Apple 6s iPhone 6s grijs / 64 GB - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
iOS

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Gerritsm 10-11-2015
  • Product maand in bezit

9,4
Onlangs van een Android telefoon overgestapt naar de iPhone 6S. De overstap van Android naar IOS ging heel eenvoudig dankzij de "Move to IOS" app die standaard in de iPhone geintegreerd zit. Alleen de app nog even downloaden op de android telefoon via de play store, de aanwijzingen volgen en binnen 10 minuten waren alle contacten, foto's chats en documenten overgezet naar de iPhone.

In dagelijks gebruik was het voor een ex Android gebruiker wel even wennen en ik heb de eerste dagen dan ook meerdere malen tevergeefs op de "terug" toets proberen te drukken.

Gelukkig went IOS snel en werkt het zeer intuïtief.

De camera is uitstekend (ook niet onbelangrijk).

IOS 9 draait supersnel op de 6S en de verbeterde touch ID vingerafdruk sensor werkt zo snel dat je niet eens doorhebt dat je telefoon beveiligt is als je hem ontgrendeld.

De telefoon is degelijk gebouwd en voelt stevig aan.

Ik denk wel dat er snel krassen op komen als hij zonder hoesje wordt gebruikt.

Dus mijn advies, koop er gelijk een goed hoesje bij.

Bijgewerkt 10-november-2015

Na een maand de iPhone 6S gebruikt te hebben kan ik niet anders zeggen dan dat ik een super tevreden gebruiker ben.
De iPhone vliegt supersnel door alle taken heen die ik naar hem toeslinger en heeft nog nooit gehaperd.
Ik heb de iPhone vanaf het moment dat ik hem activeerde nog niet 1 keer opnieuw hoeven opstarten.
Iets dat bij mijn vorige telefoon (Galaxy S5) nogal eens moest omdat de telefoon weer eens was vastgelopen.
3D touch kwam in het begin op mij over als een gimmick maar ik merk dat ik het steeds vaker gebruik.
Het voelt soms zelfs vreemd om mijn ipad (natuurlijk zonder 3D touch) te bedienen.
Het voegt echt iets toe aan hoe ik mijn telefoon bedien.
De accu gaat, met mijn gebruik, de hele dag mee maar moet rond een uur of 23:00 dan ook wel echt aan de oplader. (De accu van mijn vorige telefoon (Galaxy S5) ging wel langer mee)

Ben blij dat ik gelijk een hoesje heb aangeschaft aangezien kennissen van mij met dezelfde telefoon zonder hoesje nu al krassen op de achterkant hebben.

Vandaar dat de 8 voor degelijkheid blijft staan.

Margo 16-09-2016

beste telefoon ooit!

supersnel, mooi design, stevig, ook heel goed om mee te werken, zo duidelijk, iets wat aan de zware kant, handig in gebruik, past net in je broekzak, goed geluid, groot geheugen, mooie kleur, goede foto's

Pluspunten

• groot
  • snel

Minpunten

• gewicht

E.Schilder 01-09-2016

Perfecte telefoon

Dit is echt de beste iphone die er in jaren in geweest. Erg snel en goed in gebruik.
Ik heb al heel wat iphones gehad, maar dit is toch echt wel een verbluffing.
Vooral het besturingssysteem is erg fijn, apple heeft de afgelopen jaren erg goed verbeterd. Ik kan weer een tijdje vooruit.

Pluspunten

• Snel in gebruik
  • Kwaliteit/prijs
  • Simpel besturingssysteem
  • Goede camera

rbrakele 17-11-2015

Ik heb de Iphone 6s plus nu 2 weken in bezit en ik ben er helemaal tevreden mee. Het is mijn 4e iphone en het is een fantastische telefoon. Ik ben overgestapt van de Iphone 5s 32 gb en heb de backup van de 5s terug gezet op de nieuwe 6s plus. Alles verliep soepel. Het navigatieprogramma van Sygic moest wel opnieuw worden geïnstalleed.
Gebruikers is boven alle verwachting. Hij is wel iets zwaarder dan gewend, maar de bediening vind ik comfortabeler dan ik verwacht had. Het typt fijner, kijkt fijner dan wat ik gewend was.
De agenda is overzichtelijk in het weekoverzicht. E-mails zijn fijner te lezen en te maken. Websites bekijken met safari is veel prettiger vanwege het grote scherm. Lezen van e-books en pdf's is veel comfortabeler. De camera is duidelijk beter en het scherm is fantastisch. Daarbij merk ik dat naast de zakelijke toepassingen hij ook erg fijn is om games te spelen, die je normaal op de ipad zou spelen.
Ik vind hem robuust gebouwd en hij past gewoon in de broekzak.
Om niet te vergeten: hij is niet te groot om mee te telefoneren. Hij wel wat zwaarder als je lang belt. Ik heb er zelf geen moeite mee.
Kortom: Een absolute aanrader, maar dan wel met 64 gb geheugen!