BenQ PD2700Q - Reviews

Connectiviteit
HDMI, DisplayPort
Resolutie
2560 x 1440 pixels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de BenQ PD2700Q op Kieskeurig.nl.

Martin 22-08-2019

Schitterend beeld

Geschreven voor: BenQ PD2700Q

Ik had vorig jaar al de BenQ SW2700PT monitor bij Kamera Express gekocht en die beviel uitstekend. Nu had ik voor een andere computer een monitor nodig en ben uitgekomen op deze BenQ PD2700Q.
De SW2700PT had ik gekocht omdat deze ook de Adobe kleurruimte aan kan en dat is perfect als je foto's wilt bekijken en bewerken.
Maar omdat de tweede computer niet persé voor fotobewerking wordt gebruikt heb ik deze goedkopere BenQ gekocht. En dat is me heel goed bevallen.
Oké, hij kan niet de Adobe kleurruimte laten zien, maar in de sRGB mode is het beeld niet te onderscheiden van de SW2700PT.
Aanrader dus als je niet persé met de Adobe kleurruimte aan de slag wil. Ook in sRGB mode is hij zeker geschikt voor fotobewerking.

Pluspunten

• Mooi beeld, mooie kleuren
  • 27 inch, altijd fijn
  • Niet al te duur

Minpunten

• geen zonnekap zoals de SW2700PT

Hans 09-11-2017

Erg fraaie weergave van o.a. foto's in hoge resolutie

Geschreven voor: BenQ PD2700Q

Deze monitor bevalt uitstekend. Ik wilde een monitor met een resolutie van van 2560 x 1440. Met name foto's worden erg fraai weergegeven en zijn beduidend scherper dan mijn vorige monitor met HD-resolutie (1920 x 1080). De monitor heeft tevens veel aansluitmogelijkheden.

Pluspunten

• Fraaie weergave van o.a. foto's
  • Veel aansluitmogelijkheden
  • Hoge resolutie

Minpunten

• Bedieningsknoppen aan achterzijde vragen gewenning