Samsung RS68N8221S9 - Reviews

Uitvoering
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221S9 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 05-10-2020

Hij is eigenlijk te mooi voor de bijkeuken.

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Nu 3 weken in gebruik en elke dag waarderen we de koel- en diepvrieskast meer. Door de ruimte en de verlichting heb je een prima overzicht wat en waar de gekoelde en de diepbevroren etenswaren en dranken liggen. Heel handig dat je altijd over ijsblokjes en gekoeld en gezuiverd water beschikt. En ook heel fijn is dat je nooit meer hoeft te ontdooien. Samsung heeft een voortreffelijke koelkast gemaakt en geeft zelfs 10 jaar garantie. We hadden hem eerder moeten kopen.

Marketzskie 27-09-2020

Veel inhoud, stil, eenvoudige installatie compleet

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Veel inhoud, stil, eenvoudige installatie, compleet met filter en aansluitslang. De gemalen ijsblokjes zouden wat ons betreft nog iets kleiner mogen.

Kris26 27-08-2020

Geweldige uitstraling!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Het product ziet er stijlvol en strak uit! Tevens is het product erg ruim van binnen waardoor je alles makkelijk en handig kwijt kan.

Vainy 24-08-2020

top koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Zeer tevreden...fijne koelkast.. straks design. Na 10 jaar Amerikaanse koelkast weer gekozen voor Samsung

AErdemir 20-08-2020

Beste keuze in koelkast ooit

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Wij zijn heel erg blij met onze keuze om deze koelkast te halen.
In plaats van 2 kasten overgestapt naar 1 kast en dan nog ruimte over voor verdere boodschappen.

Dorth01 05-08-2020

top koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Wij hebben de koelkast nu een aantal dagen in gebruiken ik moet zeggen dat het een topkoelkast is hij is zeer ruim zowel het koelgedeelte als het vriesgedeelte het gedeelte voor koud water, ijsblokjes, en crunscht ijs is een topper word dagelijks veel gebruikt .
De vakken voor groente en vlees doen goed hun werk de groente blijft langer houdbaar.
er zijn genoeg vakken om bv boter eieren flessen pakken in op te bergen.
Een heel klein puntje is dat het cruncht ijs wel iets fijner gemogen had.
voor de rest is deze koel/vries combinatie zeker aan te bevelen

Mike8787 11-03-2020

Veel ruimte, lekker goed en mooi voor het oog

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Veel ruimte, lekker koel en mooi voor het oog. Alles wat we zoeken in een Amerikaanse koelkast. Prima prijs.

023pictures 09-03-2020

Super Ruime Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Onze vorige Amerikaanse koelkast (van een ander merk) begon na 12 jaar kuurtjes te vertonen. Tijd voor een nieuwe. Deze koelkast van Samsung was qua aanschaf 3x (!) goedkoper dan onze vorige koelkast. Ik ga niet ontkennen, dat ik geen kwaliteitsverschil tussen de twee ervaar. Maar de vorige koelkast was zeker niet 3x beter. Samsung levert een mooie koelkast voor een (relatief) goedkope prijs.
We hebben de koelkast sinds enkele dagen in gebruik. Wat gelijk opvalt is de ruimte, die de koelkast heeft. De wanden zijn een stuk dunner, zodat je veel meer koelruimte hebt. En toch is de kast goed geïsoleerd en energiezuinig (A++). Sommige dingen zijn even wennen (t.o.v. de vorige koelkast) Zo steekt de watertappunt meer naar buiten en is de kleur van het binnenlicht wel koel. Maar die dingen wennen snel.
Op internet lees ik dat dit model in 2018 werd geïntroduceerd. Maar 2 jaar later is het nog steeds (1 van) de beste in zijn prijsklasse. Een mooie strakke koelkast met veel ruimte.

Jen 05-03-2020

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Aansluiting op de leiding ging redelijk goed . De koelkast kan veel hebben mbt de inhoud. De kleur is mat donkergrijs en dat geeft het een luxe uitstraling en zodoende past het in een moderne keuken . Erg tevreden tot zover.

• Inhoud

Dick 05-03-2020

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Groot, stil en werkt perfect. Water disspenser, ijsblokjes allemaal volgens verwachting
Voor de rest een koel vries combinatie naar verwachting .

• Goed verlicht
  • Koelt goed volgens de ingestelde temp

cobus2000 02-03-2020

Alles wat je nodig hebt in koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

We waren al een tijdje op zoek en kwamen telkens uit op dit product. Hij bevalt ons erg goed en genieten er elke dag van! Zeker van het "crushed ijs" en koudwater tap. Ideaal voor een gezin met kleine kinderen waar je de ruimte nodig hebt!

Anoniem 28-02-2020

veel eerder moeten aanschaffen

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

sinds ik de koelkast heb ben ik dik tevreden. spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht.voor mijn geen andere meer

RPAG 27-02-2020

Prachtige vormgeving vol met gebruikers gemak

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Een prachtig vormgegeven koelkast naar Amerikaans model. De koelkast is mooi verlicht van binnen en alle schappen en lades zijn ruim opgezet voor voldoende opslag. De ijsblokjesmachine annex cruncher is heel goed bereikbaar en echt een aanwinst. De bediening aan de voorkant om te tappen is zeer eenvoudig omdat je alleen maar je beker of glas zacht hoeft te drukken tegen de gevoelige achterplaat. En de leuke geluidjes als je de toetsen bedient, tja daar zijn de Koreanen meesters in. Leuke gadget!

Ralph 27-02-2020

Prachtig vormgegeven, makkelijk toegankelijke koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Alweer een mooi product van Samsung, dit bedrijf weet zo goed wat de consument aanspreekt, zoals mij dus ;) . Een mooi vormgegeven koelkast, met goede verlichting en een gemakkelijk te gebruiken ijsblokjes machine en heerlijk koud water. Bovendien zuinig (A++) en stil, één van de voorwaarden die ik stelde.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • ruim
  • stil
  • zuinig
  • praktisch

koos 27-02-2020

prachtig design! en zeer zuinig!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

ik ben een grote fan van samsung!! de ijskast heeft een mooie uitstraling en een mooi design en is bovendien erg zuinig!

Pluspunten

• energiezuinig
  • mooi design

kozebaas 27-02-2020

prachtig design en erg energiezuinig!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

ik heb de ijskast nu een paar dagen in huis en ben zeer tevreden met het prachtige design en de energiezuinigheid!!

PatrickD 26-02-2020

Mooie, zuinige koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Deze koeKoelt perfectlkast is 1 week in ons bezit. Eenvoudig te bedienen. Mooi design.
Koelt perfect.

Pierre 19-02-2020

Enorm ruim

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ruim, mooi licht van binnen en prachtige indeling. Omvang viel mee. Daarbij zeer handig dat er wieltjes onder zitten.

George077 19-02-2020

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Ik heb de koelkast op een zondag gekocht en direct op maandag ontvangen. Geholpen met naar binnen dragen en hij werkt perfect. Heel eenvoudig aan te sluiten en alles werkt prima.

HARSH CHAWLA 17-02-2020

Good storage space

Geschreven voor: Samsung RS68N8221S9

Very Nice refrigerator with ample of space for the freezer aswell. Decent looks and very sturdy. Personal preference :Grey Color

Pluspunten

• Value for money
  • Inner space
  • Strong Built