Inventum KV501 - Reviews

enkeldeurs koel/vriezer

9,4

HNV 13-06-2016 Product maand in bezit

Een prima koel-vries-combinatie-tje

We hebben hem inmiddels 1 maandje, express even eerst een maand in gebruik voordat we een review gingen schrijven. Dat geeft een beter en nauwkeuriger beeld. Het oogt compact van buiten en is ruim van binnen. Genoeg koel en vriesruimte voor kleine huishoudens. Maakten bij aankoop wat zorgen over het geluid bij het aanslaan, omdat we het hier en daar hebben gelezen. Het maakt uiteraard geluid maar zo minimaal waardoor het te verwaarlozen is. Zeer aan te raden, want wij zijn tevreden!

fam. J. van Dijk 05-06-2015 Product paar dagen in bezit

een fijne compacte koelkast voor op ons nieuwe recreatietuin. Handig met het ijsklontjes vak.
Makkelijk schoon te houden en een prima handleiding.

Timo Gielgens 17-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze koelkast gekocht, omdat ik als student op mijn kamer een stille koelkast nodig had die onder mijn aanrecht paste. Daarnaast vond ik ook de energiezuinigheid belangrijk en dat zit bij deze koelkast wel goed: A++. In de praktijk hoor je de koelkast (bijna) niet en dat komt goed uit, aangezien de koelkast dicht bij mijn bed in de buurt staat. Met slapen heb ik van deze koelkast dus geen last. Verder is de koelkast verassend ruim en kan ik prima een aantal dingen nog invriezen. Al met al een goede koop!