Beats by Dr. Dre Beats EP

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beats by Dr. Dre Beats EP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mediafreak123 28-08-2018

weinig laag, kabel snel stuk

Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats EP

Ik had deze gekocht voor mijn dochter. Ik vind het laag niet goed hoorbaar, je moet de kussens tegen je oren drukken om het laag te horen. Er zit dus te weinig druk op. Verder ging het koort na drie maanden stuk, en kan niet vervangen worden. Echt waardeloos artikel

Pluspunten

• mooi design
  • op zich ziet het er degelijk uit

Minpunten

• koort gaat snel kapot, kan niet vervangen worden
  • lage tonen niet goed hoordbaar

JPM 22-03-2019

Hier ben het mee eens. snoer nu voor de 3 keer defect en geen garantie Beats! Dit noemen ze externe onheil.
Geen Beats meer voor mij!

PeterK 04-09-2017

Perfecte koptelefoon

Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats EP

Na jaren al een beats Solo te hebben gehad was deze echt aan vervanging toe. Nu de goedkopere versie gekozen maar totaal geen spijt van. Op kleine dingen na is deze anders qua model maar qua geluid doet deze niet onder voor de beats Solo. Een echte muziekliefhebber zal hier misschien anders over denken maar voor het dagelijks gebruik een perfecte keuze.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • afwerking materiaal
  • prijs
  • bij langdurig gebruik niet iritant

Minpunten

• prijs als je iets meer luxe wil

Reet 17-02-2017

Wat een geweldige sound!

Geschreven voor: Beats by Dr. Dre Beats EP

Goed afsluitende kappen van leerachtig materiaal gaan niet zweten, ook niet na lang op je hoofd. Superieure hoge tonen gecombineerd met briljante bassen. Stevig maar geen oorpijn veroorzakende stevige grip op de oren. Hele mooie prijs van een geweldige headset.

Pluspunten

• Geluid
  • Geluid!!
  • Pasvorm