Inventum MN256C - Reviews

Inhoud
25 liter
Vermogen grill

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MN256C op Kieskeurig.nl.

9,4

Ingrid 24-05-2019

Makkelijk bedienbare combi - magnetron

Geschreven voor: Inventum MN256C

Makkelijk en snel te bedienen, goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooi design. Bakt heerlijke pizza's af. Moet wel even de programma's uit je hoofd leren, maar dat is met het handige boekje zo gebeurd ;)

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • goede oven

Minpunten

• teveel verpakkingsmateriaal
  • programma codes moeilijk

Loek B 20-03-2017

veel mogelijkheden, prima prijs, mooi uiterlijk, doelmatig

Geschreven voor: Inventum MN256C

We hebben vrij lang alle combimagnetrons op het internet onderzocht; er waren er drie van Inventum die wij uit de vele magnetrons uitkozen. De machine is eenvoudig te bedienen, de handleiding is zeer goed. De machine heeft heel veel mogelijkheden en voldoet in de praktijk zeer goed. Prettig om mee te werken.

Pluspunten

• mooi
  • veel mogelijkheden
  • prima prijs
  • zeer goed verpakt

Minpunten

• nog geen

P. Jansen 11-06-2020

Mooie uitvoering

Geschreven voor: Inventum MN256C

Ik heb dit product gekozen nadat ik mij via google goed had ingelezen. Combimagnetron ging stuk en deze Combimagnetron van Inventum bevalt goed. Dit product is van goede kwaliteit. Heeft precies de mogelijkheden die ik nodig heb. Goede uitstraling, makkelijk in gebruik en met Nederlandse uitleg. De aanschafprijs heeft ook een rol gespeeld.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • Nederlandse uitleg
  • Makkelijk schoon te houden

Miranda 26-05-2020

Mooi strak, modern design :-)

Mooi, strak design :-)
De oude combi-magnetron was overleden dus tijd voor een nieuwe, na wat rondgekeken te hebben mijn keuze laten vallen op een puur Hollands product, en wat voor product. Tijdens het uitpakken helemaal verrast door de uitvoering, gelijk uitproberen en ja ook daarover super enthousiast. Tot mijn verbazing ook nog een crispy plaat erbij, fijn voor de pizza`s dat wilde bij de oude niet lukken. Wat de gebruiksaanwijzing betreft alles duidelijk uitgelegd. Helemaal blij met deze keuze.

Pluspunten

• Past in ieder interieur
  • Crispy plaat erbij
  • Compact
  • Makkelijke bediening

Sonja 12-09-2018

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Inventum MN256C

makkelijk in te stellen, eten wordt goed warm, hoop mogelijkheden, ik ben zeer tevreden met dit product ben echt blij met mijn nieuwe magnetron. heeft alles wat je maar wenst van ontdooien tot opwarmen. ik kan hem echt aanbevelen.

Pluspunten

• makkelijk in te stellen
  • geeft de exacte tijd aan om iets op te warmen