Philips AC2889 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AC2889 op Kieskeurig.nl.

Bart 21-06-2019

Overzichtelijk display luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2889

Het is duidelijk wanneer de lucht schoon is en wanneer deze goed gezuiverd moet worden. Wat opvalt is dat de kwaliteit nogal eens wisselt in huis (bijvoorbeeld door een open deur) en dan is het fijn om te weten dat deze luchtzuiveraar dat herstelt. Ik had hiervoor voorheen geen idee. De luchtzuiveraar is makkelijk in te stellen en zelfs te koppelen met je mobiel. Dit zodat je het apparaat zelfs voordat je thuis komt al kunt aanzetten. Het verplaatsen van de ene kamer naar de andere is gemakkelijk, want hij is erg licht. Het enige minpuntje vind ik dat het geluidsniveau hoog is als de lucht erg verontreinigd is.

Pluspunten

• makkelijk is de luchtkwaliteit zichtbaar dmv kleur
  • licht in gewicht
  • op afstand te bedienen met je mobiel
  • makkelijk instelbaar

Minpunten

• geluidsniveau hoog bij grote reiniging lucht
  • liever een kleiner formaat gehad

Leys 01-07-2021

Doet wat die moet doen!

Geschreven voor: Philips AC2889

Toestel is perfect gekoppeld aan de app op mijn smartphone. Alles kan op afstand ingesteld worden. Bij de minste wijziging in de lucht start de zuivering op voor zo ver nodig.
De nodige filters gaan lang mee en zijn vlot te vinden.

Nederbelgje 16-06-2021

Luchtzuiveraar

Geschreven voor: Philips AC2889

Tot nu toe apparaat uitsluitend gebruikt als luchtzuiveraar in de maand mei. Zodra ramen en deuren open staan heeft luchtzuivering geen zin.
Werkt prima. Weinig lawaai.
In de winterperiode wordt ook de luchtbevochtiger gebruikt ivm vloerverwarming.

Slodsam 16-06-2021

Hij doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips AC2889

Hij doet wat hij moet doen: lucht zuiveren. Makkelijk in gebruik. Sinds ik het gebruik heb ik veel minder last van mijn allergie. Bijna dagelijks zet ik het apparaat even aan. Na enkele minuten geeft het al aan dat de lucht zuiver is.

Ornjira 05-06-2021

Works good but too noisy when It works full capaci

Geschreven voor: Philips AC2889

The product is good! I feel the air in my huis is cleaner. You can feel that in the first few days but after that you get used to it.

It works perfectly fine. But for allergies mode, when it cleans automatically, the machine make really hard noise.

There 3 filters, the first one you have to wash/clean it more often.

It’s light and you can bring it to any room you are going.

djansen1987 26-05-2021

Nooit meer zonder

Geschreven voor: Philips AC2889

Ik zat lang te twijfelen of ik er een wou kopen en zo ja welke dan. Dit had ook met de prijs te maken, het is namelijk nog al een uitgaven. Ik kocht het apparaat omdat op de hobby/kantoorkamer waar ik tegenwoordig toch zo'n 12 uur plus per dag zit ik last kreeg van droge ogen/huid en ivm mijn hooikoorts en last van stof het mij goed lijkt in deze ruimte de luchtkwaliteit op orde te hebben. Na een week was ik zo blij met het apparaat dat ik een 2e gekocht heb voor de slaapkamer. Je merkt aan alles het verschil. In de kantoorruimte ging ik van een luchtvochtigheid van 37% naar 50% (waar 50% ideaal is). Super blij met het product.

Gebrok 23-05-2021

Gebruiksaanwijzing

Geschreven voor: Philips AC2889

De luchtkwaliteit wordt goed uitgelegd en de kleur op het apparaat geeft ook aan wanneer het apparaat uit kan worden gezet, maar de allergeenmodus en de bacterie-en virusmodus wordt onvoldoende uitgelegd waardoor je ook niet weet wanneer bij gebruik hiervan het apparaat uit kan worden gezet.

Rierink 09-05-2021

EEN SUPER FIJNE LUCHTZUIVERAAR

Geschreven voor: Philips AC2889

Het apparaat werkt goed en is gemakkelijk te bedienden, laat ook zien hoe vervuild de lucht is, onder het zuiveren van die lucht zie het percentage dalen en hij is heerlijk stil, er zit zelfs een sleepmode op dan is hij nog stiller.
Dit apparaat voorziet mijn 3 slaapkamers van schone gezuiverde lucht, een topper!!

laupe 04-05-2021

geweldig appparaat

Geschreven voor: Philips AC2889

heel erg goed apparaat voor mensen met hooikoortsklachten.
klachten zijn zeker 60 a 70% afgenomen waardoor ik een veel betere nachtrust heb
gekregen.
meestal worden de prestaties van apparaten schromelijk overdreven, bij dit apparaat
heb ik dat gevoel in het geheel niet

Billie 2 Oktober 14-04-2021

Luchtreiniger

Zijn zeer tevreden!
Al 2 x moeten reinigen, in de korte tijd dat we de luchtreiniger hebben.
Kan je nagaan wat erin de lucht dwarrelt, zat ook vol met haartjes van onze hond!

René WD 09-04-2021

Mooie Luchtzuiveraar en functioneert fantastisch

Geschreven voor: Philips AC2889

Philips luchtzuiveraar AC2889/10 werkt zoals verwacht. Lucht in huiskamer voelt prettig aan en in huis minder last van de hooikoorts.

Ebosco 06-04-2021

slapen in schone lucht

Geschreven voor: Philips AC2889

Het apparaat doet waar het voor staat. We hebben weer schone lucht en het is niet meer irritant droog.

HenkM 23-03-2021

Schone lucht in huis

Geschreven voor: Philips AC2889

Ik heb de series 2000i gekocht omdat de luchtvochtigheid in mijn appartement deze winter daalde naar 32% en ik daar last van had, vooral in de nacht met een droge keel. Nu met dit geweldige apparaat kan ik dat per ruimte gemakkelijk naar 50% krijgen met als bonus een veel schonere lucht vanwege de zuivering van de lucht. En ik merk dat ook aan de vorming van stof, nu veel minder last van! Overigens mijn appartement is ruim 100 m2 en verdeeld in woonkamer, keuken, slaapkamer en studeerkamer. Ik verrijdt het apparaat steeds waardoor de luchtkwaliteit in het hele appartement sterk is verbeterd en ook goed blijft. Dus ook de capaciteit van het apparaat theoretisch tot 60m2 kan je wat ruimer zien als je er slim mee omgaat :-)

Kletskous 13-03-2021

Eerste gebruik.

Geschreven voor: Philips AC2889

De zuiveraar werkt perfect.
Advies: Bij eerste gebruik de sensor reinigen.
Ik heb 2 weken gedacht in een zeer ongezonde lucht te leven, maar na het reinigen van de sensor bleek dat hiervan geen sprake was.

Marvelfan70 13-03-2021

Apparaat haalt veel stof uit de lucht

Geschreven voor: Philips AC2889

Bij het reinigen van de filters wordt duidelijk hoeveel stof uit de lucht gefilterd wordt. Dit werkt dus prima hoewel er nog steeds veel stof in huis achter blijft dus het is zeker geen vervanger van dagelijks afstoffen. Maar hij werkt prima.

Tjip 05-03-2021

2 dagen in gebruik

Geschreven voor: Philips AC2889

Om aan te geven of we beter slapen en minder last hebben van alergieen is nog te vroeg. We hebben het apparaat slechts 2 dagen. Ik gebruik het in de slaapkamer en in de nachtmodus is het apparaat stil genoeg, we kunnen normaal slapen. Ik heb wel 2 minpuntjes. In de nachtmodus blijven de geluidjes van de bediening actief, ik denk nu niet dat ik vaak 's nachts iets ga veranderen, maar ook het toestel uitzetten kan niet zonder piepgeluiden. In de nacht modus mogen alle geluiden onderdrukt worden. En als 2de in de nacht modus blijft 1 ledlamp actief om aan te duiden dat het in werking is, maar voor mij mocht die led heel wat minder hard schijnen.

Air1 20-02-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips AC2889

De lucht zuiveraar doet het prima. Het klimaat in huis is sterk verbeterd zodanig zelfs dat ik het zelfs merk. Het apparaat zorgt tevens voor een stukje bewustwording over de luchtkwaliteit in huis. Zeer tevreden

Manders 19-02-2021

Filters gaan geen jaar mee zoals beloofd

Geschreven voor: Philips AC2889

Het apparaat lijkt zijn werk op zich goed te doen, alleen op de dagen dat het 10 graden vroor krijg hij de ruimte (50 m2) maar moeilijk boven een luchtvochtigheid van 40%. Maar zodra de vorst verdween was dat geen probleem meer, ook op stillere standen werkte hij goed. Maar wat betreft de filters voel ik me bedrogen. Er wordt vermeld dat je ze na een jaar moet vervangen, maar vanaf de eerste minuut dat het apparaat aan ging gaf hij 4800 uur aan. Dat zijn 200 dagen, geen 365! Dat scheelt bijna de helft! Dit verhoogt de lopende kosten aanzienlijk.

Sabbyz 05-02-2021

Super tevreden.

Geschreven voor: Philips AC2889

De luchtreiniger gebruiken wij al een tijdje in huis en wij zijn echt heel blij mee. Ik zal het zeker aanraden aan ánderen want wij merken wel dat het de lucht ( en snel ook) verzuivert .

Castor45 04-02-2021

Nous respirons mieux

Geschreven voor: Philips AC2889

Le remplacement des filtres, grille trop fragile, en démontant ai cassé les 2 angles de fixation inférieure, manque d'info