Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator wit/zilver - Reviews

Filter
vervangbaar
Geluidsniveau
64 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator wit/zilver op Kieskeurig.nl.

Richard 21-11-2018

Geweldige service van Dyson

Geschreven voor: Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator wit/zilver

Mijn pure cool toren die ik gekocht had in 2016 kreeg een klein defect. Helaas was mijn garantie al een paar maanden verlopen. Contact gezocht met de klantenservice van Dyson en het probleem uitgelegd. Zonder problemen mocht ik de oude retourneren en zou ik een nieuw exemplaar toegezonden krijgen. Vandaag deze binnen gekregen en het is ook nog het nieuwe model 2018. ik wil hierbij de klantenservice van Dyson enorm bedanken voor de klantgerichtheid. Daar kunnen andere fabrikanten nog een voorbeeld aan nemen.

• Mooie app
  • Goede klantenservice

Minpunten

• Mag iets goedkoper

Frank 01-08-2018

Slechte wifi

Geschreven voor: Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator wit/zilver

Het is eigenlijk een hele dure waaier. Wel met wifi en app ondersteuning en het filtert de lucht (maar die is blijkbaar hier in huis al schoon genoeg).
De wifi verbinding valt steeds na 30 seconden weg. Ik zie het nog een dagje aan of de servicedesk van Dyson terugbelt, en anders gaat deze na 2 dagen alweer retour.

Pluspunten

• filtert de lucht
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• wifi waardeloos
  • app onbruikbaar

anoniem 16-06-2018

Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator wit/z 2018

Geschreven voor: Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator wit/zilver

IK heb de Dyson Pure Cool™ toren luchtreinigingsventilator wit/zilver - 2018 gekocht omdat ik een schonere lucht wilde i.v.m mijn astma .
De levering verliep moeizaam het product kwam uit Duitsland en de levering duurde 5 werkdagen .
Op mijn vraag via de mail ( omdat telefonisch na 40 minuten wachten en het zelfde bandje niet werd
opgenomen) werd niet gereageerd klanten te woord staan of per mail schijnt bij Dyson een probleem te zijn.
Voor deze grote van organisatie had ik wel een veel klant vriendelijker en betere nazorg verwacht,maar nu het product Super ik merkte gelijk dat er minder fijnstof/ pollen in de ruimte aanwezig was.
DE bediening is makkelijk en de sleep timer is gemakkelijk bij het in slaap vallen.
De aanschaf was voor mij een struikel punt maar niet anders dan plus punten voor de Dyson Pure Cool™ toren luchtreinigingsventilator wit/zilver - 2018.
Alleen nu nog de mogelijkheid om nieuwe filters te kunnen kopen via de Dyson site want die staan voor
model 2018 op dit moment van schrijven er nog niet op lijkt me wel t.z.t handig.
Dus Dyson doe wat aan de service want daar scoort U onvoldoende maar uw product is Super.

Pluspunten

• Gebruik
  • filterd super
  • Stil tot stand 4

Minpunten

• Nazorg
  • Bereibaarheid service

opgelost : Zeer ontevreden nu tevreden 14-06-2018

opgelost van vorige "zeer ontevreden"

Geschreven voor: Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator wit/zilver

Na twee weken stond er plots een UPS koerier met de juiste ventilator. de Dyson pure cool zilver.
Uiteindelijk opgelost , dank aan Ronald van Dyson ( via facebook en nam moeite mij te bellen)
Het hoofdkantoor van dyson heeft nog wel verbeter stappen te maken mbt communicatie, want ik heb in deze twee weken geen enkele email mogen ontvangen met een status update.
ook geen notificatie dat UPS met het artikel gisteren zou komen. is het te veel gevraagd om om de twee , drie dagen een email te sturen met de status ? Al is het " we doen ons best maar artikel is nog niet voorradig"

ach.. eind goed , al goed , zullen we maar zeggen
Het apparaat zelf is wel perfect !

Pluspunten

• Erg stil
  • erg goede luchtstroom
  • voelt kouder aan dan normale fan
  • regelbare oscillatie (45,90,180,350)
  • nacht stand

Harmen 21-05-2018

Super stil, machtig design en uitermate bruikbaar

Geschreven voor: Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator wit/zilver

Ik heb de dyson nu anderhalve week in mijn bezit en hikte wel tegen de prijs aan Toch maar gekocht en vanaf dag 1 worden wij veel beter wakker en slapen wij veel beter door. Ik heb behoorlijke hooikoorts maar door deze dyson zijn mijn klachten 's nachts verdwenen. Daar ben ik mega blij mee en had ik van tevoren niet kunnen dromen.

Pluspunten

• Doet zijn werk super
  • Prachtig design

Minpunten

• Misschien de hoge prijs