De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KGV358WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

t**1@g**l.com 27-04-2022

Mooi toestel en werkt goed, ik beveel hem zeker aan

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Daar we al twee kookstellen van een ander merk hadden die beide hetzelfde probleem vertoonden en net buiten de garantie, hebben we voor deze Etna gekozen. Ziet er mooi uit. Knoppen aan de zijkant wat erg wennen is, hadden altijd de knoppen aan de voorkant. Leuke prijs en nog een 5 jaar garantie als je hem registreert. Dat gaf ook de doorslag om deze te kopen. Ben er zeer tevreden mee!

Pluspunten

• Branders gaan vlug aan
  • Ziet er mooi uit
  • Makkelijk schoonhouden

Minpunten

Officiele reactie van Atag 28-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor deze mooie beoordeling.
Wij zijn blij dat u voor ETNA gekozen heeft.
Wij hopen dat u met dit toestel meer geluk zal hebben, wij bieden natuurlijk 5 jaar garantie op de kookplaat, maar hopen dat u deze niet nodig zal hebben!

Wij wensen u heel veel kookplezier.

Ellen
Webcareteam ETNA

o**k@h**l.nl 28-01-2022
  • Product gekregen

Kan je dit gasstel de Etna kgv558wrvsae ook om bouwen naar propaangas en kan ik zo setje bij jullie kopen ik hoor het alvast bedankt

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Deze gaskookplaat is om te bouwen voor propaangas. De ombouwset hiervoor kunt u via een dealer aanschaffen. Via onze website kunt u kijken welke dealer bij u in de buurt zit.

Marijke Webcareteam ETNA

o**i@p**l.com 21-09-2021

Beste kookplaat die ik tot nu toe heb gekocht.

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Het product oogt er netjes en overzichtelijk uit. Draaiknoppen met goed respons. Gemakkelijk te installeren en hele snelle bezorging. Aanrader!

Pluspunten

• makkelijke installatie
  • weinig onderhoud
  • 5 jaar garantie

Officiele reactie van Atag 22-09-2021

Beste heer/mevrouw,
​Dank u wel dat u de moeite heeft genomen deze review te schrijven en deze kookplaat iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel kookplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Jaap 13-04-2021

Vertrouwd merk

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Mijn vorige Etna gaskookplaat heb ik 8 jaar gehad, 1 brander deed het niet meer. Etna is een vertrouwd merk dus na mijn vorige Etna werd het dit keer weer een Etna. Enige minpuntje is de afdekplaat, één kant sluit niet aan op de kookplaat.

Pluspunten

• kookt goed
  • eenvoudige installatie

Minpunten

• afdekplaat scheef

Officiele reactie van Atag 15-04-2021

Beste Jaap. Bedankt voor je mooie reviewscore. Fijn dat deze gaskookplaat zo goed bevalt maar het is inderdaad jammer als de afdekplaat niet mooi aansluit. Zou je zo vriendelijk willen zijn je gegevens en eventueel een foto en factuurdatum te mailen naar webcare@atagbenelux.com? Dan gaan we voor je kijken naar een oplossen.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Trudie 15-12-2020

Sudderpit veel te groot

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Mooi apparaat, makkelijk in onderhoud.
De sudderpit gaat echter veel te hard, zelfs met een extra sudderplaatje. Het kookt ipv sudderen.

Officiele reactie van Atag 17-12-2020

Beste Trudie,

Bedankt voor je review maar wat vervelend dat de sudderbrander te hard gaat ondanks een sudderplaatje. Graag willen we even contact hierover. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com? Bedankt alvast voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

MARIA 10-10-2020

Kooktoestel op gas

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Dit gasstel ziet er strak uit, prachtige uitstraling!
En niets te duur, als je bedenkt dat we met een aantal jaren toch allemaal van t gas gaan !
Ik ben er heel content mee.

Officiele reactie van Atag 12-10-2020

Beste Maria,

Bedankt voor het plaatsen van deze korte, maar zeer positieve review. Goed te lezen dat je zo enthousiast bent over onze gaskookplaat. We wensen je nog heel veel jaren kookplezier toe.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

H.L. Smetsers 12-10-2019

Een pronkstuk in de keuken

Geschreven voor: ETNA KGV358WIT

Zoals wij al ruim 50 jaar ETNA kook toestellen gebruiken hebben we alweer gekozen voor een ETNA gas kookplaat.
De ETNA kookplaat hebben we gekozen vanwege de betrouwbaarheid, gemakkelijke bediening en gemakkelijk schoon te houden. Wat zeker ook belangrijk is de uitstraling van de kookplaat in de keuken. Belangrijk is de veiligheid van de uitschakeling gastoevoer bij doven van de vlam.

Pluspunten

• bediening
  • veiligheid
  • uitstraling
  • eenvoudig te instaleren
  • Gebruik al meer als 50 jaar ETNA producten

Officiele reactie van Atag 14-10-2019

Geachte heer/mevrouw Smetsers,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat u zo enorm tevreden bent. Wij wensen u veel kook-plezier met deze kookplaat van ETNA.
Webcare Team ETNA