. Er wordt snel voor een passende oplossing gezorgd.

Pluspunten

• Service Huawei
  • Zwart-wit camera
  • Accuduur
  • Aanpasbaarheid uiterlijk software

DVS 21-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Altijd een Samsung gehad en nu een Huawei P9

Ik twijfelde sterk om over te stappen van Samsung naar Huawei. Je denkt al snel goedkoop zal wel duurkoop zijn. Tot op heden, en dat is al zeker een half jaar, ben ik blij met de overstap. Alles wat de samsung kon of deed, doet de P9 ook. Ook de kwaliteit is gelijk. Dus dan is het heel simpel, het verschil is de prijs. Maar er is meer.... want de camera met de software is verbluffend. Veschillende mensen vragen mij om foto's te sturen en beoordelen deze met een zeer hoog cijfer. Mijn volgende zal dan ook weer een Huawei zijn.

Pluspunten

• Alles wat Samsung heeft heeft deze ook.
  • Camera, met software

Minpunten

• Je hebt geen Samsung zeggen omstaanders... boeie!!

Lesley 21-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijn toestel, goede camera

Gelijk als je het toestel vasthoudt voelt het al fijn aan, lekker plat en mooie afgeronde randen. Mooi scherp scherm en een fantastische camera met coole features zoals panorama en de mogelijkheid om achteraf de scherpte-diepte van de foto's aan te passen. Qua bellen (daar is hij immers voor :-) ook uitstekend, altijd goede ontvangst en goed geluid.

Pluspunten

• goede camera
  • lange accuduur
  • mooi ontwerp

Kelly 21-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooi Design, licht gewicht en fijn in de hand!

Mooi Design, licht gewicht en fijn in de hand!
De Huawai P9 werkt goed en loopt nooit vast!
De software werkt ook snel wat erg prettig is!
Hij word ook niet traag als je meerdere apps open hebt staan!

Het enige kleine min puntje is de kleine spatie toets. Hierdoor kan je (vooral in het begin) vaak op de verkeerde toets drukken. Persoonlijk zou ik het ook fijn vinden als de cijfers bij de letters staan.

Voor de rest is het een super toestel en een echte aanrader!

Pluspunten

• Smal en mooi Design
  • Licht van gewicht
  • snelle vingerscan
  • snelle software
  • handige plek vingerscan

Minpunten

• smalle spatie toets
  • cijfers niet bij de letters

D. vd vegt 21-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Super telefoon

Het product voldoet volledig aan mijn eisen; het heeft een goede camera, switcht snel tussen applicaties, batterij gaat bij normaal gebruik lang mee, de meerdere wifi antennes zorgen voor een prima verbinding.

Pluspunten

• Camera
  • Snelheid