Medion Robot stofzuiger MD 18500 (wit) - Reviews

Bedrijfstijd
90 min
Geluidsniveau
65 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Medion Robot stofzuiger MD 18500 (wit) op Kieskeurig.nl.

Carolief 21-07-2020

Prima robotzuiger voor deze prijs

Geschreven voor: Medion Robot stofzuiger MD 18500 (wit)

Ben je op zoek naar een robotstofzuiger die kattenharen goed op zuigt, dan is deze prima!Ik sta er echt van te kijken hoeveel hij ophaalt iedere keer.De stofzuiger heeft een mooie vormgeving en een lage hoogte zodat hij bij mij ook onder de radiatoren kan komen.Ook superhandig is de afstandsbediening. Hij kan over lage drempeltjes en zuigt ook lage matjes mee die niet te dun zijn. Wel waterbakken van huisdieren van te voren weg zetten.zuigt wel willekeurig maar komt toch overal. Ik heb voornamelijk laminaat vloeren.Maakt ook niet veel herrie.Ik laat m elke dag even alle ruimten in huis zuigen en dan ziet het er hier weer toppie uit! Wel meteen even na gebruik schoonmaken maar dit kost weinig moeite. Het oplaadstation had wel iets zwaarder gemogen maar dat kun je ook aan de grond vastzetten met dubbelzijdig tape. Ook loopt hij vast in losliggende snoeren.De virtual wall heb ik ook uitgetest, doet het prima, wel opletten dat je m goed neerzet. Lichtgewicht, dus niet zwaar om op te tillen.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Kattenharenverslinder
  • Afstandsbediening
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veegt ook de hoekjes

Minpunten

• Willekeurig rondrijden
  • Hepafilter erg snel vies en duur om te vervangen
  • Blijft vastzitten in losliggende snoeren

SCHEPERS FRED 13-04-2020

Prima product

Geschreven voor: Medion Robot stofzuiger MD 18500 (wit)

Werkt prima; virtuele muur geeft mogelijkheid de ruimte kleiner te maken.
Programeren gaat envoudig met de multifunctionele afstandsbediening.
Kan de robot stofzuiger aanbevelen

Merel 13-12-2019

Robotstofzuigertje

Geschreven voor: Medion Robot stofzuiger MD 18500 (wit)

De stofzuiger haalt op een ingestelde tijd dagelijks stof en haren van de vloer en het huis is er echt frisser door geworden. Ik heb voor deze stofzuiger gekozen omdat het mijn eerste robotstofzuiger is en omdat zelf wilde vaststellen of het nu echt zo handig is. Een superkwaliteit had ik niet verwacht, maar ik heb wel een heel degelijk apparaatje gekregen met deze Medion. Ik zou niet meer zonder een robotstofzuiger willen.