Braun Series 9 9380cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Noir - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9380cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Noir op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

j******@z******* 24-01-2023

Top scheerapparaat wel prijzig.!!

Prima scheerapparaat, met een nadeel het scheer hoofd moet op Braun advies jaarlijks worden vernieuwd ,dit is een prijzig nadeel kosten 40 euro.!!!!.

Pluspunten

• Scheert top
  • Super batterij

Minpunten

• Al met al best duur apparaat in inderhoud

Pim 24-03-2022

Te plastic voor een prijzig topmodel

Na jarenlange scheerervaring met Braun scheerapparaten heb ik mij tot een nieuwe aanschaf laten verleiden.
Dit is ondertussen mijn 4e Braun scheerapparaat, gemiddeld gebruik ik deze circa 7 jaar. Ik had dus wel een bepaald verwachting bij de aanschaf van een recent topmodel.
De eerste indruk bij het uitpakken was niet overweldigend en dat komt met name doordat het toestel zelf licht en plastic-achtig aanvoelt. Niet direct wat je zou verwachten en wat ik tot op heden niet eerder heb meegemaakt bij mid+ of hogere productseries. Verder een mooi complete verpakking.

Een additionele wens zou zijn dat je net als vanouds de lader ook aan het sceerapparaat hoesje toe zou kunnen voegen, dat is veel gebruiksvriendelijker dan een rondslingerende lader.

De eerste scheerervaring was wel plezierig echter zag ik dat je wel nadrukkelijk je snorgebied :D moet aanzetten, omdat ik na het scheren constateerde dat er nog stoppels stonden. Bij de 2e scheerbeurt hier beter op gelet met een beter resultaat als gevolg. We zullen zien of dit toestel zich nog net zo lang goed houdt en de vraag is hoeveel een nieuwe messenset kost, want als daar ook een hoge prijs aan hangt kan het zomaar zijn dat ik zomaar weer op mijn voorgaande toestel terug val.

Resumé kan ik een kleine teleurstelling niet onderdrukken.

Evens3 29-01-2020

Ik ben zeer tevreden van deze aankoop. Het scheerresultaat is uitstekend, glad, snel en zonder irritaties. Ik gebruik het ook zonder problemen onder de douche. Het reinigingsstation is ideaal, omdat ik weinig tijd en zin heb om dit manueel te doen. Ik moet het scheerapparaat maar zeer zelden opladen, de batterij gaat gewoon heel lang mee. De prijs is aan de hoge kant, maar het is dan ook een luxe toestel, je krijgt hier echt waar voor je geld.

PvOev 13-11-2019

Absolute aanrader!

Gezien de matige ervaringen die ik had met elektrisch scheren, scheerde ik al jaren handmatig.
De conclusie is kort maar krachtig; dit is een fantastisch scheerapparaat.
Dit scheerapparaat heb ik gratis gekregen om uit te proberen en vervolgens mijn mening over te geven.
Het is een fijn scheerapparaat in alle opzichten. Ten eerste ligt het goed in de hand. Het maakt geen storend geluid en minder lawaai dan de apparaten die ik vroeger heb gehad. Opladen in de bijgeleverde lader gaat zeer snel. Het reinigingsstation wat er bij zit werkt ook prima en is eenvoudig in gebruik. Ook de trimmer werkt prima.
Dit is het eerste scheerapparaat wat snel, makkelijk en effectief doet wat er beloofd wordt. Mijn gezicht is minstens net zo glad als dat ik handmatig zou scheren.
Enige kleine minpuntje vind ik het feit dat ‘ie wat meer moeite heeft met langere haartjes, met name in de hals.

Pluspunten

• Scheert super glad
  • Effectief
  • Laadt zeer snel op
  • Ergonomisch

Minpunten

• Iets meer moeite met wat langere haartjes