Philips 1000 series S1310 - Reviews

Kleur(en)
zwart, rood
Fabrikant kleur(en)
rood, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1000 series S1310 op Kieskeurig.nl.

okk 24-06-2016
  • Product maand in bezit

Netjes maar gewoontjes

5,5
Het is een goed apparaat dat snel glad scheert. Het ontwerp vind ik wat magertjes en weinig bijzonder. Het doet wat het moet doen.

richard 06-11-2017

wat is de oplaadtijd van de 1000 serie

JohnnyBabeda 18-02-2017

Kan maar heel even er mee scheren na een lange oplaadti

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Vind de tijd dat je ermee kan scheren heel erg kort
Na de tweede scheerbeurt moet je eigenlijk al weer opladen vind het een vrij krachtloos apparaat .
ook het scheerresultaat holt achteruit bij de tweede en derde beurt .

Falcon73 21-06-2016

Goed scheerapparaat voldoet aan mijn eisen.

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Het is een goed scheerapparaat hij voldoet aan mijn verwachtingen. Ligt lekker in de hand en scheert goed.

Pietjebo 06-05-2020

Prima voor deze prijs

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Scheert redelijk glad en laadt snel op. Is wel mijn tweede. De eerste had te weinig power en scheerde slecht. Daarvoor kreeg ik keurig een nieuwe opgestuurd.

MPTG 12-07-2019

GOED SCHEERAPPARAAT VOOR STEVIGE BAARD

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

HET APPARAAT IS BETROUWBAAR EN SCHEERT PRIMA, OOK VOOR HARDE BAARDEN.
ECHTER HET GEBRUIKSGEMAK VOOR HOOG BEJAARDE MENSEN, NIET MAKKELIJK.

pol00728 29-06-2019

Spijt van deze aankoop !!

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Ik ben in het bezit van een Philips elektrisch scheerapparaat en dat voldoet uitstekend,

Het apparaat dat ik onlangs heb aangeschaft samen met de neustrimmer werkt te langzaam.

Ik heb spijt dat ik het heb aangekocht.

Peter07 07-05-2019

Perfect

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Een fantastisch apparaat dat doet waar het voor gemaakt is.
Gebruikersvriendelijk, goede gebruiksaanwijzing en simpel schoon te maken.
Zou nog mooier zijn als er een mooie opbergbox voor dit apparaat leverbaar zou zijn.

Herman47 02-05-2019

Scheert goed. Geen tondeuse. Rot snoer om te gebruiken (stug

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Dit product scheert goed, maar heeft geen tondeuse. Omdat het apparaat niet oplaadbaar is, moet je steeds het snoer gebruiken en weer opbergen en dat is heel lastig, omdat het heel erg stug is.

kooyoo 15-01-2019

Performance et simplicité

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Rasage de très près et sans irritation. Très silencieux. Autonomie appréciable, permettant de ne pas s'encombrer du chargeur pour une absence de plusieurs jours.
Par rapport à mon précédent Philishave (sur secteur), celui-ci est un peu plus délicat à nettoyer (les lames tiennent différemment - et moins bien - d'où risque de chute/perte).

alleke 22-12-2018

goed scheerappparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

! nadeel je kunt niet scheren als de snoer is aangesloten.
Als je tijdens scheren stopt vanwege baterij leeg dan heb je n probleem je kunt hem niet gebruiken hij moet namelijk eerst weer opgeladen worden (8uur)

Andre27 29-11-2018

Handig apparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Dit apparaat gekocht voor mijn vader van 89 jaar ivm het gemak om droog te scheren.
Wat mij alleen verbaasd is dat de mesjes na een half jaar al bot zijn.
Volgens Phillips kan je er makkelijk 2 jaar mee doen voordat de mesjes vervangen moeten worden.

Titi1976 28-11-2018

Bonne Qualité. Simple

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

il est très facile à utiliser. le rasage est efficace. il a une très bonne autonomie. La tondeuse rétractable léger manque d'efficacité.

WimUitLeusden 05-11-2018

Scheert lekker makkelijk en glad.

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Dit scheerapparaat gekocht als vervanger van een ouder type, ook van Philips. De nieuwe scheert lekker glad en snel. Gladder dan de vorige, ook toen ik daar nieuwe scheerkoppen voor had gekocht, Kennelijk is de techniek van nieuwere scheerkoppen verfijnder dan van oudere types.

Onno49 30-08-2018

Goed scheerapparaat, met slechts één maar

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Dit goede scheerapparaat heeft slechts één nadeel: er is geen spiraalsnoer bij geleverd/verkrijgbaar, waardoor het netjes opbergen van het apparaat een constante strijd is met het meegeleverde stugge stroomdraadje!

scheerder50 22-05-2018

goed en degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Een zeer goed en degelijk scheerapparaat voor weinig geld.
Ligt goed in de hand en scheert fantastisch.

Joris75 27-06-2016

Goed basis scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Prettig lichtgewicht, strak ontwerp en lekker simpel apparaat. Ben hier erg tevreden mee en ondanks dat in mijn ervaring (zo'n 20 jr stevige baard en hoofd scheren) een mesje bijna altijd gladder scheert vind ik deze top voor wat het is, heeft het merendeel van het scheren overgenomen.

anton2 23-06-2016

Werkt goed. Design niet bijzonder

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Na de bekende eerste irritatie bij een nieuw apparaat werkt dit scheerapparaat goed. Het scheert snel en glad zoals je mag verwachten.
Design is niet bijzonder. daar had ik wel wat meer van verwacht.

Tazjs 22-06-2016

Aan te raden met een kleine "maar"

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Heb het scheerapparaat al enkele weken in gebruik en over het algemeen heel erg tevreden. Hij scheert ontzettend glad en dat zonder irritatie.
Toch heb ik een 'maar' ondervonden. Met een wat strakke kaaklijn kom ik moeilijk tot een goed resultaat in de nek en op de kaaklijn.

Toch ben ik heel tevreden over het product en raad ik hem zeker aan!

FrankeT 22-06-2016

Even wennen

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Mijn huid had echt even de tijd nodig om er aan te wennen. Maar nu het gewend is is het een prima apparaat.

MSlaats 22-06-2016

Gewoon goed

Geschreven voor: Philips 1000 series S1310

Nu ongeveer drie weken de eigenaar van dit Philips scheerapparaat. Het scheerapparaat doet wat hij moet doen. Ik ben zeer positief over het gebruik van dit apparaat.

Daar waar ik bij vele andere scheerapparaten last had van huidirritatie heb ik bij dit apparaat nooit last gehad van enige irritatie aan de huid. Bij het scheren worden de contouren van de huid goed gevolgd waardoor er minimale wrijving ontstaat. De bewegende scheerkoppen zorgen daarnaast voor een zeer glad resultaat.

De batterij gaat extreem lang mee. Met een gebruik van om de dag ongeveer drie weken. Het apparaat is eenvoudig schoon te maken wat de hygiëne zeker ten goede komt. Door de vormgeving ligt hij lekker in de hand wat het gebruikersgemak zeker ten goede komt.