Inventum KV501 - Reviews

enkeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
84 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum KV501 op Kieskeurig.nl.

Timo Gielgens 17-05-2015

Ik heb deze koelkast gekocht, omdat ik als student op mijn kamer een stille koelkast nodig had die onder mijn aanrecht paste. Daarnaast vond ik ook de energiezuinigheid belangrijk en dat zit bij deze koelkast wel goed: A++. In de praktijk hoor je de koelkast (bijna) niet en dat komt goed uit, aangezien de koelkast dicht bij mijn bed in de buurt staat. Met slapen heb ik van deze koelkast dus geen last. Verder is de koelkast verassend ruim en kan ik prima een aantal dingen nog invriezen. Al met al een goede koop!

Jan van Hien 29-05-2019

Ook in de voortent van onze caravan werkt hij prima

Geschreven voor: Inventum KV501

Ik heb dit model gekozen vanwege de 4* sterren beoordeling voor het vriesgedeelte. Ook is hij stil.
Het is een prima ‘no nonsens’ koelkast

Pluspunten

• Simpel

Minpunten

• Geen handgrepen om te dragen!

Nvandenderen 05-03-2019

in verhouding met de prijs zeer goede koelkast

Geschreven voor: Inventum KV501

Een zeer goed product zeker gezien de prijs,de garantie van 5 jaar van inventum zegt al genoeg.geluidsarm en plus a++.prima koelkast

Pluspunten

• Geluidsarm
  • A++
  • Vriezertje werkt enorm goed

DMF 11-12-2018

Stil en veel ruimte

Geschreven voor: Inventum KV501

Fijn koelkastje! Er past meer in dan ik gewend ben van tafelmodel koelkasten. De platen/rekjes voelen wat goedkoop aan en ben bang dat als je er een keer een fles frisdrank wat lomp in legt, de boel gelijk knapt. Verder erg stil en koelt snel/goed. Diepvries biedt ook meer ruimte dan ik gewend ben.
Al met al voor de prijs een zeer goede koop.

Pluspunten

• veel ruimte koelkast
  • meer ruimte vriesruimte dan gedacht

Minpunten

• goedkope platen/rekjes

Robbert Pol 05-10-2017

zuinig

Geschreven voor: Inventum KV501

Een goede prijs/kwaliteitsverhouding,maakt weinig lawaai en zeer zuinig.Het vriesvakje is ook ruim voldoende.

Rob 10-12-2016

Top koelkast

Geschreven voor: Inventum KV501

Een volwaardige koelkast met enorm handige afmeting en een zeer laag geluidsniveau, maken dit apparaat ideaal voor een studentenkamer. Toppertje.

Pluspunten

• Mooie indeling
  • Goed 4* vriesvak
  • Zeer laag geluidsniveau

HNV 13-06-2016
  • Product maand in bezit

Een prima koel-vries-combinatie-tje

Geschreven voor: Inventum KV501

We hebben hem inmiddels 1 maandje, express even eerst een maand in gebruik voordat we een review gingen schrijven. Dat geeft een beter en nauwkeuriger beeld. Het oogt compact van buiten en is ruim van binnen. Genoeg koel en vriesruimte voor kleine huishoudens. Maakten bij aankoop wat zorgen over het geluid bij het aanslaan, omdat we het hier en daar hebben gelezen. Het maakt uiteraard geluid maar zo minimaal waardoor het te verwaarlozen is. Zeer aan te raden, want wij zijn tevreden!

fam. J. van Dijk 05-06-2015

een fijne compacte koelkast voor op ons nieuwe recreatietuin. Handig met het ijsklontjes vak.
Makkelijk schoon te houden en een prima handleiding.