Dyson Pure Cool toren - wit/zilver - Reviews

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Pure Cool toren - wit/zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

p***********@g******** 26-12-2023
Geschreven voor: Dyson Pure Cool

Als hij werkt is hij super!!!
Als diverse keren onderdelen moeten vervangen, binnen de garantie, maar eer het naar je opgestuurd is ….. gaat flink tijd overheen. Nu weer kapot en net buiten de garantie…. 125€ opsturen naar Dyson en dan gooien ze hem daar weg, aldus de klantenservice…. Mag ik ook nog betalen voor een nieuwe, voor mij geen Dyson meer!

Peter 12-06-2020

Mooie uitstraling

Simpel in elkaar te zetten en de APP te installeren. Werkt perfect. Ik ben er erg tevreden mee. TOPPIE

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Werkt perfect

John 24-05-2020

aanwezigheid koolstoffilter

Ik heb al enkele Dyson ventilatoren aangeschaft en weet uit ervaring dat ze goed werken. Dit type heeft een koolstoffilter waardoor de zuiverende werking nog beter is dan de gewone filter.
Tevens is de luchtstroom tot 350 graden draaibaar. Het is geen airco maar werkt wel verkoelend.

Pluspunten

• wendbaarheid in verschillende standen
  • koolstoffilter
  • nu in de aanbieding bij BCC

PKoorn 26-06-2019

Koele lucht

Een gekoelde werkruimte, zodat iedereen prettig kan werken. Maakt weinig geluid , blaast koude lucht , heeft 10 standen, afstandsbediening, instelbare draai grootte. Kortom een topper dit is de tweede de eerste beviel zo goed dat ook voor een andere ruimte deze is aangeschaft.

Pluspunten

• geluidsarm
  • koel
  • mooi ontwerp

Minpunten

• duur

Richard 21-11-2018

Geweldige service van Dyson

Mijn pure cool toren die ik gekocht had in 2016 kreeg een klein defect. Helaas was mijn garantie al een paar maanden verlopen. Contact gezocht met de klantenservice van Dyson en het probleem uitgelegd. Zonder problemen mocht ik de oude retourneren en zou ik een nieuw exemplaar toegezonden krijgen. Vandaag deze binnen gekregen en het is ook nog het nieuwe model 2018. ik wil hierbij de klantenservice van Dyson enorm bedanken voor de klantgerichtheid. Daar kunnen andere fabrikanten nog een voorbeeld aan nemen.

• Mooie app
  • Goede klantenservice

Minpunten

• Mag iets goedkoper

Jeanette 28-09-2018

Goed mits niet gaat fluiten

Geschreven voor: Dyson Pure Cool

Ik wilde een ventilator en luchtreiniger en heb deze gekocht
Nu na enkele maanden wordt ik s nachts wakker van het gefluit van dat ding even uitzetten en weer aan het is voorbij...jammer

Pluspunten

• Ruik geen hondelucht meer
  • Geen geurtjes meer

Minpunten

• Duur
  • Fluitgeluid

Leon 13-08-2018

Dyson pure cool reinigingsventilator zwart/nikkel

Geschreven voor: Dyson Pure Cool

Gekozen op de reinigingsfunctie- uitleesbaarheid van de gemeten waarden in de tijd en op het design.
Werkt precies zoals verwacht, echt een unit waarvan ik elk moment van de dag geniet in haar functie maar ook in design.
Detectie van onfrisse buitenlucht bij het ventileren werkt prima, maar ook als poeslief op haar bak de grote behoefte heeft gedaan, reageert hij spontaan met het wegfilteren van de kattenbak geur van dat moment
Voortreffelijk.

Quido 05-08-2018

Echt onvoldoende alles koeler

1--8-2018
Totaal zijn geld niet waard.
Hij blaast wel lucht, maar in de warme dagen echt onvoldoende.

Frank 01-08-2018

Slechte wifi

Het is eigenlijk een hele dure waaier. Wel met wifi en app ondersteuning en het filtert de lucht (maar die is blijkbaar hier in huis al schoon genoeg).
De wifi verbinding valt steeds na 30 seconden weg. Ik zie het nog een dagje aan of de servicedesk van Dyson terugbelt, en anders gaat deze na 2 dagen alweer retour.

Pluspunten

• filtert de lucht
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• wifi waardeloos
  • app onbruikbaar

FrankH 05-04-2021

Ik denk dat je een slecht wifinetwerk hebt in jouw huis, niet dat de wifi van Dyson slecht is. Bij ons staat de Dyson op een plek met goede wifi, en zijn er geen verbindingsproblemen.
De app heb ik ooit gebruikt aan het begin, maar eigenlijk gebruiken we voor 99% de meegeleverde afstandsbediening.

annoniem 25-07-2018

prijs

Geschreven voor: Dyson Pure Cool

dyson is een goed merk hoor, maar moet dit nu echt 600 euro losten?????
We hebben een stofzuiger van deze prijs die nauwelijks schoon te maken is. maar door de hoge aanschaf koop je niet snel een nieuwe. dat gevoel krijg ik ook met dit apparaat. volgend jaar verbeterde technologie of geen dure filters meer of een filter die je kan reinigen en dan koop je om wille van de hoge aanschaf toch geen nieuwe.
FrankH 05-04-2021

Serieus, een 1 geven in verband met "een gevoel"?
@Redactie: dit soort anonieme "reviews" horen hier niet thuis!

Jannie 06-07-2018

geweldig apparaat

Geschreven voor: Dyson Pure Cool

Ik vind het een geweldig product. Ik had s'nachts altijd een last van hoesten. Nadat ik dit apparaat op de slaapkamer had neergezet hoef ik s'nachts niet meer te hoesten. Je hoort deze bijna niet draaien en ik kan niet aangeven hoe blij ik er mee ben. Het apparaat is zeker niet goedkoop maar doet wel wat er wordt aangegeven. Ik heb nog geen lange ervaring daar ik het pas 4 weken geleden heb gekocht.

anoniem 16-06-2018

Dyson Pure Cool toren luchtreinigingsventilator wit/z 2018

IK heb de Dyson Pure Cool™ toren luchtreinigingsventilator wit/zilver - 2018 gekocht omdat ik een schonere lucht wilde i.v.m mijn astma .
De levering verliep moeizaam het product kwam uit Duitsland en de levering duurde 5 werkdagen .
Op mijn vraag via de mail ( omdat telefonisch na 40 minuten wachten en het zelfde bandje niet werd
opgenomen) werd niet gereageerd klanten te woord staan of per mail schijnt bij Dyson een probleem te zijn.
Voor deze grote van organisatie had ik wel een veel klant vriendelijker en betere nazorg verwacht,maar nu het product Super ik merkte gelijk dat er minder fijnstof/ pollen in de ruimte aanwezig was.
DE bediening is makkelijk en de sleep timer is gemakkelijk bij het in slaap vallen.
De aanschaf was voor mij een struikel punt maar niet anders dan plus punten voor de Dyson Pure Cool™ toren luchtreinigingsventilator wit/zilver - 2018.
Alleen nu nog de mogelijkheid om nieuwe filters te kunnen kopen via de Dyson site want die staan voor
model 2018 op dit moment van schrijven er nog niet op lijkt me wel t.z.t handig.
Dus Dyson doe wat aan de service want daar scoort U onvoldoende maar uw product is Super.

Pluspunten

• Gebruik
  • filterd super
  • Stil tot stand 4

Minpunten

• Nazorg
  • Bereibaarheid service
  • Prijs

opgelost : Zeer ontevreden nu tevreden 14-06-2018

opgelost van vorige "zeer ontevreden"

Na twee weken stond er plots een UPS koerier met de juiste ventilator. de Dyson pure cool zilver.
Uiteindelijk opgelost , dank aan Ronald van Dyson ( via facebook en nam moeite mij te bellen)
Het hoofdkantoor van dyson heeft nog wel verbeter stappen te maken mbt communicatie, want ik heb in deze twee weken geen enkele email mogen ontvangen met een status update.
ook geen notificatie dat UPS met het artikel gisteren zou komen. is het te veel gevraagd om om de twee , drie dagen een email te sturen met de status ? Al is het " we doen ons best maar artikel is nog niet voorradig"

ach.. eind goed , al goed , zullen we maar zeggen
Het apparaat zelf is wel perfect !

Pluspunten

• Erg stil
  • erg goede luchtstroom
  • voelt kouder aan dan normale fan
  • regelbare oscillatie (45,90,180,350)
  • nacht stand

Adriaan 12-06-2018

Slechte service Dyson

Geschreven voor: Dyson Pure Cool

Vorige maand gekocht. Mooi apparaat echter technische service van Dyson is bar slecht. De app werkte na 2 weken niet meer. Diverse telefoontjes en email gestuurd. Elke keer wordt beterschap beloofd. Tot dusver na enkele weken werkt de bedienings app nog steeds niet. Voor een dergelijk duur apparaat is dit een bar slechte service ! Dyson krijgt hierdoor een slechte naam !!!

Pluspunten

• Mooi apparaar

Minpunten

• Slechte technische service
  • Klachten afhandeling slecht

Roos 10-06-2018

Perfect apparaat

Geschreven voor: Dyson Pure Cool

Hij doet wat hij belooft, de lucht in huis is nu veel zuiverder en veel koeler, perfect apparaat, ik ben er erg blij mee

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • werkt prima, doet wat hij belooft

Minpunten

• geen

Marijke 02-06-2018

Dyson Pure Cool

Geschreven voor: Dyson Pure Cool

Inderdaad veel stiller en aangenamer als een doorsnee ventilator maar koelt daarom niet meer dan andere ventilatoren. De lucht is wel beter/ meer verdeeld.
De app is ook een leuke functie om alles bij te houden.

Pluspunten

• Stil
  • Aangemaan
  • Makkelijk in gebruik
  • App voor historiek
  • Veilig

Minpunten

• Niet kouder dan andere ventilatoren

Rick 22-05-2018

Top luchtreiniger + ventilator!

Geschreven voor: Dyson Pure Cool

Na een lange tijd heb ik besloten om een dyson ventilator te kopen. Daarvoor had ik altijd een makkelijke 'goedkope' ventilator wat ook zijn werk goed deed maar ik miste toch de opties. Sinds korte tijd heb ik hooikoorts met wisselende klachten en nu zag ik dat dyson ook luchtreiniging heeft. Na wikken en wegen 'ook de kosten van het apparaat' heb ik besloten om hem te kopen.
En ik moet zeggen.... Alle verwachtingen worden vervuld!
Het is iets koelere lucht die eruit komt die de kamer goed op temperatuur houdt. Het is geen airco dus verwacht niet dat je Alaska kan creëeren in je kamer. De luchtreiniging stelt mij zeker niet teleur. Ik word wakker met minder klachten en de luchtwaarden zie je voor je neus minder worden. De functies zijn er teveel om op te noemen en ook met de Dyson link op je smartphone is er nog meer. Soms staat hij in de woonkamer waar ook goed gebruik van gemaakt wordt. Hij pakt totaal geen ruimte in de kamer en hij staat erg stijlvol.
Kort gezegd: top product die zijn functie(s) meer dan goed uitvoerd!
Waarom het geen 10 is... Is toch de hoge verkoopprijs.

Pluspunten

• Goede luchtreiniging
  • Stijlvol
  • Veel functies, timer en weekschema (dyson link)
  • Goed te onderhouden
  • Waarden worden goed bijgehouden en aangetoond

Minpunten

• Hoge verkoopprijs
  • Maximale stand = behoorlijk wat geluid

Harmen 21-05-2018

Super stil, machtig design en uitermate bruikbaar

Ik heb de dyson nu anderhalve week in mijn bezit en hikte wel tegen de prijs aan Toch maar gekocht en vanaf dag 1 worden wij veel beter wakker en slapen wij veel beter door. Ik heb behoorlijke hooikoorts maar door deze dyson zijn mijn klachten 's nachts verdwenen. Daar ben ik mega blij mee en had ik van tevoren niet kunnen dromen.

Pluspunten

• Doet zijn werk super
  • Stil
  • Prachtig design

Minpunten

• Misschien de hoge prijs