Dyson Pure Cool™ toren luchtreinigingsventilator wit/zilver - 2018 - Reviews

64 dB

7,3

anoniem 16-06-2018

Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator wit/z 2018

IK heb de Dyson Pure Cool™ toren luchtreinigingsventilator wit/zilver - 2018 gekocht omdat ik een schonere lucht wilde i.v.m mijn astma .
De levering verliep moeizaam het product kwam uit Duitsland en de levering duurde 5 werkdagen .
Op mijn vraag via de mail ( omdat telefonisch na 40 minuten wachten en het zelfde bandje niet werd
opgenomen) werd niet gereageerd klanten te woord staan of per mail schijnt bij Dyson een probleem te zijn.
Voor deze grote van organisatie had ik wel een veel klant vriendelijker en betere nazorg verwacht,maar nu het product Super ik merkte gelijk dat er minder fijnstof/ pollen in de ruimte aanwezig was.
DE bediening is makkelijk en de sleep timer is gemakkelijk bij het in slaap vallen.
De aanschaf was voor mij een struikel punt maar niet anders dan plus punten voor de Dyson Pure Cool™ toren luchtreinigingsventilator wit/zilver - 2018.
Alleen nu nog de mogelijkheid om nieuwe filters te kunnen kopen via de Dyson site want die staan voor
model 2018 op dit moment van schrijven er nog niet op lijkt me wel t.z.t handig.
Dus Dyson doe wat aan de service want daar scoort U onvoldoende maar uw product is Super.

Pluspunten

• Gebruik
  • filterd super
  • Stil tot stand 4

Minpunten

• Nazorg
  • Bereibaarheid service
Geschreven voor: Dyson Pure Cool™ toren luchtreinigingsventilator wit/zilver - 2018

opgelost : Zeer ontevreden nu tevreden 14-06-2018

opgelost van vorige "zeer ontevreden"

Na twee weken stond er plots een UPS koerier met de juiste ventilator. de Dyson pure cool zilver.
Uiteindelijk opgelost , dank aan Ronald van Dyson ( via facebook en nam moeite mij te bellen)
Het hoofdkantoor van dyson heeft nog wel verbeter stappen te maken mbt communicatie, want ik heb in deze twee weken geen enkele email mogen ontvangen met een status update.
ook geen notificatie dat UPS met het artikel gisteren zou komen. is het te veel gevraagd om om de twee , drie dagen een email te sturen met de status ? Al is het " we doen ons best maar artikel is nog niet voorradig"

ach.. eind goed , al goed , zullen we maar zeggen
Het apparaat zelf is wel perfect !

Pluspunten

• Erg stil
  • erg goede luchtstroom
  • voelt kouder aan dan normale fan
  • regelbare oscillatie (45,90,180,350)
  • nacht stand

Zeer ontevreden 05-06-2018

Super slechte communicatie , nu ontevreden ' klant'

In plaats van Dyson Pure Cool die ik besteld (29 mei) had, werd de Dyson AM07 geleverd (30 mei) , een 200 euro goedkopere ventilator zonder actief filter. Direct telefonisch contact opgenomen (30 Mei) met Dyson klanten service (0800-0206203) , mij werd verzekerd dat het recht getrokken zou worden.
31 Mei , nogmaals contact opgeneomen met Dyson klanten service, dag ervoor zou medewerker iets vergeten zijn aan te vinken, het zou nu goed komen) , Via facebook Dyson ook aangesproken , antwoord "Hallo Edwin,

Dank voor je bericht. Vervelend dat je het verkeerde toestel hebt ontvangen. Er is duidelijk iets fout gegaan bij het verzendhuis.
Ik zie dat er in het systeem een melding is geplaats voor omruiling van het toestel, en er een onderzoek gedaan zal worden bij het verzendhuis.
Zodra we meer informatie hebben over de vervolg stappen qua omruiling en ontvangst juiste toestel, nemen we contact met je op.
Het magazijn in Duitsland is vandaag dicht. We hopen morgen/maandag meer informatie te ontvangen.

Wij willen je bedanken voor je geduld en wij bieden je onze oprechte excuses aan voor dit ongemak.

Groeten,
Simone"

Maandag 4 Juni : wederom contact gehad met Dyson klanten service per telefoon,
Medewerker houd ruggespraak met manager en zegt mij telefonisch toe dat manager er achter aan gaat om zo snel mogelijk het juiste apparaat te leveren en mij dat per email (Dyson@emailhere.nl) te bevestigen.

Dinsdag 5 Juni, Na al mijn pogingen om een juist artikel te krijgen is mijn geduld op.
Als ik contact op neem met Dyson word er van alles beloofd maar er comt geen bevestiging per email.

Mijn mening is dat Dyson erg te kort schiet in hun communicatie.

Mijn geduld is op..

Minpunten

• Verkeerd artikel gestuurd, wij ontvingen AM07
  • Geen bevestiging per email mbt gemaakte afspraken
  • Een week lang wachten op bericht van dyson

Harmen 21-05-2018

Super stil, machtig design en uitermate bruikbaar

Ik heb de dyson nu anderhalve week in mijn bezit en hikte wel tegen de prijs aan Toch maar gekocht en vanaf dag 1 worden wij veel beter wakker en slapen wij veel beter door. Ik heb behoorlijke hooikoorts maar door deze dyson zijn mijn klachten 's nachts verdwenen. Daar ben ik mega blij mee en had ik van tevoren niet kunnen dromen.

Pluspunten

• Doet zijn werk super
  • Prachtig design

Minpunten

• Misschien de hoge prijs