Siemens EX275FXB1E - Reviews

Plaatsing
inbouw
Aansluitwaarde
Aantal gasbranders/kookzones

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kookgek 05-04-2017 Product paar maanden in bezit

Prima keuze

Voordat ik met inductie had gewerkt was ik er sceptisch over, inmiddels zou ik niets liever willen. Het wordt snel warm/heet, is makkelijk schoon te maken en met de timer die het kookveld uitzet heb je een toegevoegde waarde. Deze Siemens is mijn tweede inductieplaat en heb ik gekozen omdat de zones in de breedte geplaatst zijn zodat je pannen naast elkaar staan en je overal makkelijk bij kunt. Het gebruik is zo intuitief dat ik de gebruiksaanwijzing niet heb hoeven raadplegen. Mocht je een grote braadslede willen verwarmen kun je de zones aan elkaar schakelen zodat er een grote zone ontstaat. Het clean wipe systeem werkt ook goed. Bij mijn vorige plaat schakelde hij direct uit zodra een pan overkookte. Beveiliging is natuurlijk prima, maar hier krijg je eerst een signaal voordat hij uitschakeld en heb je even de tijd om de plaat schoon te vegen.

Pluspunten

• intuitief
  • wipeguard

Chris 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Ideaal om goed te kokkerellen.

Het ontwerp, zodat alle pannen naast elkaar kunnen staan, is goed doordacht. Je hoeft niet over een pan heen te gaan hangen om in de achterste te kunnen kijken of roeren. Alle pannen op een rij maakt het overzichtelijk en heerlijk rustig. Het is nu dus ook mogelijk om met zijn tweeën tegelijk achter de pannen te staan, want je zit elkaar niet in de weg. Topproduct.

Pluspunten

• Alle pannen naast elkaar.
  • Verschillende zones.

Minpunten

• Nog geen gevonden

Ron en Louisa 10-08-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldige kookplaat!

Kookplaat inmiddels ruim 2 maanden in gebruik, koken gaat geweldig, fijne (tiptoets) bediening en reageert (net zoals bij gas) direct op een gewijzigde instelling! Ziet er ook geweldig mooi en strak uit, en niet te vergeten, zeer eenvoudig en snel schoon te maken.

Pluspunten

• Mooie/ strakke vormgeving
  • Fijne bediening
  • Snel schoon te maken

Minpunten

Andre123 12-05-2016

Geweldig design

Nu twee weken in onze nieuwe keuken, en helemaal blij mee. Dit strakke langwerpige design past perfect in onze moderne keuken. Functies zijn duidelijk en makkelijk te bedienen.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl