Samsung RS68N8221S9 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221S9 op Kieskeurig.nl.

KamiD90 06-02-2019

Strakke designers koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

De koelkast bevalt tot nu toe zeer goed. Door de strakke design oogt de koelkast zeer futuristisch. Er zijn geen handvaten die zijn netjes weggewerkt aan de binnenkant tevens zijn er geen knoppen aan de buitenkant die zijn tevens netjes weggewerkt. De koelkast heeft tevens de optie om via WiFi en smartphone te koppelen zeer handig. Leuk weetje.. Als je de temperatuur instelt van hoog naar laag hoor je ook een piepje van hoog naar laag. Heel leuk gedaan! Het enige wat een beetje jammer is dat de koelkast niet helemaal stil is. Je hoort een ligte soort van piepende geluid. Voor de rest tot nu toe zeer tevreden mee. Waterfilter is ook zeer makkelijk om zelf aan te sluiten daar hoef je geen expert voor te zijn.

Gideon 30-01-2019

Samsung rs68n8221s9

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Week in gebruik, geluid is best hard.! Storend
Wijnrek zit er niet bij. Moet je los er bij kopen.
Aansluiting water, dan moet de kraan binnen bereik zijn.
Vriesvakken zijn te klein voor pizza dozen
Cola flessen 1 liter passen niet rechtop in het schap. Scheelt net 1 cm.

Koelen doet hij als de beste.!
Ruimte is geweldig
Verlichting is prima
Formaat is wel wat lomp maar dat went wel.

Anoniem 29-01-2019

Geweldige koel vries combinatie.

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Een week in huis en nog steeds meer dan tevreden. Makkelijk in de bediening en montage ook goed te doen.

Super blij mee.

Hans van Lint 18-01-2019

Dubbeldeurs koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Geweldig fluisterstil apparaat met keurige indeling en makkelijke bediening.Bovendien energie zuinig.(A++)Mooi apparaat.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Fluisterstil
  • Prachtig uiterlijk
  • Fijne dispencer
  • Ijsblokjes

masouma 14-01-2019

beste kwaltijd

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

ik ben tevreden van alle producten van Samsung , mijn tv is van Samsung wasmachine, koelkast ,stofzuiger bijna alle apart van mijn huis Dankt van Samsung gevalrijk merk als heb je gewent dan kan niet andere merken ;)

Mehmed 03-01-2019

Best koelkast ever

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ik heb amerikanse koelkast RS68N8221S9 gekocht en dat is beste koelkast ever ik gaat tot nu Samsung heb altijd best quality als always GJ

Anoniem 03-01-2019

Top geheel naar verwachting

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

De prijs is goed in verhouding met mijn verwachting net zo als mobile telefoon en televisie die ik heb.

Bulletje72 30-12-2018

Amerikaanse Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Super gave koelkast en ook erg mooi om te zien.
Veel ruimte en met een ijsklontjes maker erin.
Een aanrader voor diegene die ook overwegen om een Amerikaanse koelkast te kopen.

Redouanbou 27-12-2018

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ik heb een tijdje geleden Samsung Galaxy S9+ gehaald en ik ben er erg tevreden mee. De design van de telefoon, camera etc van top kwaliteit. Echt een top toestel

PasR 16-12-2018

wat een top koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Wow, wow wat een een top koelkast! Fijn om alles overzichtelijk in de te ruimen en makkelijk in gebruik.
Klein puntje van kritiek is de korte slangetjes die er bij zitten. Net te kort voor de plaatsing. Ook wel weer makkelijk in de winkel verkrijgbaar, dus zo opgelost :-)
Ik ga hier zeker veel plezier aan beleven

Jarnoyara 18-11-2018

Super ding

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Vorige maand gekocht super ding mooie led verlichting maakt snel koud de water en ijs in dit ding zijn fenomenaal ..

Pascal 030 10-11-2018

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Wij hebben deze koelkast vorige maand gekocht en zijn meer dan tevreden. Zoveel ruimte en de ijsblokjes zijn zeer zeker een goede toevoeging. Je kunt ervoor kiezen deze functie uit te schakelen in de maanden dat je er niet zoveel gebruik van zal maken. Crushed ice is heerlijk en het ijskoude water wat eruit komt is ook echt koud. Wij hebben er toch ook voor gekozen om het filter er tussen te doen maar dit zou met de hardheid van het water in Nederland niet nodig zijn. Het filter kregen we bij de aanschaf van de koelkast erbij. De koelkast koelt goed en de vriezer biedt enorm veel opslagruimte. Echt een aanwinst in iedere keuken!

Anoniem 31-10-2018

Een geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Afgelopen week een Amerikaanse koelkast gekocht. Wat een ruimte en mogelijkheden bieden deze koelkast. Daarnaast zeer aantrekkelijk met de promotieactie!

vivi 28-10-2018

mooie koelkast en heel veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

gisteren 27.10 in gebruik genomen en heel te vreden van. Al een lekker aperitiefje gedronken met ijsblokjes

Eppiie 23-10-2018

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ik heb dit paar dagen terug gekocht, en ben er erg blij mij. Het is ruim, en ziet er daarnaast ook super netjes uit.

Anoniem 05-10-2018

Fantastische ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Erg ruim, super mooi design, no frost dus nooit meer ontdooien.
S9 op het eind staat voor Refined Inox, die is wat donkerder van kleur dan de SL aan het eind. RVS is makkelijk schoon te houden. Heerlijk met aansluiting op de waterleiding voor altijd koud water en nooit zonder ijsklontjes.
Staat op 3 wieltjes, 2 achter en 1 voor zodat hij makkelijk te verplaatsen is. Eenmaal op de goede plek de voorpootjes uitdraaien zodat de koelkast stabiel staat.
Enig minpuntje is wellicht dat de planken niet verstelbaar zijn.

Barbara 23-09-2018

Stijlvol, mega hoeveelheid ruimte!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Vorige maand gekocht, vorige week geleverd en we kunnen al niet meer zonder. Wat een fantastische aanwinst in onze keuken:):):):):):):):):)

Jos R 08-09-2018

schitterende ijskast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ik heb de ijskast deze week ontvangen en ben er erg blij mee. Veel ruimte zowel in het ijskast als het vriesgedeelte. Super zijn de koud water en ijsblokjes unit. Top!!

Safa 05-09-2018

Super tevreden

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ik heb naar zoveel koelkasten gekeken. En ervaring gehoord en heb deze model gekozen. En ik ben er super tevreden mee. Als ik een product koop kies ik altijd Samsung die heeft kwaliteit. En dat is heel belangrijk

P de Leeuw 25-08-2018

geweldig

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

We zijn zeer tevreden met deze koelkast. Een geweldig ding.
Water lekker koud, ijsdispenser werkt goed. Lekker ruim, alles past er overzichtelijk in. We waren eerst bang voor wat geluid maar, de koelkast is heerlijk stil.
Aansluiten van de waterleiding was een fluitje van een cent.