ETNA KIF672DS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF672DS op Kieskeurig.nl.

Jasper V. 17-05-2020

Uitstekend en ziet er strak uit

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Mooie kookplaat met flexibele kookzones en goede prestaties, zeker als je van een keramisch vuur afkomt. Gunstige prijs wanneer je het uiterlijk en functies in rekening neemt. Ook de breedte tov de nismaat is mooi meegenomen.

Pluspunten

• Strak uiterlijk

Officiele reactie van Atag 18-05-2020

Beste Jasper,

Wat fijn dat je zo tevreden bent met deze mooie inductiekookplaat. Wensen je hele veel kookplezier toe.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcareteam ETNA

S. Smit 06-05-2020

Super kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

Recent overgestapt van gas op inductie koken. Ik was best gehecht aan het koken op gas maar de warmte in de pan bij het koken op deze plaat is nog beter regelbaar dan met gas. Verder is de bediening super eenvoudig en heeft de plaat veel mogelijkheden. Erg gemakkelijk schoon te houden, een strak design, kortom : zeer tevreden!!

Pluspunten

• eenvoudig schoon te houden
  • mooi design
  • snel warm en goed regelbaar

Officiele reactie van Atag 07-05-2020

Beste S. Smit,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn om te lezen dat het koken op inductie goed bevalt en je zo tevreden bent over zowel het design als het gebruiksgemak van de KIF672DS. Wij wensen je heel veel kookplezier!

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

mart 29-04-2020

mooie matte plaat

Geschreven voor: ETNA KIF672DS

op de site zag hij er al goed uit .in het echt zeker ook zal hier veel kookplezier van hebben. veel mogelijkheden

Pluspunten

• vele functies

Minpunten

• nog geen kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 30-04-2020

Beste Mart,
Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank hiervoor. Wij vinden het leuk te lezen dat je zo tevreden bent en wensen je dan ook veel kookplezier toe!
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA