ETNA KVV754GRO - Reviews

Inhoud koelruimte
229 liter inhoud
Kleur(en)
groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV754GRO op Kieskeurig.nl.

TUERLINCKX 05-06-2020

RETRO LOOK MET MODERNE TECHNIEK

Geschreven voor: ETNA KVV754GRO

Een echte schatje van een koelkast. Ruim, overzichtelijk, verbruiksarm, stevige structuur. We willen ze nu al niet meer missen. Het pronkstuk nu al van onze keuken. Met wijnflessenrek om deze horizontaal te kunnen stockeren.

Pluspunten

• geluidsarm
  • weinig verbruik
  • professionele look en uitrusting
  • mooie groene kleur
  • overzichtelijke stockage mogelijkheden

Minpunten

• handgreep onderste lade moeilijk bereikbaar

Officiele reactie van Atag 08-06-2020

Beste Tuerlinckx,
Wat een leuke review heb je geplaatst!
Wij wensen u nog veel (koel) plezier toe met uw aankoop.
Met vriendelijke groet, Alice
Webcareteam ETNA

Rene 13-05-2020

Mooie kleur. Koelt goed.

Geschreven voor: ETNA KVV754GRO

De koelkast is sinds een aantal weken in bezit. Het apparaat doet wat die moet doen (goed koelen) waarbij het geluidsniveau prima is. Het is een compacte koelkast in de kleur groen. Dit is een mooie matte, zachtgroene kleur.
Zeker geen spijt van de aankoop.

Pluspunten

• Koelt erg goed
  • acceptabel geluidsniveau

Minpunten

• nog niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 14-05-2020

Beste Rene, bedankt voor je review. Heel veel plezier met deze 'koele' eye catcher!

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Ina 16-10-2019

Prachtige kleur

Geschreven voor: ETNA KVV754GRO

Sinds een week staat de prachtige koelkast in de keuken van mijn woonschip. Ik heb lang getwijfeld tussen een traditioneel model van Liebherr of een retro, trendy koelkast. Uiteindelijk gekozen voor de groene ETNA KVV754. Het is een mooie compacte kast. Ik vond het wel spannend om de kleur vanaf een plaatje te kiezen maar de kleur, mat zachtgroen, is echt fantastisch.

Pluspunten

• Kleur
  • Vormgeving

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 17-10-2019

Beste Ina, bedankt voor de genomen moeite om een review te plaatsen. Deze koelkast zal zeker een eyecatcher zijn in de je woonboot! Met energielabel A+++ en een aantal bijzondere features die de koelkast handig in gebruik maken zorgt ervoor dat je eten nog langer vers blijft. Heel veel plezier met deze prachtige koelkast. Groet Heidi van webcareteam ETNA.