Samsung E1200i zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung E1200i zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Van Gunnik 18-01-2015
Geschreven voor: Samsung E1200i zwart

Ook na uren knoeien lukt het niet om er een SMS mee op te stellen. Zeer gebruiks-onvriendelijk! Ik ben al 2 keer naar de leverancier geweest voor mondelinge instructie - die zij heel vriendelijk wel leveren.

Dinkys 07-01-2015
Geschreven voor: Samsung E1200i zwart

Voor bellen en bereikbaar zijn gebruik ik het liefst een toestel met numerieke knoppen en een sterke accu.

De accu hoeft pas na 25 dagen weer opgeladen te worden. De batterij is na 1,5 uur volledig opgeladen.

Note: Er wordt een E1200i geleverd. De opvolger van de E1200 was de E1200M (verbeterde speaker) en de opvolger van de E1200M is de E1200i (software update, beter geluid en heldere display).

Dinkys 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung E1200i zwart

Na meerdere toestellen ben ik voor zakelijk gebruik weer uitgekomen bij de Samsung E1200M.
Het belangrijkste voor mij is bereikbaar zijn en een lange accuduur.
Voor internet en dergelijke gebruik ik mijn smartphone.

De Samsung E1200M gekocht voor een klein bedrag.

De accu gaat sowieso langer mee dan van een smartphone.
Ook gaat de accu langer mee dan bij bijvoorbeeld de Nokia 100.
Tevens is de accu binnen 2 uur weer opgeladen, terwijl een basic Nokia algauw 2,5 tot 4 uur nodig heeft.

Bij het 1e gebruik had de accu 4 van de 5 accustreepjes. Na 12 dagen gaf de batterij indicatie nog 1 streepje aan. Samsung belooft een accuduur van 30 dagen. Omdat de meeste telefoons dat niet halen wilde ik het testen.
De accu was bijna leeg na 596 uur/bijna 25 dagen (continue standby en weinig gebruik). Bij veel oproepen en sms-jes zal de accu uiteraard eerder leeg zijn, maar dat is bij elk toestel het geval.

De gesprekskwaliteit is prima. Zeker in vergelijking met de Nokia 100 waarbij het geluid uit de speaker aan de achterzijde komt.

Sms-en gaat met touchscreen of qwerty sneller, maar die zijn niet te vinden in deze prijsklasse.

De cijfers zijn gebaseerd op basis van een A-merk toestel voor een prijs van nog geen €15.

Dinkys 16-11-2012
Geschreven voor: Samsung E1200i zwart

Ik zocht een goedkope reserve telefoon naast mijn smartphone. In eerste instantie gekozen voor de Alcatel 217, maar de knopen werken erg stug en de radio werkt niet goed. Gelukkig mocht ik de telefoon ruilen voor de Samsung E1200.

De Samsung E1200 ziet er mooi uit. Ligt lekker in de hand en de knopjes werken erg lekker.

Bij eerdere Samsung toestellen (oa. E1180) zijn de cijfertoetsen per 3 aan elkaar verbonden.
De E1200 heeft elke cijfertoets apart. Hierdoor oogt de Samsung E1200 naar mijn mening mooier en functioneren de knopjes beter.

Pluspunten:
Makkelijk in gebruik
Knopjes typen lekker
Accuduur

Minpunten:
Een fm radio zoals bij de E1230 was een leuke aanvulling geweest.

Ik heb altijd Nokia gehad, maar de budget telefoons zijn van Samsung kwalitatief veel beter.

Een ideale reserve telefoon en ideaal voor mensen die alleen maar bereikbaar willen zijn.