Philips AC2889 - Reviews

179 m³/uur
Type filter
koolstof, hepa
Ionisator

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2889 op Kieskeurig.nl.

GeTh 07-07-2020

werkt voorbeeldig

Geschreven voor: Philips AC2889

Er zijn wel wat vreemde verschijnselen bv apparaat geeft blauwe ring en 2 aan.
Zonder dat een deur open geweest is of iemand rondloopt begint hij ineen heel hard te blazen en geeft ineens 10 aan ?
De filters vind ik nogal prijzig

Anoniem 11-01-2021

Works quite good

Geschreven voor: Philips AC2889

Due to dust mite allergies, bought this couple of months ago. I improvement in my allergies. quite like this product and recommended.

NilisGilles 10-01-2021

Top

Geschreven voor: Philips AC2889

Maakt alle ruimte snel rookvrij mocht er gerookt worden.
Krachtige motor koele lucht
Makkelijk schoon te maken

de Bie60 06-01-2021

Goede luchtreiniger

Geschreven voor: Philips AC2889

Heb nu ruim een maand de luchtreiniger. Is eenvoudig in te stellen. Met de app ook een instelling mogelijk dat hij in de nacht uit staat. Dit aangezien er geen verandering in het huis is en de melding van reinigen en vervangen van de aanwezige filters oobasis van bedrijfsuren gebeurd. De luchtriniger reageert snel en goed op de luchtverontreigingen. Ook na gourmetten kun je de volgende dag vrijwel niet ruiken dat er je hebt gegourmet.

Hilly56 03-01-2021

Werkt prima

Geschreven voor: Philips AC2889

Het toestel is prima en eenvoudig in gebruik !
Om de luchtzuivering voor pollen te beoordelen , is het nog even wachten want nu is het niet het juiste seizoen.

Uitkomst 19-12-2020

Luchtzuiveraar die werkt

Geschreven voor: Philips AC2889

Bevalt prima en doet wat de beschrijving beloofd.
Jammer dat de filters nogal prijzig zijn. Dat is iets wat steeds weer terugkomt.

Kuijkie 27-11-2020

Geschreven voor: Philips AC2889

Het produkt reageert meteen op veranderingen bij bvb koken, of stofverplaatsing. Slaat meteen op paars/ rood en maakt wel vrij veel lawaai dan, maar je merkt dan wel dat het werkt, terwijl je dit ook handmatig bij kan stellen. meten of de lucht schoner is kan niet, je moet uitgaan van de getoonde kleuren.

Kieftveen 17-11-2020

Goed werkend apparaat voldoet aan mijn verwachting

Geschreven voor: Philips AC2889

Ik vind het apparaat zeker zijn geld waard
Het apparaat doet wat het zou moeten doen en merk op dat ik meteen minder stof heb in huis.

Paul van T 14-11-2020

Compact en goed werkend product

Geschreven voor: Philips AC2889

Het apparaat is licht van gewicht, compact en werkt zoals omschreven. Zuivert de lucht snel en goed en veel minder stof in huis. Verbinding en bediening via app werkt snel en is perfect. Enige opmerking, nadeel vindt ik namelijk dat het apparaat niet over mogelijkheden beschikt voor het invoeren van tijdschema's voor week en dag.
Mogelijk een aandachtspunt bij ontwikkeling van nieuwe apparaten.

Gerarjean 12-11-2020

Perfect tegen allergie

Geschreven voor: Philips AC2889

Ik en mijn man zijn beiden allergisch aan stofhuismijt. Twee weken na aankoop van 1, en 2 zijn we zo tevreden dat we vandaag een derde aangekocht hebben. Living, slaapkamer en veranda zijn nu allergie vrij en wij klachtvrij. Geen allergiepillen meer nemen.

Deca Rico 05-11-2020

Het product is zeer goed

Ik heb twee luchtzuiveraars AC2889/10 in huis,
ik heb Allergie Huisstofmijt, en voel heel wat verbetering ....door de toestellen,
ik ben zeer tevreden, eindelijk kan ik het iedereen aanraden,
Groeten,

!!!!!!! 03-11-2020

Luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2889

Het apparaat doet wat hij moet doen, de lucht zuiveren van stofdeeltjes.
Dit doet hij geheel automatisch, hij meet stofdeeltjes en gaat dan sneller draaien om te zuiveren en gaat daarna weer in de lage stand.
Ik had veel last van allergieen in de nacht maar door het gebruik van het apparaat niet meer.

Mini de Poes 28-10-2020

Doet perfect wat die moet!

Geschreven voor: Philips AC2889

Sinds we onze luchtzuiveraar in huis hebben zijn de luchtjes bij het bezoek van onze poes aan haar toilet zo goed als onbestaande. De luchtzuiveraar reageer snel op dergelijke zaken en hij doet dat prima.
De eenvoudige maar perfecte werking van de app zorgt er voor dat alles nog makkelijker te regelen is.

Grizzlybeer 13-10-2020

Werkt super

Geschreven voor: Philips AC2889

Ik ben erg tevreden. Met 2 kinderen in huis met hooikoorts merken we het verschil. Minder last van pollen en minder geurtjes in huis. Via de app kan je goed volgen wat ie doet. Na courmetten was de geur na een uur al weg. Normaal ruik je nog een dag de geur. Heel erg tevreden met deze reiniger

bright1954 09-10-2020

Prima product

Geschreven voor: Philips AC2889

Voor een longpatient is dit product een uitkomst.
De slijmvorming in de luchtwegen is aanzienlijk verminderd door schonere lucht in de huiskamer.

Hooikoorts1 07-09-2020

Geen gekuch meer op bed

Geschreven voor: Philips AC2889

Luchtzuiveraar bevalt heel goed. Gekocht wegens pollen en stofallergie. Hij staat op mijn slaapkamer en ik hoest nauwelijks nog. Fijn dat je kan zien hoe t met de luchtkwaliteit gesteld is. 's nachts gaat ie op de silent modus want dan gaat het lampje uit en blaast ie minder hard. Af en toe til ik hem naar beneden om daar een poos te draaien. Fijn dat hij zelf aangeeft wanneer hij gereinigd moet worden.

Rsnna 05-09-2020

Helpt bij kattenallergie

Geschreven voor: Philips AC2889

Toen wij een kitten kregen bleek de allergie van mijn vriend erger te zijn dan vooraf verwacht. We hebben het zelfs gehad over waar we haar zouden plaatsen als het echt niet meer zou gaan. Hij hapte s avonds naar lucht als hij een dag bij de kat was geweest. Sinds aanschaf van dit apparaat heeft hij dat niet meer gehad en werd al snel duidelijk dat de kat kan blijven. Nu enkele weken verder, heeft hij geen allergie medicijnen meer nodig en gebruikt hij nog wel elke dag dit apparaat als hij thuis komt. Het kost wat, maar wat ben ik blij met deze aankoop!

Druifie 18-08-2020

Beste aankoop van het afgelopen jaar!

Geschreven voor: Philips AC2889

Wat een goede aankoop is dit geweest! We merken duidelijk een verbetering qua lucht in huis. Minder benauwdheidsklachten (zeker met de hittegolf) en minder hooikoorts. Minder medicatie nodig. Had ik maar eerder van dit apparaat gehoord. Het is een uitgave maar het is elke euro waard. Het apparaat is ook zeer energiezuinig. de slaapstand is ook echt heel stil. Geluid is wat aanwezig als de luchtkwaliteit niet optimaal is, maar dit is vaak van korte duur en overigens niet hinderlijk. De app erbij is ook heel handig. Wel veel push berichten, maar dit is eenvoudig uit te zetten
Aanrader (zeker voor mensen met luchtwegaandoeningen) !!

S. Loo 14-08-2020

De filter geeft mij inzicht in mn luchtkwaliteit

Geschreven voor: Philips AC2889

Ik denk dat deze filter een waardevolle toevoeging is. Ik zie alleen nog wel veel stofdeeltjes in mn huis rond dwarrelen die de filter blijkbaar niet bij kan

Edmond O 24-07-2020

Philips Luchtzuiveraar AC2887/10

Geschreven voor: Philips AC2889

Ik vind het een aanrader als u het op automatisch zet heeft hij u kamer zo clean wel alle deuren en ramen gesloten houden om de buitenlucht te reinigen is hij wat te klein .