Russell Hobbs 21700-56 - Reviews

Type
filterzetter
Soorten koffie
espresso

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

R.P.Marinus 14-04-2018

Fantastisch mooi design

Nog nooit had ik van dit merk gehoord. De verkoper benoemde het apparaat als "de Kenwood" onder de koffiezetapparaten. Het apparaat heeft een fantastisch mooi design en is een sieraad in de keuken. De koffie wordt snel gezet en is goed heet. Nieuw is het besproeien van de koffie i.p.v. het druppelen, wat de meeste merken hebben en dat proef je. Op het apparaat kun je het zetproces evenals de warmhoudtermijn volgen.

Pluspunten

• design
  • kleur

Minpunten

• nog niet gevonden

Conny 12-04-2018

Leuk uitziend apparaat

Op zoek naar een nieuw koffiezetapparaat voor een redelijke prijs viel mijn oog op dit mooie apparaat. Het is leuk vormgegeven en niet al te groot op het aanrecht.

Pluspunten

• apart uiterlijk
  • weinig lawaai

Minpunten

• hoeveel kopjes moeilijk af te lezen, beslaat snel
  • koffie minder lekker als vorig apparaat

Anna 10-04-2018

mooi

fijn en degelijk ouderwets koffie-filterapparaat ,prima prijs-kwaliteit, mooi vormgegeven: ik ben er blij mee!

Pluspunten

• vormgeving
  • prijs kwaliteit

Marcel 31-03-2018

Voor hetzelfde geld een design product op het aanrecht !

Ik heb de Ribbon Red gekocht omdat ik iets anders wilde dan de traditionele saaie filter koffiezetters.
Eerste indruk is uitstekend. Koffie smaakt prima. Goed warm, niet te heet. Leuk gadget met de wijzer, maar ook praktisch, want na 40 min slaat het apparaat automatisch af (ik vergat dat nog wel eens voorheen). Er zit geen timer op om het apparaat automatisch aan te zetten. Automatisch afslaan vind ik persoonlijk handiger (de stekker op een tijdschakelaar is ook een idee).
Er zit een slimme waterverdeler ingebouwd boven het filterhouder, waardoor het water goed verdeeld door de koffie heen loopt en dus alle koffie wordt benut.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Goed geprijsd
  • Zet heerlijke koffie (DE)

Anja 25-03-2018

Een genot om filterkoffie te zetten.

Eindelijk een koffiezetter om van te genieten. Ziet er erg leuk uit, laat zich gemakkelijk vullen met water, is duidelijk afleesbaar qua hoeveelheid water, goed systeem om de koffie te filteren, mooi compact formaat, blijft redelijk lang op temperatuur (resterende tijd is af te lezen), ennnnn, de koffie is lekker warm en smaakt heerlijk. Daar komt dan ook nog eens bij dat de kan goed uitschenkt. Kortom: super produkt.

Pluspunten

• Waterreservoir duidelijk afleesbaar
  • Kan schenkt goed uit

Frank 22-03-2018

Mooi apparaat

Mooi, niet te groot koffiezetapparaat; even zoeken weer naar de juiste verhouding water en koffie op de desbetreffende aanduidingen.

Pluspunten

• mooie uitvoering
  • koffie is goed warm

Astrid van Kuik-Dirkse 15-03-2018

koffiezetapparaat

Deze zgn. retro koffiezetmachine komt zeer goed tot zijn recht op het granito-aanrecht van onze nostalgische keuken.