Samsung RS68N8221S9 - Reviews

Uitvoering
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221S9 op Kieskeurig.nl.

Dorth01 05-08-2020

top koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Wij hebben de koelkast nu een aantal dagen in gebruiken ik moet zeggen dat het een topkoelkast is hij is zeer ruim zowel het koelgedeelte als het vriesgedeelte het gedeelte voor koud water, ijsblokjes, en crunscht ijs is een topper word dagelijks veel gebruikt .
De vakken voor groente en vlees doen goed hun werk de groente blijft langer houdbaar.
er zijn genoeg vakken om bv boter eieren flessen pakken in op te bergen.
Een heel klein puntje is dat het cruncht ijs wel iets fijner gemogen had.
voor de rest is deze koel/vries combinatie zeker aan te bevelen

Mike8787 11-03-2020

Veel ruimte, lekker goed en mooi voor het oog

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Veel ruimte, lekker koel en mooi voor het oog. Alles wat we zoeken in een Amerikaanse koelkast. Prima prijs.

023pictures 09-03-2020

Super Ruime Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Onze vorige Amerikaanse koelkast (van een ander merk) begon na 12 jaar kuurtjes te vertonen. Tijd voor een nieuwe. Deze koelkast van Samsung was qua aanschaf 3x (!) goedkoper dan onze vorige koelkast. Ik ga niet ontkennen, dat ik geen kwaliteitsverschil tussen de twee ervaar. Maar de vorige koelkast was zeker niet 3x beter. Samsung levert een mooie koelkast voor een (relatief) goedkope prijs.
We hebben de koelkast sinds enkele dagen in gebruik. Wat gelijk opvalt is de ruimte, die de koelkast heeft. De wanden zijn een stuk dunner, zodat je veel meer koelruimte hebt. En toch is de kast goed geïsoleerd en energiezuinig (A++). Sommige dingen zijn even wennen (t.o.v. de vorige koelkast) Zo steekt de watertappunt meer naar buiten en is de kleur van het binnenlicht wel koel. Maar die dingen wennen snel.
Op internet lees ik dat dit model in 2018 werd geïntroduceerd. Maar 2 jaar later is het nog steeds (1 van) de beste in zijn prijsklasse. Een mooie strakke koelkast met veel ruimte.

Jen 05-03-2020

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Aansluiting op de leiding ging redelijk goed . De koelkast kan veel hebben mbt de inhoud. De kleur is mat donkergrijs en dat geeft het een luxe uitstraling en zodoende past het in een moderne keuken . Erg tevreden tot zover.

• Inhoud

Dick 05-03-2020

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Groot, stil en werkt perfect. Water disspenser, ijsblokjes allemaal volgens verwachting
Voor de rest een koel vries combinatie naar verwachting .

• Goed verlicht
  • Koelt goed volgens de ingestelde temp

Minpunten

• Filter niet geïntrigeerd

cobus2000 02-03-2020

Alles wat je nodig hebt in koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

We waren al een tijdje op zoek en kwamen telkens uit op dit product. Hij bevalt ons erg goed en genieten er elke dag van! Zeker van het "crushed ijs" en koudwater tap. Ideaal voor een gezin met kleine kinderen waar je de ruimte nodig hebt!

Anoniem 28-02-2020

veel eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

sinds ik de koelkast heb ben ik dik tevreden. spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht.voor mijn geen andere meer

RPAG 27-02-2020

Prachtige vormgeving vol met gebruikers gemak

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Een prachtig vormgegeven koelkast naar Amerikaans model. De koelkast is mooi verlicht van binnen en alle schappen en lades zijn ruim opgezet voor voldoende opslag. De ijsblokjesmachine annex cruncher is heel goed bereikbaar en echt een aanwinst. De bediening aan de voorkant om te tappen is zeer eenvoudig omdat je alleen maar je beker of glas zacht hoeft te drukken tegen de gevoelige achterplaat. En de leuke geluidjes als je de toetsen bedient, tja daar zijn de Koreanen meesters in. Leuke gadget!

Ralph 27-02-2020

Prachtig vormgegeven, makkelijk toegankelijke koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Alweer een mooi product van Samsung, dit bedrijf weet zo goed wat de consument aanspreekt, zoals mij dus ;) . Een mooi vormgegeven koelkast, met goede verlichting en een gemakkelijk te gebruiken ijsblokjes machine en heerlijk koud water. Bovendien zuinig (A++) en stil, één van de voorwaarden die ik stelde.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • ruim
  • stil
  • zuinig
  • praktisch

koos 27-02-2020

prachtig design! en zeer zuinig!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

ik ben een grote fan van samsung!! de ijskast heeft een mooie uitstraling en een mooi design en is bovendien erg zuinig!

Pluspunten

• energiezuinig
  • mooi design

kozebaas 27-02-2020

prachtig design en erg energiezuinig!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

ik heb de ijskast nu een paar dagen in huis en ben zeer tevreden met het prachtige design en de energiezuinigheid!!

PatrickD 26-02-2020

Mooie, zuinige koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Deze koeKoelt perfectlkast is 1 week in ons bezit. Eenvoudig te bedienen. Mooi design.
Koelt perfect.

Pierre 19-02-2020

Enorm ruim

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ruim, mooi licht van binnen en prachtige indeling. Omvang viel mee. Daarbij zeer handig dat er wieltjes onder zitten.

George077 19-02-2020

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ik heb de koelkast op een zondag gekocht en direct op maandag ontvangen. Geholpen met naar binnen dragen en hij werkt perfect. Heel eenvoudig aan te sluiten en alles werkt prima.

HARSH CHAWLA 17-02-2020

Good storage space

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Very Nice refrigerator with ample of space for the freezer aswell. Decent looks and very sturdy. Personal preference :Grey Color

Pluspunten

• Value for money
  • Inner space
  • Strong Built

Minpunten

• Bit Bulky

PascalB 16-02-2020

Geweldige aankoop

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Super mooie Amerikaanse Koelkast, veel ruimte om je boodschappen in op te bergen.
Strakke en nette uitstraling.

Anoniem 05-02-2020

Uitstekende koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Na 18 jaar begaf onze oude Amerikaanse koelkast het. We kwamen uiteindelijk uit bij de Samsung RS68N8221S9. Een prachtig apparaat, strak, RVS, ijsblokjes, waterdispenser en degelijk.

B van Osch 05-02-2020

Fijne koelkast met ijs

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Fijne mooie design koelkast met ijsblokjes en crunch en ijskoud water! Inhoud van de koelkast is fijn en ruim .
En energie zuinig

Pluspunten

• Zuining
  • Gee inhoud

Johnas 02-02-2020

Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

echt een mooie koelkast ik vind het zeer ruim en groot er past veel in en houd alles goed koel ik raad dit aan iedereen aan.

Enriette 28-01-2020

Mooi design en je hoort hem niet

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Mooi model. Alleen even wennen omdat er geen lange greep op zit alleen aan de binnenzijde een uitsparing. Wel fijn dat de ijsblokjesmaker nu aan de binnenkant van de deur zit en niet aan de achterwand zoals bij onze oude. Een hele verbetering want nu heb je meer ruimte in de diepvries Onze andere amerikaanse koelkast, ook een Samsung van bijna 20 jaar had een lange greep op de deur. Hij deed het nog steeds maar je moest hem steeds vaker ontdooien omdat hij aan de binnenkant bevroor en dan herrie ging maken. Kwalitatief een goede koelkast en hij zag er nog als nieuw uit. Maar hij heeft het heel lang goed gedaan. Wel fijn dat je deze niet hoort.en te hopen dat deze ook weer zo lang meegaat.