Samsung AX3300 AX34R3020WW/EU - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung AX3300 AX34R3020WW/EU op Kieskeurig.nl.

Aran 29-03-2021

Stofzuiger

Geschreven voor: Samsung AX3300 AX34R3020WW/EU

Sterkterke zuigkracht echt top dit appaat waar voor je geld
Aanrader om deze te kopen
Top top

Tessebes 09-09-2020

Mooi maar niet handig in gebruik

Geschreven voor: Samsung AX3300 AX34R3020WW/EU

Het apparaat op zich doet z'n werk wel lijkt. Hij detecteert bijv. Wel de lucht van gespoten deodorant en kleurt dan een andere kleur . Zodra de lucht weggefilterd is kleurt hij weer als zuiver.

Tijdens de hele warme dagen was het apparaat een welkome verassing omdat je voelde dat wanneer hij aanstond er een frisse wind bleef waaien. Deze was ook wat verkoelend.

Wat jammer is, is dat het apparaat teveel ruimte in neemt qua afmeting en benodigde ruimte. Het is moeilijk te plaatsen aan een kleinere ruimte als je je precies wilt houden aan de afstanden zoals de handleiding vraagt.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Madelief1 12-08-2020

Fijn product

Geschreven voor: Samsung AX3300 AX34R3020WW/EU

Dit product heb ik voor Reviewclub mogen testen en mijn ervaring zal ik hier delen. Het apparaat ziet er mooi uit en de lucht wordt merkbaar gezuiverd. Ik heb een huisstofmijt allergie en heb hier de afgelopen weken geen hinder meer van ondervonden. Er is een makkelijk leesbare handleiding aanwezig, waardoor het apparaat eenvoudig en snel gereed voor gebruik gemaakt kan worden. De lucht in onze woonkamer is vaak al na een half uur gereinigd en dit is te zien aan de kleuren luchtkwaliteitsindicator. Er is een auto- en slaapmodus aanwezig. De bediening van het apparaat is niet moeilijk. Het ventilatievermogen is aan te passen. Hoe zachter de ventilatie gezet wordt, hoe stiller het apparaat is. Er is een ‘lock’ functie aanwezig waardoor kinderen het apparaat niet zelf kunnen bedienen. Onze dochter vindt het apparaat erg interessant, maar kan de instellingen niet zelf aanpassen door het kindslot. Aan de voorzijde van het apparaat bevindt zich een uitwasbaar filter, welke gemakkelijk te reinigen is. Het product voldoet zeker aan onze verwachtingen.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com