Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm 1:2.8 Macro - Reviews

Lensvatting
Micro Four Thirds
Filtermaat
46 mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm 1:2.8 Macro op Kieskeurig.nl.

Ria Buis 18-07-2019

Prima lens

Geschreven voor: Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm 1:2.8 Macro

Ik heb vanmorgen deze lens gekocht bij Kamera Express in Haarlem en ben meteen doorgereden naar het duin om de zonnedauw op de foto te zetten ..
Andre in de winkel heeft me uitgelegd hoe de lens werkt en het was echt zo simpel als hij het vertelde .
Voor het eerst met een macro lens aan de gang geweest en wat een prachtige beelden geeft deze lens .
Super makkelijk in gebruik , super mooie foto's

Harry 08-04-2019

Geweldige foto's

Geschreven voor: Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm 1:2.8 Macro

Altijd met tussen-ringen gewerkt voor macro foto's maar met deze lens perfecte macro foto's .

Het scherp stellen gaat zeer gemakkelijk en deze lens kan ook nog tegen een stootje .

Ab Wisselink 18-08-2017

Heerlijk scherpe lens

Geschreven voor: Olympus M.Zuiko Digital ED 60mm 1:2.8 Macro

Nadat deze lens al een flinke poos op mijn verlanglijst had gestaan, heb ik hem aangeschaft. Nu een week of drie in gebruik en nog geen moment spijt gehad. De lens levert prachtig scherpe beelden op. Zowel bij macrowerk als bij portretten of landschappen. Je moet even leren welke instelmogelijkheden er zijn, maar dat is met de bijgeleverde handleiding goed te doen.

Pluspunten

• scherpte
  • mogelijkheden

Minpunten

• Scherpstellen bij macro vergt wel wat oefening.