Philips 1000 series S1310 - Reviews

Kleur(en)
zwart, rood
Fabrikant kleur(en)
rood, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1000 series S1310 op Kieskeurig.nl.

okk 24-06-2016

Netjes maar gewoontjes

5,5
Het is een goed apparaat dat snel glad scheert. Het ontwerp vind ik wat magertjes en weinig bijzonder. Het doet wat het moet doen.

richard 06-11-2017

wat is de oplaadtijd van de 1000 serie

Falcon73 21-06-2016

Goed scheerapparaat voldoet aan mijn eisen.

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Het is een goed scheerapparaat hij voldoet aan mijn verwachtingen. Ligt lekker in de hand en scheert goed.

kpluss 21-06-2016

Philips 1000 series

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Een super fijn scheerapparaat wat lekker in de hand ligt,Licht apparaat wat doet waar het voor gemaakt is en lekker glad scheert.

vincent 20-06-2016

fijn apparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

dit apparaat scheert echt heel kort en dat is juist fijn bij mijn andere scheerapparaat is dat niet waardoor je dus steeds dacht dat je nog niet geschoren had

JarAn 17-06-2016
  • Product maand in bezit

Top, nooit meer een mesje voor mij ;-)

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Week of 3 geleden mijn Philips scheerapparaat opgehaald, en gelijk uitgeprobeerd. Mijn eerdere ervaringen met scheerapparaten waren slecht, zodoende was ik ook sceptisch. Maar ik moet eerlijk toegeven dat het mijn verwachtingen overtrof, sterk zelfs! Het vergaat sneller, levert minder schrammetjes/irritatie op, en geeft een goed glad resultaat. Kortom, mijn scheermesje van Bold King kan wat mij betreft de prullenbak in, dit Philips scheerapparaat werkt vele malen fijner en vooral sneller, zonder geklooi met schuim/water, en lekker draadloos!

zellphantom 16-06-2016

Geweldig scheerapparaat van Philips!

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Na de Philips series 1000 nu enige weken te gebruiken, ben ik tot de conclusie gekomen dat dit geweldige scheerapparaat akelig dicht in de buurt komt van het scheren met een mesje. Ik wist niet dat het mogelijk was, maar Philips heeft het voor elkaar gekregen.

De uitgebreide uitleg over het gebruik van dit apparaat maakt het voor iedereen mogelijk om dit scheerapparaat op de juiste manier te gebruiken!

Dus ben je opzoek naar een scheerapparaat, zoek dan niet verder en ga voor de series 1000.

Elian de doelder 16-06-2016

Goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Goed scheerapparaat makkelijk zonder snoer scheert lekker glad geen rode uitslag meer na het scheren

yvanovitch 16-06-2016

Zeer degelijk product

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Deze scheertoestel is van zeer degelijke kwaliteit, de batterij gaat heel lang mee, het kan ontzettend gemakkelijk gewassen worden, en vooral het scheerresultaat is denderend. Ik had al 20 jaar dezelfde Philips en dacht dat zo een nieuwe machine niets zou veranderen aan de concept maar ik was duidelijk mis, zo een nieuw toestel scheert veel beter, sneller en is dus de moeite om in te investeren!!

GHoff 16-06-2016

Glad scheren

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Heel fijn scheerapparaat voor een schappelijke prijs. Er zit geen trimmer op, maar ik heb dit zelf ook niet nodig.

Om kort en glad te scheren moet ik toch iets meer druk zetten. Daarnaast scheert het apparaat ook echt elk haartje weg en blijven er geen uitstekende haartjes over.

Daarnaast is de accuduur goed en is het apparaat makkelijk schoon te maken.

kpluss 15-06-2016

Goede scheerapparaat voor en leuk prijsje

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Geweldig apparaat, scheert mooi glad en makkelijk schoon te maken. Voor dit prijs kaartje doet hij het enorm goed apparaat is echt een aanrader!

mbuurman 15-06-2016

Prima apparaat

7,3
Van een scheerapparaat verlang ik niets meer dan een glad en irritatievrij resultaat en dat levert dit apparaat.

Enige minpuntje is dat er bezuinigd is op de trimmer/tondeuse functie door hem geheel afwezig te late nzijn.