Philips SHL3075BK/00 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHL3075BK/00 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jesse 20-01-2018
  • Product gekregen

Philips Bass+ SHL3075

Geschreven voor: Philips SHL3075BK/00 zwart

Onlangs dit product gekregen en ben er zeer tevreden over. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Zoals het product aangeeft is de bass inderdaad heel diep en duidelijk aanwezig in de koptelefoon. Een heel erg goede koptelefoon voor degene die van een diepe bass houdt. De mid range tonen zijn goed alleen mis ik de hogere tonen waardoor het minder scherp klinkt. Hij zit comfortabel op je hoofd en je voelt hem amper zitten. De bedrading en de bouw kwaliteit voelt wat goedkoop aan maar al met al voor de prijs een zeer goed product.

Pluspunten

• Bass
  • Comfortabel

Minpunten

• Hoge tonen

Officiele reactie van Philips Sound 24-01-2018

Beste Jesse,

We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over je nieuwe hoofdtelefoon. Geniet ervan!

Groetjes,
Philips Sound Team

Hanneke.Veldhoen 09-11-2017

perfecte bass voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: Philips SHL3075BK/00 zwart

Enkele weken geleden heb ik dit product mogen ontvangen.
Aan de doos was niets bijzonders te zien en ook bij het uitpakken was er niets spectaculairs te zien aan de koptelefoon zelf. Een simpel maar modern design, licht in gewicht en misschien iets te veel plastic. Ondanks het vele plastic lijkt het product toch robuust aan te voelen en een lange levensduur te hebben. De koptelefoon bestaat uit twee goed afsluitende schelpen welke comfortabel aanvoelen, een brede band over het hoofd, welke verstelbaar is, en een vaste snoer met geïntegreerde pauzeknop. Opbergen kan gemakkelijk daar de schelpen in te klappen zijn zodat de koptelefoon veilig zonder kans op breken in de tas meegenomen kan worden.

Het geluid is zeer goed, de beloofde bass komt goed over zonder te overheersen. Doordat de schelpen goed aansluiten op de oren en het hoofd, is er weinig omgevingsgeluid hoorbaar.

Al met al een goed product en zeker in verhouding met de prijs.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Licht gewicht
  • Draagcomfort
  • Prijs
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Plastic
  • Bedraad