Siemens EX975LVV1E - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EX975LVV1E op Kieskeurig.nl.

Frank 14-08-2021

Prima kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LVV1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima inbouw kookplaat, werkt gemakkelijk.
de koppeling met de afzuigkap, waarbij je op de kookplaat de afzuigkap kan bedienen is perfect.

Erik 27-02-2021

Heerlijk

Geschreven voor: Siemens EX975LVV1E

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Kookplaat nu 2 jaar in bezit. Willen nooit meer terug naar gas. Werkt precies zoals je verwacht. Wij maken vooral veel gebruik van de braadsensor.

Anoniem 27-04-2019

keurige kookplaat

Geschreven voor: Siemens EX975LVV1E

Sinds gisteren in gebruik genomen, voldoet aan de verwachtingen, wat een verschil met koken op gas (zeer secuur instelbaar) wat een gebruiksgemak ( schoon in een wip)

Nabil 04-10-2018

Over zichtelijk

Geschreven voor: Siemens EX975LVV1E

Heel erg handig om groot schaal op de flex zone te verplaatsen of schuiven,makkelijk te bedienen door grote en overzichtelijke bedieningen paneel,met de juiste afzuigkap kun je door kookplaat de afzuigkap ook bedienen.

Pluspunten

• Groot bedienings paneel
  • flexible

Michiel Gerritsen 23-08-2018

Prachtig ontwerp en zeer gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Siemens EX975LVV1E

Deze kookplaat is mooi en vooral ook functioneel. Een sieraad in je keuken en eenvoudig te bedienen. Het overschakelen van gas op inductie is hierdoor geen enkel punt.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veelzijdig te gebruiken

Minpunten

• Aan de prijs