Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7769 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl.

5,5

Nesih 14-05-2022

Uitstekend apparaat

Ik kan koffiebonen kiezen of filter koffie. Geeft duidelijk aan hoeveel kopjes je gaat gebruiken. De timer vind ik ook handig. Wanneer ik wil staat mijn koffie klaar

Anne Wil goede koffie 24-01-2022

Geen aanrader

Het apparaat maalt niet meer, het moet steeds worden schoongemaakt. Als het goed werkt is de koffie prima! Niet goed af te lezen, maar dat wisten we. Maar dat het apparaat inderdaad niet goed maalt is erg jammer. We hebben het inmiddels meer dan een jaar, dus weet niet of er nog garantie telt. We moeten nog contact opnemen, dus over de service weet ik verder niets. Maar zo'n apparaat na zo'n korte tijd weg moeten doen zou erg jammer en verspilling/niet duurzaam zijn.

Deolind 11-12-2021

Ziet er leuk uit

Inmiddels aan mijn 2e apparaat toe. De 1e ging na 2 jaar en 3 maanden stuk. De 2e helaas na 6 maanden. Leuk bedacht maar slechte kwaliteit, gaan snel kapot. Lekkage, water komt de bodem uit.

Bolletje53 06-11-2021

Koffie is lekker, jammer

Jammer dat deze apparaten een beperkte levensduur hebben, dit is mijn 2e apparaat en hoop dat deze langer mee gaat.

Cyn74 26-10-2021

Niet bijzonder

Lekkere koffie. Niveau van vulreservoir voor water is lastig te lezen en afhankelijk van de lichtinval.

Apparaat maakt veel lawaai tijdens het malen van bonen en verbruikt ook relatief veel koffiebonen vergeleken bij andere bonenmachines.

Apparaat was na 5 jaar al kapot. Er zat toen net geen garantie meer op. Toen nog zelf kunnen repareren. Na 8 jaar is het apparaat echt kapot gegaan (lekkage), ondanks structureel onderhoud dmv ontkalken.

Lewichino 23-08-2021

Effe wennen maar daarna super

Mooi apparaat, en simpel in de bediening. In het begin was het, zeker bij het zetten van versgemalen bonenkoffie, even wennen aan het instellen van de gewenste sterkte. Nu dat ik mijn voorkeur heb gevonden is het elke dag genieten van lekkere koffie.

Omi 1 09-05-2021

In november heb ik hiervan 2 toestellen aangekocht.
Nog geen 6 maand later werkt 1 van deze toestellen niet meer, het andere toestel lekt onderaan warm water.

Eef1977 14-02-2021

Veelzijdig produkt

We zijn zeer tevreden over onze Philips koffiezetten. Hij is erg veelzijdig. Mijn partner houdt van sterke koffie en ik juist niet, ideaal dus met deze machine, want iedereen komt aan zijn trekken. Het malen maakt even wat herrie, maar is van korte duur. Wat wij perfect aan dit apparaat vinden, is: de indicator mbt het water dat je er in schudt en de piep dat de koffie klaar is! Echt een aanrader, ook omdat er in deze versie 2 verschillende bonenreservoirs zijn, waardoor ieder zijn eigen bonen na kiezen, maar is er ook een combinatie nodig.
Nadeeltje: denk dat er voor oudere mensen iets teveel knopjes en keuze mogelijkheden opzetten, maar dat kan ieder voor zich beoordelen.

Martinou85 18-01-2021

Juste un petit défaut j’aurai voulu quand je sélectionne une tasse me fasse une tasse et que le reste de l’eau reste dans le réservoir sinon parfais et bon goût de café!

Ibolya Nieuwenhuizen 10-12-2020

Lekkere vers geurende koffiezetter van philips.

Een goede koffiezetter zet heerlijke koffie en is makkelijk bedienbaar.deze koffie machine al 3x gekocht in 15 jaar want het blijft heerlijke koffie wat deze machine zet.

Pluspunten

• Zet tot 10 kopjes heerlijke koffie
  • En ook 2 kopjes
  • Makkelijk instelbaar
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Geen minpunten

Anoniem 05-11-2020

Prima apparaat, mooi design, met heerlijke en goed warme koffie. Twee vakken voor twee soorten bonen is erg prettig. Ook erg prettig dat er een stand voor reeds gemalen koffie op zit. De hoeveelheid water in het reservoir is erg slecht af te lezen, daarom geen 5 sterren. Had het desondanks veel eerder moeten kopen ...

Hans G 08-08-2020

Prima apparaat

Het mengen van twee soorten koffie is erg handig, evenals het bepalen van de sterkte van de koffie. Het voorzien van water is eenvoudig. En ook het verwijderen van de koffiedrap. Enig minpuntje is het plaatsen van de kan onder het filter, dsat vraagt wat handigheid.

evaeveeva 04-08-2020

Slecht apparaat, zo stuk.

Design is mooi. Het apparaat maakt flink veel herrie bij het malen van de bonen. Als de stekker uit het contact is geweest verliest het alle instellingen en moet je het weer opnieuw instellen.
Verder na 2 jaar al kapot, dus zeker geen aanrader!
De service van Philips laat ook te wensen over, net als het door hen ingeschakelde bureau e-care services. Voor mij dus zeker geen Philips apparaten meer!

Pluspunten

• design

Minpunten

• lawaai
  • waterreservoir zit vast
  • snel kapot
  • verliest instellingen bij uithalen stekker

roxyplus 01-06-2020

makkelijk te bedienen

ik zou iedereen aanbevelen om dit product te kopen heerlijke koffie en bere gezellig dit is onze tweede dus hebben ervaring

Kris07 18-05-2020

Onlangs kochten wij de koffiezetapparaat HD7769 aan.

De druppelstop werkt niet. Voordat de koffie volledig gezet is, komt er bij het wegnemen van de koffiekan een kleine straal koffie uit het apparaat. Dit gebeurt ook dikwijls nadat de koffie volledig gezet is en het apparaat het signaal geeft dat de koffie klaar is. Dit is in tegenstrijd met jullie productkenmerken

Ook is het moeilijk om de koffiekan erin en eruit te plaatsen. Bij een volle kan veroorzaakt dit; het morsen van koffie.

Verder zet het wel lekkere koffie en zijn er geen nadelige punten op te merken.

Gert51 11-01-2020

Prima koffiemachine

Maakt heerlijke koffie zowel met snelfilter koffie als met bonen.
Ik zet de timer de avond ervoor aan en s"morgens ruik je de geur van verse koffie als je wakker word.
Wat ik ook belangrijk vind is dat de koffie goed heet is en dat doet deze machine.
Ik ben zeer tevreden een aanrader en de bediening is heel simpel.

vavavoem24 29-09-2019

Helemaal blij mee

Voor die prijs heb je echt een prima apparaat dat niet groot es en toch verse bonen maalt ....je kan zelfs 2 soorten mengen ( wat ik soms ook doe ) ....als je de goeie bonen koopt heb je hiet echt een perfect apparaat .... ik heb hem al even en ben er erg tevreden over ....durf het aan te raden .

Ronny68 12-08-2019

De bonen op fijne stand nog steeds te grof gemalen

Koffiebonen op fijne stand steeds te grof dus nu weer uit pak gemalen in de filter en als de koffie klaar is wordt het veelste heet waardoor het lijkt te verbranden dus zo snel mogelijk de thermoskan in . Echte een dure miskoop helaas.

Bakkie 28-05-2019

Bonenmaler valt tegen

De bonenmaler maalt niet fijn genoeg.
De koffie is dus alleen lekker als je erg veel bonen gebruikt. Hij maakt ook veel herrie, veel meer dan bijvoorbeeld een espressomachine. Dus kun je beter een losse koffiemolen en koffieapparaat kopen.

Rob57 15-12-2018

werkt heel slecht op den duur

Slangeklemmen roest waardoor de heetwatertoevoer gaat lekken , en de machine binnen vochtig wordt en de gemalen koffie gaat klonteren , en er niet meer gemalen kan worden , en de machine eerst droog gemaakt moet worden .