Remington XR 1570 R9 - Reviews

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, volgt de contouren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington XR 1570 R9 op Kieskeurig.nl.

Henri van 't Hof 09-01-2019

Zeer goed scheerapparaat voor een mooi scheerresultaat

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

Scheerapparaat voldoet aan de verwachting, het scheerresultaat is goed, komt door de flexibele scheerkoppen op alle plekken van het gezicht en nek,
het viel mij op dat de batterij niet zo lang mee gaat, bij mij was hij na 5 keer scheren leeg, dit is niet echt erg want het opladen gaat heel snel bij dit apparaat.
Tevens is de oplaadkabel lang genoeg.
Het schoonmaken van het scheerapparaat gaat goed, scheerkop is makkelijk er af te halen. let na het schoonmaken wel op dat de scheerkop er weer helemaal goed opzit,
raakt anders snel los. De overig onderdelen zijn goed, het etui is sterk en het scheerapparaat zit niet los in het etui. Zeer goed apparaat en is aan te raden.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Comfort
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Scheerkop
  • Accu

Richard 31-12-2018

Veel optie, goede accu en goede prjpr

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

Goed scheerscheeraparaat met goede opties. Sterke motor en goede accu. Ook de trimmer werkt goed.
Prima scheer resultaat.

Pluspunten

• Goede accu
  • Baardtrimmer

Minpunten

• Alleen snoerloos scheren mogelijk.

PeterRauw 21-01-2019

Zeer prettige scheer ervaring

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

Mijn ervaring is positief ik heb best zware baardgroei,en waar ik bij andere apparaten last had van pijn bij het scheren omdat de baardgroei er als het Ware uitgetrokken werd
En niet goed geschoren .
En met de Remmington R 9 nergens last van. Wat ook fijne is dat er een trimmer bij geleverd word evenals een standaard om op te laden.
Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Scheerkoppen die meebewegen.

martin 20-01-2019

alles kunner

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

na een paar weken deze te hebben gebruikt ,ben ik aangenaam verrast . de meeste genoemde accu probleem heb ik totaal geen last van (12 uur voor eerst gebruik aal de lading zo als boekje vermeld ) en hij gaat zeker zijn beloofde 60 min mee . schoonmaken onder de douche gebruiken met zonder scheergel alles pakt hij . hij wisselde kop voor een sik of kleine baard tot 5 mm werkt ook goed . tevens zit er een kleine precisie trimmer op die makkelijk uitklapt.
de oplader kun je als makkelijk standaard gebruiken of als hij nergens kan staan om je handvat heen klappen zo dat ze er zeker van bent dat hij goed oplaad . vond ik erg handig .een goed passender eisetui. is heeft alleen ruimte voor de remington zelf , maar voor een weekje of 2 vakantie is dat geen probleem . het bijgeleverde schoonmaak borsteltje had iets harder en meer haren mogen hebben maar deze past er nog wel bij in .

Pluspunten

• uitgebreid paket
  • waterdicht
  • goede accu ( na goed laden vooraf )

Minpunten

• borsteltje te slap

oplo 11-01-2019

groot scherm

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

Eenvoudige service.Dankzij dit scheerapparaat is scheren puur genieten, het scheerapparaat is erg handig,gemakkelijk schoon te maken

Pluspunten

• groote scherm
  • Eenvoudige service
  • accessoires
  • prijs

Minpunten

• een beetje luid

Marvin Van luijn 06-01-2019

Prettig apparaat

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

Na heel wat diverse merken scheerapparaten versleten te hebben.
Moet ik zeggen dat ik tevreden ben.
Wat ideaal is dat de scheerkoppen mee gaan met de contouren van het gezicht.
Ook de bijgeleverde trimmer doet het naar wens.
Het is ook prettig dat er een oplaadstandaard bij zit, ik ben zeer content met het apparaat.

Pluspunten

• Makkelijk afwisselbare koppen
  • Batterij niveau weergave

Minpunten

• Trimkop niet zonder kam te gebruiken

Scheerder 06-01-2019

Mooi scheerapparaat voor een leuke prijs

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

Het scheerapparaat moet nog worden gebruikt, maar het ziet er mooi uit voor een leuke prijs. Uit ervaring weet ik dat Remington goede kwaliteit levert. Ik raad dit product zeker aan.

L. 31-12-2018

mooi apperaat

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

Het scheerapparaat ligt mooi in de hand, scheert goed mooie vorm, laad snel op, geeft mooi de tijd die overblijft aan.

Sylvia 31-12-2018

Prima scheerapparaat met extras

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

Mooi scheerapparaat met led display voor de accuduur. De batterij loopt iets sneller leeg dan verwacht maar je hebt geruime tijd voor meerdere scheerbduten. Het extra opzetstukje om te trimmen is ook super. De etui fijn om hem op te bergen of mee op reis te nemen. En wanneer op Reis kun hem blokkeren zodat hij njet per ongeluk aanspringt. Hij scheert niet overal even glad maar werkt verder echt prima.

• Display
  • Etui
  • Blokkeren op reis
  • Extra trimstuk

Minpunten

• Batterij

schalkie 27-12-2018
  • Product gekregen

prijs/kwaliteit prima en makkelijk te gebruiken

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

wil mijn hoofd niet met een mesje scheren en dan is dit een perefecte oplossing..!! uiteraard ook gewoon voor gezichtshaar.!

Pluspunten

• prijs/kwaliteit

marco 25-12-2018

mooi vormgegeven

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

Ik heb philips jaren terug gekocht en kreeg uitslag en wondjes bij het droog scheren. na heel wat jaren met mesjes geschoren kocht ik een braun, met eigenlijk het zelfde resultaat. (ook met nat scheren) deze Remington heb ik weer na jaren met een mesje scheren gekocht en bij de eerste droge scheerbeurt was ik al zeer tevreden en verwacht dat hij met nat scheren nog veel meer tot zijn recht komt

Gerry 12-12-2018

Handig en prima functionerend

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

Mooi en handig scheerapparaat. Duidelijk resttijd af te lezen. De turbostand is heel erg handig. Scheert heel erg glad en ligt ook erg goed in de hand. Makkelijk op te laden.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Laad snel op
  • Scheert glad, ook bij stevige baardgroei
  • Turbo stand

rene 01-12-2018

zeer goed

Geschreven voor: Remington XR 1570 R9

getest met mijn anderen scheerapparaat .is zo op geladen en scheert zeer glad .makkelijk schoon te maken .licht goed in de hand .hulp stukken worden mee geleverd en ook op berg tasje . zit ook twee standen op voor het scheren en er is een bescherm bij geleverd . dit krijg je zelf niet bij de duurdere modellen en hij doet zeken niet onder

Pluspunten

• snel te gebruiken bij het opladen
  • scheert zeer glad
  • goede op laad standerd

Minpunten

• kan niet scheren met stoom kabel er aan