Bosch Serie 4 PUE645BF1E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 PUE645BF1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m******@h********** 04-11-2021

Hopelijk langer dan 4 jaar werkzaam.

Geschreven voor: Bosch Serie 4 PUE645BF1E

De kookplaat beviel ons goed tot binnen 4 jaar na ingebruikname de 2 linker kookzones een foutmelding gaven.
In een gesprek met de Bosch klantenservice kregen wij te horen dat de reparatiedienst te bestellen was voor € 99,90.
Als er geen onderdelen nodig zouden zijn, zouden de kosten hierbij blijven. Omdat dit onzeker was, hebben wij dit niet gedaan.
Omdat wij maar 1 groep in de meterkast voor koken hebben, hebben wij nogmaals hetzelfde type kookplaat gekocht.
Wij dachten met het merk Bosch een betrouwbaar apparaat te hebben gekocht en hopen dat de nieuwe kookplaat langer goed functioneert.
Toevoeging: wij zijn 70-plussers en gebruiken de kookplaat minder dan een groter gezin.

Pluspunten

• Werking op 1 groep.

Minpunten

• Te snel kapot.