Siemens TC86503 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 38 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TC86503 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jan S. 18-11-2021

Prima koffiezetter.

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Prima koffiezetter voor snelfilterkoffie, met praktische thermoskan. Het apparaat zet snel tot 8 koppen koffie, die goed warm blijft in de thermoskan.

Pluspunten

• Werkt snel
  • Thermoskan
  • Redelijke prijs

Anoniem 28-12-2020

TC86503

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zeer mooi uiterlijk siemens koffie filter setaperaat TC86503 handig instelbaar mooie warmhoudkan bediening niet moeilijk

Wil 30-09-2020

lekt bij uitschenken

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Alhoewel het apparaat op andere punten goed presteert is het lekken tijdens het uitschenken dermate irritant dat wij kiezen voor een ander apparaat. Het lekken wordt erger naarmate het apparaat ouder is.

Pluspunten

• afneembaar waterhouder
  • thermoskan dat de koffie voldoende warm houdt

Minpunten

• lekt bij uitschenken

JanO 25-09-2019

Siemens Sensor for Senses TC86503

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Lang op zoek geweest naar een machine die lekkere koffie maakt uit eindelijk gekozen voor de Siemens, lekkere koffie. De machine is makkelijk in gebruik.

Maypie 05-03-2019

Werkt niet goed

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Drie weken geleden gekocht en ongeveer 10 maal gebruikt geeft het apparaat al aan dat het ontkalkt moet worden. Na dit gedaan te hebben is het lampje van de Calc. Uit daarna tweemaal nagespoeld te hebben met water is het lampje van dat het apparaat dat het weer ontkalkt moet worden weer aan en nu blijft het apparaat tikken en blijft ook het onderste lampje steeds aan en gaat niet meer spontaan uit.

Fineke 24-02-2019

Degelijk en goede koffie.

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Werkt uitstekend geeft aan o.a. wanneer er ontkalt moet worden. En het is een degelijk product, wij zijn uiterst tevreden over deze machine.

Savo 07-12-2018

Geweldige koffiezetter,

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Prima filterkoffieautomaat. Nog geen onvolkomenheden ontdekt. Met de timer krijg ik 's ochtends een lekker bakje koffie. Prima apparaat, een aanrader.

Savo 07-12-2018

Geweldig apparaat, zet heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Vorige maand gekocht en nog onvolkomenheden kunnen ontdekken. De timer is een prima uitkomst, 's morgens genieten van een vers kopje koffie.
Al met al zeer tevreden.

E. behrens 21-09-2018

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Geweldig koffiezetapparaat Makkelijk met de timer erop.Goede hete koffie blijft lang warm in de kan en schenkt heel eenvoudig uit !! Een top apparaat !!!

Pluspunten

• Heerlijk hete koffie
  • Makkelijke schenkkan
  • Timer

Sarire 16-09-2018

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Zet heerlijke, hete koffie. Energievriendelijk slaat na 5 minuten af omdat de koffie warm blijft in de thermoskan.

Pluspunten

• Koffie smaakt heerlijk
  • De temperatuur van de koffie is goed heet

J.Visser 04-04-2018

Mooi uitziend koffiezetapparaat

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Wij vonden het een mooi apparaat en we zagen goede reviews. Wel wat duurder, maar dat hebben we er dan graag voor over.
We merkten al spoedig dat dat degenen die in de reviews klaagden over de niet hete koffie gelijk hadden. Het eerste kopje gaat nog wel, maar daarna is de koffie gewoon lauw! Je kunt het je visite niet voorzetten.
Ook zit er al snel wat roest aan de metalen rand van het filtervat.
Maar de lauwe koffie vinden we het ergst.
We gaan dus op zoek naar een ander apparaat. Het spijt ons, we kunnen dit apparaat niet aan bevelen.

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Temperatuur koffie

onsmupke 28-01-2018

Gaat maar paar jaar mee

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Fijn apparaat, al vind ik de druppelstop niet goed werken, en ook wil de kan als hij helemaal vol zit wel eens knoeien met schenken. Het ergste vind ik de korte levensduur van het apparaat. Helaas lekt hij nu flink water.

Borghs B 29-08-2017

Top voor 2/3 personen.

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Ideaal apparaat voor 2 personen die met enkele uren verschil opstaan om te werken! Gemakkelijke bediening. Afneembaar waterreservoir. Thermos.

mecfrenske 10-08-2017

Mooi en handig in gebruik

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Erg handige timerfunctie en zet natuurlijk lekker koffie.
Pruttelt lekker na! Je hoort dat de koffie bijna klaar is!

Claudine 08-05-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Dit apparaat is zeer makkelijk in gebruik. Alles wijst zich vanzelf uit, zonder de gebruiksaanwijzing raad te plegen. De timer werkt perfect, de koffie is goed op temperatuur en de thermoskan kan je afsluiten zodat de koffie langer warm blijft. Dit had ik bij mijn oude apparaat niet!
Zeker een aanrader !!!!

Pluspunten

• Thermoskan kan je afsluiten
  • Perfecte temperatuur
  • Makkelijk in gebruik
  • Timer werkt perfect
  • Afneembare waterreservoir

Minpunten

• Maar 8 tassen koffie

MatthijsThijssen 04-04-2017

Koffie is goed, maar moet steeds ontkalken...

Geschreven voor: Siemens TC86503 zwart

Wij hebben dit apparaat nog maar kort en de koffie is prima. Het Calc lampje gaat alleen branden terwijl wij een installatie hebben voor kalkvrij water. Hoe kan dat nou???

marcoboote 16-05-2015
  • Product jaar of meer in bezit

6,6
Het is een mooi apparaat om te zien, maar na paar jaar gebruik komen toch wat nadelen omhoog; pas bij paar bakjes is het warme koffie in de kan, tenzij je hem voorverwarmt. Verder functioneert het deksel vd kan al na een paar maanden niet bij inschenken, een paar keer de hele pot koffie over de tafel gehad. Verder kwam na 1 jaar gebruik ook de binnenlaag vd koffiekan in onze koffie, op 1 of andere manier gaat de soort tefallaag eraf en krijg je stukjes in je koffie, rede voor ons om een ander apparaat te kopen. Een positief punt is het goed ontkalken,wat hij mooi aangeeft na paar weken gebruik.

bakjeleut 03-03-2015
  • Product kwartaal in bezit

Dit apparaat koos ik omdat hij als een van de weinige alle opties heeft die ik graag zie bij een koffiezetapparaat.
Ik gebruik hem nu enkele maanden en het is gewoon een fijn ding. Ook ziet hij er mooi uit. Er is 1 ding waar ik nog steeds goed op moet letten: Ik was gewend om de kan te gebruiken om het reservoir te vullen. Bij deze kun je het reservoir er afpakken en zo onder de kraan houden. Wat mij dus een paar keer is gebeurd, en nog wel es zal gebeuren, is dat er nog een beetje koffie van een eerdere keer in de pot zit, omdat je net geen tijd of zin meer had in het tweede bakkie. Bij een glazen pot zie je dat natuurlijk maar bij deze niet. Apparaat schakelt zichzelf uit dus heb je na het zetten er geen omkijken meer naar. Ga je dan (je weet wel, even gauw)verse koffie zetten dan loopt die dus gezellig op de koffie die nog in de pot zit. En dan heb je dus niet erg warme koffie. Ik denk dat meerder mensen dit wel hebben omdat ik af en toe lees over niet echt warme koffie. Gewoon aanwennen voor het zetten de pot even om te spoelen en dan is de koffie echt gewoon goed warm en blijft ong een uurtje warm.

esperer 28-02-2015

Nadat ik hem gekocht had en de review gelezen had wilde ik hem eigenlijk terug brengen,toch heb ik met spanning de doos poen gemaakt en koffie gezet.
Hij had de koffie snel gezet een volle pot,ik heb de kan ondersteboven gehouden en lekte Nergens.
Na het proeven van deze koffie vondt ik hem lekker en goed warm.
Ik ben er eigelijk mee en hij is mooi van uiterlijk,staat erg sjiek op mij aanrecht,ben blij dat ik hem niet had omgeruild

Anoniem 22-02-2015
  • Product half jaar in bezit

6,4
Het is een mooi apparaat echter de kan lekt behoorlijk hetgeen veel ergernis geeft. Hij lekt zowel vanuit de handgreep als de naden. Helaas niet dezelfde goede kwaliteit als de Porsche die ik hiervoor had. Geen aanrader.

esperer 28-02-2015

Nou nou nou,ik had dit koffiezetapparaat bijna terug gebracht naa deze en andere review te lezen over de slechte lekkende thermoskan.
Met een lichte spanning toch opengemaakt en meteen koffie gezet,en de volle pot omgekeerd, wat blijkt hij lekt niet
We zijn daar blij mee,de koffie geproefd en heeft een lekkere smaak en is goed warm...ik ben blij,,,,