Philips 1000 series S1333 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1000 series S1333 op Kieskeurig.nl.

Hiempie 14-05-2022

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Ik zou hem niet weer kopen, op de accu toch iets te zwak. Via de stroomkabel wel wat beter. Eindresultaat niet naar m'n zin, veel stoppels nog ondanks goed lang scheren!

Pitjoe 07-04-2022

Het product bevalt goed

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Het Scheerapparaat bevalt prima, zeker als je naar prijs kwaliteit kijkt.
De éérste malen in gebruik was de batterij snel leeg na 5 scheerbeurten.
Nu na anderhalve maand kom ik veel langer toe met één batterij lading.

Pukkeltje 22-03-2022

Goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Apparaat scheert goed en glad alleen met wat langere haartjes trekt ie nogal. De uitklapbare trimmer is ook erg handig.

Nelba 12-02-2022

Het scheerapparaat bevalt uitstekend.

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Het scheerapparaat bevalt uitstekend, ik heb meteen een reserve gekocht. Het doet, waar die voor bedoeld is: en dat is goed scheren binnen een heel redelijke tijd! En daar gaat het om!

m**6@t**t.nl 10-02-2022
  • Product gekregen

Niet philips waardig, falend ontwerp

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Prijs gewonnen, dit scheerapparaat uitgezocht. De eerste week goede werking, maar accu snel leeg
Accu 8 uur opgeladen en na 2 keer gebruikt te hebben weer lege accu, dus nu maar met kabel aangesloten scheren. Ik vindt dit zwaar teleurstellend.

Pluspunten

• Goed scheerresultaat

Minpunten

• Accu slecht

lenaerts 06-02-2022

oordeel van apparaat delen

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Gemakkelijk voor op reis te gaan geen draad in de weg en ge kunt een paar dagen verder zonder op te laden thuis ook ge kunt op een stoel u zelfs scheren.

Easy rider 28-01-2022

Minder efficiënt dan verhoopt.

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Trouwe gebruiker van "Philishave" model al zeker 40 jaar.... Dit nieuwe toestel ziet er weliswaar robuust uit, groter dan de voorgaande modellen en ligt beter in de hand, maar het scheert beduidend minder kort dan al mijn voorgaande apparaten. De oplaadtijd is merkbaar korter, doch de batterij houdt het minder lang uit. Vroeger 1 week tot 8 dagen. Nu 4-5 dagen en dan herladen. Het is wennen en het onder kraan kunnen proper spoelen is een pluspunt.

Duvel 1 25-01-2022

Douceur

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Depuis mon premier rasage à 16 ans (j' ai 71 ans aujourd'hui) j'ai toujours utilisé les rasoir Philips dont j'apprécie la douceur, ils n'écorchent pas la peau comme d'autres. Au début
les rasoirs étaient fournis dans une belle boîte de rangement métallique et accompagnés de quelques brosses pour les nettoyer; puis la boîte a été remplacée par une housse et toujours les brosses. Pour mon dernier rasoir, nada, plus rien pas de boîte ni de brosses juste l'emballage en carton.Sinon j'aurais mis 5 étoiles.

Prof.Paul 05-01-2022

Super glad top apparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

De meeste mannen kopen één dure serie scheerapparaat maar de serie 1000 plus nat uitspoelen onder de kraan werkt prima lekker licht in de d en scheert super glad

P.P. 27-12-2021

Philips S1333: eenvoudig maar goed

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

De Philips S1333 is een eenvoudig maar goed scheerapparaat. Made in Holland. Eenvoudig omdat het simpele mesjes heeft zonder "lift & cut" en geen toeters en bellen zoals allerlei opzetstukken. Goed omdat het doet wat moet: scheren.
Niet zo glad als de viermaal zo dure apparaten met de meest geavanceerde scheerkoppen, maar gewoon waar voor je geld.
Inderdaad circa 50 minuten scheren op de accu. En ook, i.t.t. de duurdere series, met het snoer in het stopcontact.

Let op: er zit geen opbergtasje of borsteltje bij.

jeroen073 25-12-2021

batterij binnen een paar weken versleten

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

batterij opgeladen, 2 minuten scheren en batterij leeg (ik heb geen extreem zware baardgroei) opnieuw opladen, hetzelfde resultaat.
Heel snel vervangen door een ander merk

Peter2100 21-12-2021

het product heeft merkwaardige eigenschappen

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Het scheerapparaat voldoet helaas niet aan de verwachting die ik had.
Gladscheren doet hij niet en opgeladen is de accu zo snel leeg dat je hem voor de volgende scheerbeurt weer moet opladen. Jammer ik had meer verwacht van het scheerapperaat.

Geant_vert78 10-12-2021

Bon mais ...

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Concernant le rasoir, pour moi il fait son boulot tout a fait correctement.
Je regrette juste d'avoir un chargeur specifique, qui fait que si on l'oubli, on est mort. Je preferais le "simple cable" comme avant.
De plus, et ca c'est general, je trouve dommage que lorsque l'on veux changer les 3 lames, ca coute le prix de l'appareil... Société de consommation et de dechets... Alors on achete un nouveau rasoir... dommage

brandaris 30-10-2021

schoonmaken met water

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

prijs draadloos goede batterij en trimmer.
dit is mijn tiende toestel ben nu 68 jaar, dus alleen philips gehad.
ik kocht een nieuwe, zodat ik geen nieuwe mesjes hoeft te kopen.
1 keer een nieuwe binnen 2 jaar voor garantie.

Philishave serie 1000 02-10-2021

Philips Shaver series 1000:echt een prima apparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

m'n vorige Philishave was ook goed, maar de nieuwe is nog weer beter.
1.Het lijkt er op dat hij nog beter scheert.
2. de accu: 1x opladen, dan kan ik hem wel ca. een week gebruiken.
(en handig: als hij niet meer knippert, is-tie vol)
de vorige had geen accu, dan moest je altijd bij een stopcontact gaan staan.
Ik heb zelf bijna 25 jaar als programmeur bij Philips gewerkt (1969-1993, in Apeldoorn, mainframe computers) en ik hoop, dat ik m'n werk daar even goed gedaan mag hebben als de ontwerpers van mijn nieuwe Philishave......!

Anoniem 23-09-2021

Wat een geweldig "basic" scheerapparaat!

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Ik kocht dit "vertrouwde" scheerapparaat aangezien de vorige versie lang en goed meeging.
De prijs was uitzonderlijk laag, maar de kwaliteit is erg hoog.
Super gebruiksvriendelijk en lekker in de hand, laat supersnel op.

Boeoerie 15-09-2021

Instapmodel

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Ik heb al verschillende Philishaves 'versleten'. Steeds simpele modellen. Maar deze is wel erg traag. Ik moet hem vaak opladen, anders gaat hij wel heel erg langzaam. Hij scheert op zich wel goed, maar het gaat erg langzaam.

Zundd 11-09-2021

Perfect scheapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Na diversen anderen te hebben gehad kan ik met overtuiging zeggen dat de sierie 1000 een fijn apparaat is met als grote voordelen het minimale geluid, het gladde scheren, batterijduur en de prima tondeuse.

Geralt 56 07-09-2021

Philips logo onwaardig

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Ik heb het apparaat enkele maanden in gebruik. Accuduur volstrekt onvoldoende: moet na 2 a 3 keer scheren opladen. Power onvoldoende: lijkt wel of het apparaat voortdurend te lage spanning krijgt. Scheren duurt daardoor lang. Bovendien is het niet waterdicht: er loopt water in, ook bij heel voorzichtig afspoelen.

Gaus 06-09-2021

Budget scheerapparaat met redelijke kwaliteit.

Geschreven voor: Philips 1000 series S1333

Het apparaat werkt naar behoren, maar heeft duidelijk moeite met de stuggere haren rond de keel en onder de neus.