Philips Grind & Brew HD7767 - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Type
filterzetter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7767 op Kieskeurig.nl.

Coen 23-01-2019

Molen werkt slecht

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

De uitloop van de bonenmolen gaat via een soort glijbaan waarin veel koffie blijft hangen en dikwijls geblokkeerd raakt. Doordat er zoveel gemalen koffie achter blijft, heb je bij het zetten van 2 kopjes koffie nooit versgemalen koffie, maar voor een groot deel koffie van de voorgaande keer malen!

Minpunten

• Bonenmolen raakt regelmatig verstopt.
  • Niet goed voor 2 kopjes koffie; oude koffiemaling.

Antoon1945 18-01-2019

Produkt voldoet uitstekend

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Eerder een soort gelijk produkt gehad gedurende 8 jaar. Was benieuwd hoe dit apparaat zou zijn. Tot nu toe ben ik heel tevreden. Voldoet aan mijn verwachtiging.

MichelMichel 25-12-2018

Mooi, praktisch en functioneel!

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

• Optisch goed, met grotendeels RVS behuizing.
• Super fijn dat je een grote pot koffie kunt zetten met verse bonen.
(En mocht je zo nu en dan filtermaling willen gebruiken, dan is dat ook mogelijk.)
• Je kunt voortijdig koffie schenken, terwijl de koffie nog verder doorloopt. Als je de kan uit de houder haalt stopt hij tijdelijk de doorloop, totdat je de kan weer terugplaatst! Super handig. Geen gewacht, en geen gedrup.
• Het apparaat heeft een timer, dus ’s ochtends staat je koffie al klaar terwijl je nog in bed ligt.
• De sterkte van de koffie kun je handmatig instellen van mild tot sterk.

Een klassiek gezet kopje koffie met de verfijning en smaak van nu! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

AnaDev 04-12-2018

Lekkere koffie zonder te veel gedoe

gebruikt best veel koffiebonen
Dit koffiezetapparaat wordt 100% je beste vriend. Heel makkelijk in gebruik - je bedient hem namelijk met 2 knopjes. Ik heb een model zonder timer maar zelfs dan hoefje niet lang te wachten om te kunnen genieten van een kopje koffie. Je bepaalt zelf de juiste hoevelheid, sterkte en maling. De enige nadeel dat de hoevelheid water moet altijd overheen komen met aantal kopjes, anders wordt je koffie te slap (dus nooit meer water gebruiken dan nodig). Verwarmingsfunctie is ook erg handig als je je koffie van tevoren wilt zetten, bijvorbeeld als je visite krijgt-je gasten krijgen gelijk een kopje heerlijke hete koffie. Wat ook heel belangrijk is voor mij is dit koffiezetapparaat makkelijk om schoon te maken - filter eruit, kannetje omspoelen (of in de vaatwasser) en om twee weken het koffiemolentje schoonmaken. Echt een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 04-12-2018

Een goed koffiezetapparaat

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Koffiezet apparaat even in bezit en ik ben goed tevreden met dit apparaat. Geeft een lekkere kop koffie waarbij het mogelijk is om de sterkte en dus de smaak in te stellen. Ook de visite is lovend over de koffie die ze te drinken krijgen, [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ron85 25-11-2018

Mooi apparaat, makkelijke bediening!

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Het apparaat heeft een mooie, strak design. Met het apparaat kun je koffie zetten middels verse koffiebonen of gemalen bonen. De verschillende sterktes zorgen ervoor dat er voor een ieder koffie gezet kan worden naar smaak/wens. Je hebt daarnaast de keuze uit hoeveel koppen je op dat moment wilt zetten en kun je de koffie goed warm houden. Het bedienen van het apparaat is erg gemakkelijk en de handleiding is erg duidelijk.
Wel maakt het apparaat wel wat lawaai bij het malen. Ook kun je helaas niet het waterreservoir afnemen en moet deze per keer gevuld worden met de hoeveelheid water die je die keer nodig hebt voor het aantal kopjes koffie.
Maar al bij al een mooi, fijn apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MissPiggy70 25-11-2018

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Het apparaat voldoet aan de verwachtingen. De koffie is goed warm. De smaak is prima, zowel met versgemalen bonen als met filterkoffie. Ondanks dat het apparaat groter is dan een standaard koffiezetapparaat past deze toch prima op het aanrecht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Soph18 21-11-2018

Mooi apparaat die doet wat hij belooft

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Het apparaat ziet er als eerste mooi uit en is ook makkelijk schoon te maken. De koffie is heerlijk en je kan kiezen tussen gemalen koffie of koffiebonen die het apparaat zelf maalt. Er zit veel smaak aan de koffie en hij is snel klaar, daarnaast kan je zelf bepalen hoeveel kopjes je zet. Verder is het apparaat makkelijk in gebruik, en je hoort een piepje als je koffie klaar is. Wat ik wel onhandig vond is dat je precies de hoeveelheid water in het reservoir moet doen als dat je koffie wilt, dus als je maar 1 kopje wilt ook maar voor 1 kopje water er in doen. Handiger zou zijn dat je hem gewoon helemaal aan kan vullen en het aantal kopjes aangeeft op het display. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marleen89 21-11-2018

Mooi design, veelzijdig en lekker.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Werkt naar tevredenheid. Mooi design, fijn dat er zowel filterkoffie als bonen in kunnen. De grote kan leent zich goed voor een grote pot koffie, maar ook een enkele kop is goed te zetten. Door de vele standen maling, koppen en sterkte is de koffie goed af te stemmen op eigen wensen. De pieptoon bij voltooiing koffie zetten is kort, makkelijk te missen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nicky21 19-11-2018

Heerlijke koffie

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Dit koffiezetapparaat van Phillips maakt heerlijke koffie. Je kan zelf de sterkte aangeven, je hebt geen slappe koffie met dit apparaat. Koffiezetapparaat is gemakkelijk te gebruiken. Je kan maximaal 10 kopjes per keer zetten en minimaal 2. Zo is dit apparaat ook uiterst geschikt voor als er grote gezelschappen op bezoek komen.
De koffie komt er alleen niet uit als de kan niet in het apparaat staat. Het is dus niet mogelijk om het kopje meteen onder het apparaat te zetten, zodat je de kan niet de kan af hoeft te wassen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 19-11-2018

elke keer verse koffie

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Ik heb dit koffiezetapparaat nu een aantal weken in gebruik en inmiddels heb ik zowel bonen als gemalen koffie gebruikt, helaas is het gebruik van wegwerpfilters verplicht.

De sterkte kun je geheel op je eigen wensen afstemmen. De koffie die er uit komt is goed van smaak en heerlijk warm.

Het vullen van het waterreservoir is wat lastiger door de kleinere vulopening maar de vulindicator is echt duidelijk.

Het apparaat heeft een mooi design en is zeer gebruiksgemakkelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Thirz 18-11-2018

Heerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Ik ben heel erg blij met mijn Philips Grind & Brew Koffiezetapparaat! Hij heeft een mooi design en de koffie smaakt heerlijk. In het begin moet ik wel even zoeken hoe het apparaat werkte. Maar toen ik dat door had, is het eigenlijk super makkelijk. Ik vind het erg fijn dat ik kan variëren in de sterkte van de koffie. Net waar ik op dat moment zin in heb. Ook is het handig dat je de optie hebt gemalen koffie te gebruiken in plaats van koffiebonen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cees5959 18-11-2018

Het apparaat werkt naar tevredenheid.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

De koffiezetter heeft een fraai uiterlijk. Omdat er bonen gemalen worden dien je wel rekening te houden met de extra hoogte. Door het malen van de bonen dringt de typische koffiegeur sneller
de keuken/kamer binnen. Je moet opletten dat je wel het juiste type bonen gebruikt. De verkeerde bonen kunnen je apparaat beschadigen. Geen ongebrande, espresso of gekarameliseerde bonen dus.

Het apparaat is gemakkelijk instelbaar met de draaiknoppen, maar het duurt wel even voordat je voor jezelf de optimale maling en de koffiesterkte te pakken hebt.
Als je de instellingen paraat hebt is de maal- en doorlooptijd vrij kort en zit je snel aan de koffie.
Ik heb ook een test gedaan met gemalen koffie. Deze verliep prima.
Het vullen van het waterreservoir is wat lastiger. Dit komt door de kleinere vulopening (zeker in vergelijking tot andere apparaten) en de moeilijk afleesbare vulindicator waarop je het aantal kopjes kunt aflezen. Een led indicator zou gemakkelijker zijn.
Het is handig dat het apparaat een pieptoon geeft als de koffie klaar is. De pieptoon wordt ook weergegeven als het apparaat uit gaat. Dit gebeurt automatisch zodat je het niet kunt vergeten zoals bij andere apparaten.
Bij het reinigen van de maalmolen moet het apparaat worden omgekeerd om de koffiebonen te verwijderen (het bonenreservoir moet altijd voor ten minste de helft gevuld zijn). Voor sommige mensen geen eenvoudige taak lijkt mij. Het valt op dat er na het reinigen veel bonenresten in het filter belanden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jurgen1971 17-11-2018

Koffie van vers gemalen bonen!

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Ik heb dit koffiezetapparaat nu een aantal weken in gebruik. Ik heb zowel bonen als gemalen koffie gebruikt. Het apparaat kan met een eenvoudige handeling switchen tussen tussen deze koffiesoorten. De koffie heeft de juiste temperatuur. De sterkte kun je geheel op je eigen wensen afstemmen. Lekkere koffie! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Catootje72 17-11-2018

Fijn apparaat voor heerlijk verse koffie

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Fijn apparaat dat heerlijke koffie zet. De 2 reservoirs maken de keuze in koffie groter dan normaal en het apparaat is eenvoudig in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Engeltje1966 16-11-2018

Erg fijne koffie machine

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Hier kan ik zelf de sterkte van mijn koffie bepalen en is deze ook elke keer gelijk. Stel in hoe sterk je de koffie wil en geef aan hoeveel kopjes je wilt en dan maakt het niet meer uit of je 2 of 6 kopjes zet, met vers gemalen koffie is de smaak elke keer hetzelfde Perfect dus. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kevin23 15-11-2018

Voldoet zeer goed aan de eisen

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

De Philips Grind & Brew is een heel fijn apparaat om koffie mee te zetten. Je kunt kiezen uit zowel bonenkoffie als filterkoffie. Het apparaat heeft een mooi design en is zeer gebruiksgemakkelijk. De koffie die er uit komt is goed van smaak en heerlijk warm. De druppelstop is ook een fijne toevoeging evenals het zelf kunnen instellen van de sterkte van de koffie bij het gebruik van de bonen. Al met al een zeer fijn koffiezetapparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Natasja123 15-11-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Als je van koffie houdt, doormiddel van bonen te gebruiken, dan zit je met dit apparaat goed. Door aan de knop te draaien stel je de hoeveelheid kopjes koffie in. Ook kun je instellen hoe lang de koffie warm gehouden moet worden. Ideaal voor als je bedoel hebt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RinyvdBoom 15-11-2018

Lekkere koffie.

Geschreven voor: Philips Grind & Brew HD7767

Een handig apparaat wat ook nog mooi is. Geeft een lekkere kop koffie.
Heerlijk verse kop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]