Tristar SZ-1918 - Reviews

Stofopvang
zakloos

Jos 25-10-2017

handig voor de slaapkamer

Deze stofzuiger onlangs als impulsaankoop bij de Action gekocht voor rond de 25 euro, met het idee om hem als kruimeldief te gebruiken.

Ik gebruik hem voor de slaapkamers, waarbij het handig is dat mijn kinderen (9 / 11 j) hem ook kunnen hanteren en hij makkelijk onder het bed kan zuigen. Ondanks het wat lagere vermogen van 400W is de zuigkracht voldoende (op harde vloeren).
Wat ik wel jammer vind is dat hij niet netjes is op te bergen na gebruik; er is geen snoer oprolmechanisme of een ophangbeugel, waardoor hij voor mij als kruimeldief minder geschikt bleek.
Het snoer is ook vast gemonteerd dus je zit altijd met die bos spaghetti.

Conclusie:
Aardig als extra stofzuiger voor de slaapkamer (of studentenkamer)

Pluspunten

• Goede zuigresultaten op harde vloeren
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen snoer oprol systeem
  • geen ophangbeugel
Geschreven voor: Tristar SZ-1918

Randolph 29-03-2018

Verbluffend resultaat gezien de prijs

Fijne combinatie kruimeldief en stofzuiger. Resultaat op harde vloer is perfect. Snoer is misschien een minpunt maar hierdoor wel veel krachtiger dan een accu apparaat. Ophangbeugel zou fijn zijn maar wat mag je verwachten voor die prijs bij de Action.

Pluspunten

• verbluffend resultaat
  • 2 in 1 kruimeldief steelstofzuiger
  • geen accu die snel ontlaad
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• ophangbeugel
Geschreven voor: Tristar SZ-1918
Randolph 18-07-2018

Nu 4 maanden in mijn bezit en nog steeds geweldig goeie ervaringen. Ook kattenharen op de bank zuigt hij op zeker als je even bij elkaar veegt met een iets vochtige huishoud handschoen.