Braun KF 560 - Reviews

koffie

6,6

Nicolien49 02-12-2014 Product paar dagen in bezit

6,5
Deze gekocht omdat ik het model mooi vindt en goeie ervaring heb met Braun. Maar de smaak van de koffie viel erg tegen dus toch maar weer de oude vertrouwde KF 47 gehaald. En de koffie is heerlijk.

Anoniem 17-06-2012 Product jaar of meer in bezit

Dit is ons tweede apparaat en hoewel ik de koffie erg lekker vind, is het jammer dat het ding niet al te lang mee gaat. Ook deze tweede geeft het na ongeveer 4 jaar op. Gisteren deed hij het nog! En voordelig zijn die dingen ook niet echt.

Maar ja, het was wel een fijn ding, dus toch maar weer een Bosch!

de Koffieman 05-02-2012 Product paar weken in bezit

6,4
Ook ik ben sterk achteruit gegaan.
Hiervoor ook een Braun van ongeveer 10 jr oud met beste koffie.
Maar deze smaak valt erg tegen, niet te omschrijven.

reinjes 11-06-2011 Product half jaar in bezit

5,8
ik heb dit toestel sinds december. heel die tijd lukt het me amper 95% van de tijd om te gieten zonder morsen, zowel bij het vullen van het waterreservoir, als bij het uitschenken van een kop koffie. en niet slechts een drupje. volgens mij komt dit doordat de schenktuit niet volledig symmetrisch is, maar toen ik dat in de winkel ging vertellen, bekeken ze me of ik een zottin was.
voor de rest is er niks mis met het toestel, maar dit is écht een ellende. ik denk dan ook dat ik maar weer eens op zoek ga naar een braun aromaster. heb ik er verschillende van gehad, maar nu vind ik hem niet meer in de naburige winkels.

AnneWil 29-01-2010 Product maand in bezit

5,8
Begin januari gekocht, valt erg tegen. De koffie is inderdaad lekker heet, maar de keerzijde daarvan is dat het al na een kwartier naar oude koffie begint te stinken. Ik had dus beter een apparaat met thermoskan kunnen nemen.

johuisman 08-12-2009 Product half jaar in bezit

5,8
De koffie smaakt mij in 't geheel niet. Hiervoor had ik een philips essence, dat was een uitstekend toestel. Ik heb me bijna een jaar geleden laten verleiden door goede reacties.

hendrik-jan 29-08-2009 Product paar dagen in bezit

goed en eenvoudig apparaat, lekkere hete koffie ( 85 graden, gewoon waar voor je geld