Samsung MC32K7055CK - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Kor Boes 07-12-2016

Mooi afgewerkte magnetron

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

De magnetron staat goed in onze keuken, netjes afgewerkt in glimmend zwart. Handig en toch eenvoudig in gebruik. Veel automatische mogelijkheden.

Pluspunten

• mooi afgewerkt
  • handig in gebruik

Minpunten

• nog niet ontdekt

Danielle 20-11-2016

Makkleijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

Oven is snel warm. Speciaal bord om pizza's op te verwarmen. Waardoor deze lekker krokant worden. Veel gebruiksmogelijkheden. Eenvoudig in gebruik.

Cyara-12 07-11-2016

Samsung combi magnetron design

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

We hebben deze combi magnetron nu een aantal weken in huis. Eerder hadden we een gewone magnetron. Je merkt een groot verschil, qua bereiden/ontdooien van het eten.

We vinden het design erg mooi, mooie kleur en strakke uitstraling, om over de buitenkant te beginnen.
Verder is de combi erg makkelijk in gebruik, spreekt allemaal erg voor zich.
Door de vele functies gaat de magnetron netjes met je voeding om en blijft de smaak beter behouden.
Vaak vind ik het een crime om een magnetron schoon te houden, maar doordat alles eruit kan is het een makkelijk schoon te maken oppervlak.

Het enige wat ik niet zo handig vind, is de wattage, het zijn geen standaard wattage. Het is of 600watt of 900watt terwijl eten vaak met 750watt in de magnetron moet.
En de grote knop raak je vaak per ongeluk aan, waardoor je de tijd snel verzet.

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Wattage
  • Snel tijd verzetten

EJReviewer72 05-11-2016

Zeer uitgebreide combimagnetron-oven

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

De Samsung nu enkele weken in huis. Het bestuderen van de handleiding heb ik uitgesteld. Wat mij betreft staan er teveel kant en klare programma's in voorgeprogrammeerd.
Het is best een klus om erachter te komen welke functie het beste past. Heb nu voornamelijk met de hot blast gebakken.

Erg fijn is de magnetronfunctie die je kunt instellen tot maar liefst 900 watt.
Ruim apparaat, mooie vormgeving/uitstraling.

Kortom. Een leuke oven met veel functies!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kracht
  • Snelheid

Minpunten

• Klep van boven naar beneden

masa2016 04-11-2016

veelzijdig

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

Sinds een paar dagen deze combi magnetron in huis. Ik ben er zeer tevreden over. Het apparaat is makkelijk in gebruik en heeft vele handige functie en een handige bruineerschaal. Ideaal om produkten gauw gaar te krijgen met aan beide kanten mooi bruin korstje.
De oven is heel snel op temperatuur en doet zijn werk super goed. De baktijd is daardoor bij de cake korter dan verwacht. Het resultaat is heerlijk. De enige nadeel vind ik dat de deur van bovenaf opent waardoor mijn kinderen er niet makkelijk bij kunnen.

Pluspunten

• Snel warm
  • Meerdere handige functies
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• deur opent van bovenaf

Machelien 20-09-2016

Multifunctionele combimagnetron

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

Sinds een aantal dagen hebben wij de combimagnetron bij ons thuis. We hebben eerst een cake gebakken, dit mislukte helaas. Dit kwam omdat we de hoeveelheid van het aantal Watt niet goed hadden ingesteld, omdat wij bij eerdere combimagnetrons dit niet apart hoefden in te stellen. Nadat we dit wel goed hadden ingesteld en we het nogmaals probeerden, ging het gelukkig allemaal goed en smaakte de cake heerlijk. De cake was zacht en hiermee goed gelukt. Bij onze vorige combimagnetron bleef het midden van de cake nat en niet goed doorbakken.
Bij eerdere combi magnetrons kon de temperatuur wel boven de 200 graden ingesteld worden. Maar door de hot blast ondervonden wij hier niet heel veel last van. Positief is dat het aantal graden al vanaf 40 graden ingesteld kan worden.
We hebben ook Kaiser broodjes afgebakken, deze waren erg goed gelukt. Beter als onze vorige oven waar de buitenkant vaak erg hard was.
Ook hebben we pizza bistro broodjes afgebakken, deze waren ook zeer goed gelukt. Warm van binnen en krokant van buiten.
Een plus punt vonden wij ook de naar beneden opengaande deur, hierdoor kon je broodjes er makkelijk inschuiven en ook weer eruit halen.
Kortom wij zijn erg tevreden over deze Samsung combimagnetron en raden hem dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • Gebruiksvriendelijk
  • Kinderslot

Petra 19-09-2016

uitvinden

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

Wat is dit wennen. Hadden zelf een ouder type waarmee ik kon lezen en schrijven.
Taarten, gebak, brood, groenten,vlees en alles wat je ermee kon bereiden werd gemaakt.
Mis nu wel de roosters die ik aan de zijkant kon plaatsen zodat je er ook een braadslede in kon doen of een rooster waarop je meerdere bakblikken kon plaatsen,
Kon apart oven of hete lucht kiezen. Dat heb ik bij deze nog niet gevonden.
Vind dat er veel `voorgeprogrammeerd`is op dit nieuwere type.
Moet daar heel erg aan wennen en kan er nog niet mee overweg.
Net als de hotblast, broodjes zijn aan bovenzijde al zwart voordat de baktijd voorbij is, net als het gebak.
Ga nog meer dingen uitproberen, maar zoals het er nu voor staat zou ik m nog niet aan vrienden of familie aanbevelen.
Het apparaat op zich ziet er mooi uit.

Pluspunten

• deur naar beneden openen
  • magnetron werkt super
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• geen losse ovenstand`
  • tot 200 graden

Joyce 18-09-2016

Geweldige Combi-magnetron

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

Heb deze combimagnetron nu een paar weken in gebruik en hij bevalt prima. Hij is zo geïnstalleerd dus je kunt er meteen gebruik van maken. Oven warmt snel op. De oven kan op max 200C en de magnetron max 900w. Voldoende ruimte om twee pizza's tegelijk op te warmen. De bediening is ook eenvoudig na het lezen van de handleiding. Er zijn verschillende kook/bak programma's wat het koken, bakken of warm maken van je eten nog makkelijker word en sneller word. Er past makkelijk een grote ovenschaal in of een groot cake blik. Er zijn twee rekjes meegeleverd, die je tegelijk kunt gebruiken (verschillende hoogtes)Daarnaast ook een 'crisp-schaal' voor het krokant bakken van o.a. frietjes. Daarnaast natuurlijk een standaard glazen draaiplateau. Alle accessoires zijn uitneembaar en goed schoon te maken. Ben tot nu toe erg tevreden, hij doet wat je van combi magnetron mag verwachten!

Pluspunten

• mooi design
  • makkelijke bediening
  • makkelijk schoon te maken
  • snel op tempratuur
  • groot genoeg

Minpunten

• Kan maar tot 200c

Wolf 17-09-2016

Veel functies!

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

Ik ben altijd iemand die eerst zelf gaat proberen om het onder de knie te krijgen, maar in sommige gevallen lukt dat niet helemaal en moet toch de gebruiksaanwijzing tevoorschijn getoverd worden. En dit is zo'n geval.
Ik ben erg enthousiast aan de slag gegaan met het maken van een appeltaart, dit ging helemaal goed. Totdat deze in de oven moest, toch wel een hele zoektocht op welk programma en met welke functie ik dit het beste kon doen. Uiteindeling (na raadplegen v.d handleiding) gelukt. En hij was heerlijk!

Deze oven heeft veel en goede functies, mooi uiterlijk en vrij grote inhoud. (Wat heel prettig is!)

Wat ik alleen erg onhandig vind is dat de handleiding helemaal vol staat met allerlei verschillende groente, hoe je die moet bereiden enz. Maar taarten en andere dingen die in de oven moeten waren nauwelijks te vinden.

Verder goed apparaat, ook handig in gebruik. Ook de magnetron is erg handig en die was inderdaad ook goed te doen zonder het lezen van de handleiding.

Kortom. Een leuke oven met veel functies!

Pluspunten

• Niet voorverwarmen
  • Strak design

Petra 19-09-2016

heb even een vraagje, bij mij lukt alles redelijk.
Maar het maken van taarten en gebak is tot nu toe mislukt.
Op welk programma bereid je deze=
Dan kan ik het nog eens proberen.
groetjes Petra

Naathje78 15-08-2016

Stil!

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

Wat een super apparaat! Hij is muisstil en wat ik echt super vind is dat je de oven niet hoeft voor te verwarmen. Met de 32 liter inhoud kan er veel in en het is ook fijn dat de draaiplateau stil gezeten kan worden. De recepten hadden voor mij niet in de gebruiksaanwijzing erbij hoeven zitten.

Pluspunten

• Stil in gebruik
  • Niet voor verwarmen

Minpunten

• Dikke gebruiksaanwijzing

Patricia 12-08-2016

Lekker ruim makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

We hebben nu drie weken deze combi magnetron in huis en hij wordt steeds makkelijker in handelingen broodjes afbakken kippetjes grillen eten opwarmen groente of aardappeltjes koken daarna is die redelijk makkelijk schoon te houden het is jammer van het rooster achterin daar komt nog wel eens wat spetters tussen wij hadden gehoopt hem in te kunnen bouwen maar dat gaat niet lukken qua grote voor de rest is het een fijne combimagnetron

casanovas 11-08-2016

ruimtelijk

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

Krokant aan de buitenkant, vanbinnen lekker sappig en supersnel klaar! Dankzij de HotBlast functie.
Door de 32L ruimte kun je veel kwijt in de magnetron, dus er kan nu eindelijk voor het hele gezin aan voedsel in.
het apparaat is makkelijk in onderhoud, door de keramische wanden. dus zo makkelijk schoon te houden.
ook de vele functies zijn een toegevoegde waarde. de touchscreen toetsen zijn ook erg leuk.
dit product zal voor ons jarenlang eetplezier zorgen.

Pluspunten

• Groot
  • snel

Minpunten

• deur

johra68 09-08-2016

Magnetron die veel mogelijkheden heeft.

Geschreven voor: Samsung MC32K7055CK

deze magnetron is een aanwinst in mijn keuken.
Hij is mooi, deur klapt naar bededen open en heeft heel veel mogelijkheden.
Het is wel nodig om het boekje de eerste keren erbij te houden ivm alle programma`s die je moet leren kennen.
Er word een bruineerplaat meegeleverd en dat is voor mij een van de belangrijke dingen, hiermee kan je gerechten zoals harde broodjes, en kant en klare hamburgers bijv verwarmen en wordt het product niet nat maar mooi droog en knapperig. Ook kan je hierop een ei bakken met bijvoorbeeld bacon.
De oven functie werkt goed, de bereidingstijd mag wel iets korter dan een gewone oven!
Krieltjes en verse friet is ook hier in te bakken en dit smaakt goed.
Naar mijn idee dus echt een aanwinst.