Dyson V7 Trigger Kruimelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V7 Trigger Kruimelzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Touw 02-07-2019

5 min stofzuigen, batterij leeg

We kochten deze als stofzuiger. Op de laagste stand schijnt hij 40 minuten mee te gaan maar dan zuigt hij matig. Op de hoogste stand kan hij maar 10.minuten max zuigen.

Minpunten

• Batterijduur 10 min
  • Zwaar om te zuigen met 1 hand

Dyson Benelux 04-07-2019

Beste Klant,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, dit stellen wij zeer op prijs.
De V7 trigger heeft op de lagere stand een batterijduur van 30 minuten bij gebruik van de standaard opzetstukken.

Indien u de gemotorisseerde opzetstukken gebruikt voor de extra goede reiniging gaat is de batterijduur 20 minuten.
Mocht de lagere stand niet voldoende wezen is de hogere stand een optie, het kan ook wezen dat het apparaat een blokkade heeft en daarom niet voldoende zuigkracht heeft.

Dit kunt u nalopen door de stappen van de onderstaande video na te lopen met uw V7:

Arjen - Dyson Benelux

Marina 15-11-2018

ongeevenaarde goede kruimelzuiger

Dit is een ongeëvenaarde goede kruimelzuiger. Hij is duur maar alle waarde naar zijn geld. De opzetstukken zijn handig en werken prima de elektrische borstel is briljant, haren van dieren en andere lastig te verwijderen dingen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Het zou fantastisch zijn als er een nog langer zuigmond/ slang bij zou zitten, zodat je de wasdroger goed schoon zou kunnen zuigen

Pluspunten

• de elektrische borstel
  • De krachtige motor

Vivienne 26-04-2018

Voldoet maar kan beter

Ik heb een DC16, maar helaas geen onderdelen meer te krijgen. Men bood mij 25% korting op alle stofzuigers of alle draadloze stofzuigers, maar op de V10 werkte de code niet. Maar dat stond niet in de mail. Heb ik me maar de V7 trigger gekocht. Ik gebruik hem voor de trap, dan hoef ik niet meer met de grote D23 te slepen. En voor de trap voldoet hij. Wat ik mis is een station voor hem op te hangen en tevens te laden. Dat had de D16, 12 jaar geleden al, dus een achteruitgang. Als de accu leeg is is hij plotseling leeg. Dan stopt hij abrupt. Hij geeft nergens aan dat de accu bijna leeg is. Een knipperend lampje zou voldoenden zijn als 3 lampjes te duur is. Maar voor het topmodel kruimelzuiger, zou je ook een top extra’s er op kunnen zitten.
De bak leeg maken, tja die kon ik uit de vuilnisbak gaan vissen toen ik er aan trok. De klep onder ging helemaal niet open.
Registeren kan ik hem ook niet. Want de site herkent het serienummer niet. Heb ik wel een Dyson, of wordt de site niet goed onderhouden, of ben ik de eerste die de V7 trigger koopt.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• Geen ophangsysteem
  • Geen accu hoeveelheid indicatie